Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Soitan Kukalle heti huoneissa ja ehdotan tapaamisaikaa asiaani liittyen. God natt för alla här nu!
Karin
Kuules Karin, ei tarvi enää puuttua mun asioihin!
Maaritti
Noel oli yöllä mun huoneessa ja kuiskutteli jotain. Nyt alkaa kyllä vähän kuumotella.
Laila
Tänään tavataan Maarit. Ilkka pääsee myös käymään eduskunnassa tapaamassa puolueensa edustajia. Lapsiamme ei tavata.
Kristiina
Rikosilmoitus Maaritista on jo tehty.
Kristiina
Larin vanha polvivammakin rupesi taas oireilemaan.
Kalle
Kauppa pitääkin kiireisenä ei tässä kerkeäisi lasta hoitaa jos sellaisen naiseni kanssa hankkisin mutta ois kiva jos voisin siirtää kauppias taitoni jolle kulle. Kuka perisi mantelini ja ryhtyisi pitämään ismon putiikkia..
Pirautan Jukalle heti kun hän pääsee töistä eli joskus neljän ja viiden välillä. Sillä välin kirjoitan ylös kysymyksiäni hänelle.
Karin
Vierailija kirjoitti:
Rikosilmoitus Maaritista on jo tehty.
Kristiina
Hah, mua ei voida laittaa mistään syytteeseen!
Maaritti
Miten Henrik kehtas taas valehdella mulle!?
Daniela
Vierailija kirjoitti:
Larin vanha polvivammakin rupesi taas oireilemaan.
Kalle
Eipä alkanu kovin hehkeesti tää meidän yhteinen elämä omassa asunnossa.
Lari
Noniin soitinpas Jukalle. Sanoi että Maarit on käynyt toimittajan kirjekurssin joskus 80-luvun loppuvuosina, kun oli samaan aikaan parantumassa alkoholismista ja sairaslomalla kyseisen asian takia. Eli häneltä puuttuu oikea toimittajan tutkinto.
Karin
Vierailija kirjoitti:
Saisko mies seuraa?
Eva
Hoida nyt vaan ensin se klamydiasi.
Juoruakka.
Päästään ehkä jo huomenna pois sairaalasta. Sitten kun palaan töihin järjestän Larille lähetteen huippuortopedille. Tosin parhaat ortopedit ovat yksityisiä ja Turussa. Mitäköhän tuhoa Aaro on saanut aikaan?
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisko mies seuraa?
EvaHoida nyt vaan ensin se klamydiasi.
Juoruakka.
Älä puutu mun asioihin!
Eva
Antibioottiripuli vaivaa yhä ja Susu vaan nauraa.
Miki
Haukuttiin tänään Maarit ihan lyttyyn. Tilanne meinasi riistäytyä käsistä, mutta paikalla sattui sattumalta olemaan Lumijoki-niminen poliisi, joka puuttui tilanteeseen. Maarit ei edes pyytänyt anteeksi tekojaan. En ymmärrä, miten Ilkka on ikinä langennutkaan Maarittiin. Ilkalla taitaa kyllä olla nyt korona. Oireet alkoivat kotimalla autossa.
Kristiina
No jep. Ärsyttää miten jotkut jaksaa pilata muiden ilon.
Eva