Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Lääkäriemoji ei näy kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Sainpas hyvää palautetta uudesta kirjastani. Tiesin että OIKEISIIN ystäviin voi luottaa. Nyt vain teksti kustantajalle!
Maaritti
Kära Maarit. Nämä "oikeat" ystäväsi varmaan ovat samanlaisia alkoholisteja kuin sinäkin. Varsin mautonta luottaa ammattitaidottomiin juorujen ja alkoholin kautta eläviin ihmisiin. Suosittelen sinulle hakeutumaan toisinlaisiin piireihin ja menemään raitistumaan. Toivottavasti Jukka puhuisi sinulle enemmän järkeä päähän.
Mvh. Karin
Ihme ja kumma, mutta olen ollut nyt muutaman päivän Kempeleessä. Kun palaan takaisin kotiin niin oikeasti haen sitä avioeroa.
Salla
Taidanpa heti huomenissa soittaa jälleen Jukalle ja kysellä, tunteeko hän Maaritin läheisiä ystäviä. Jos ei, niin palkkaan yksityisetsivän etsimään heitä. Maarit tarvitsee erittäin kipeästi toipumisterapiaa alkoholismista. God natt för alla!
Karin
Minulla ei ole enää alkoholiongelmaa eikä myöskään ystävilläni! Jätä minut Karin rauhaan!
Maaritti
Olipas kiva herätä Kallen kanssa vapaapäivänä omasta sängystä, ilman kiireitä.
Lari
Kohta Kari on vapaa ja voi alkaa olla sitten Lindan kanssa! Siinä on pojalleni oikea nainen!
Ulla
Juotiin sitten Lindan kanssa mukaan otettuja Taalasbissejä kun muille ei kelpaa. Barcelonan formulakisan katsominen paikan päällä oli unelmieni täyttymys, mutta tämä Monaco on kyllä paha pettymys. Tänäänkin päästään Lindan tutun veneelle ja otetaan kyllä sinne loput Taalasbisset mukaan.
Kari
Susu ei halua puhua, vaikka olen sairaalassa. Eva kyllä haluaisi puhua, mutta itse en halua puhua Evan kanssa.
Miki
Me voidaan isä tulla kattoo sua.
Laila ja Matias
Miki kärsiköön sairaalassa.
Eva
Uusin kirjani on kohta myynnissä. Nyt kyllä pidän vapaata kirjoittelusta!
Maaritti
En pidä yhtään Monacosta. Paha pettymys on tämä ollut.Täällä on enemmänkin Lindan tuttuja ja monet VIP-vieraat eivät edes katsoneet aika-ajoja. Kaljaakaan ei tarjottu. Tosimies ei mitään skumppaa vedä.
Kari
Minusta Monaco on kiva paikka. Harmi että Kari ei tykännyt.
Linda
Hyvä kun Elina on pysynyt kaukana meistä. Toivolla on turvallista olla meidän kanssa.
Susu
Löysin kaapeista ilmeisesti Jutalta jääneitä kynttilöitä ja muutakin. Löysin kaapeista kaikenlaisia ruokatarvikkeitakin. Lari ehti hankkia säilyvää ennen kun jouduttiin sairaalaan.Saatiin aikaan romanttinen illallinen. Joudutaan olemaan vielä kotona kun ihan täysin ei olla vielä toivuttu.
Kalle
Viime yö oli upea. Mukavaa olla taas terveenä. Sairastaessa sitä keskityttiin vain sairastamiseen ja toipumiseen ilman mitään ylimääräistä.
Kalle
Lähden ystävieni kanssa viettämään iltaa. Aion juoda vain alkoholittomia juomia.
Maaritti
Vieläkö se Miki on sairaalassa?
Eva
Puen nyt lääkärin takin.👨
Kalle