Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
2081/5153 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna lähtö kylpylään Turkuun viikonlopuksi. Toivottavasti Mirkku ja Ismo eivät vain ilmesty sin e häiritsemään. Tänään löytyi oikein hyvä sänky ja sohva. Ensi viikolla sitten ullakkoasunnon maalaus ja sitten kun uudet kalusteet on toimitettu niin vihdoin muutto sinne omaan rauhaan.

Kalle

Ihanaa!

Lari

Vierailija
2082/5153 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihdoikin Pihlajakadulla on hiljaista. Ei ole mitään raportoitavaa.

Juoruakka

Vad tråkigt. Miten tylsää. Täytynee alkaa etsiä juorunaiheita muista helsinkiläisistä taloyhtiöistä.

Karin

Taisin löytää uuden mehukkaan jutun. Täällä talossa asuu sellainen nuori tyttökolmikko jolla vaikuttaisi olevan synkkä salaisuus. Kerron heti kun tiedän lisää!

Maaritti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/5153 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo, mennään huomenna kylpylään Turkuun. Hoidan metatyöt, varaukset ja sinä voit varmaan ajaa.

Mirkku

Vierailija
2084/5153 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään voitin nettipokerissa vain 500 euroa. Kävin ostamassa kaapit täyteen ruokaa ja herkkuja ja pakastimeen 5 pakastepizzaa. Sitten ostin Lailalle ja Matiakselle S-ryhmän lahjakortit, kummallekin 100 euron lahjakortit. Eva ei suostu vieläkään puhumaan.

Miki

Vierailija
2085/5153 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna suoritan aborttini.

Eva

Vierailija
2086/5153 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettipokerivoittoja on vielä niin paljon jäljellä, että päätin lähteä tästä viikonlopuksi kylpylään Turkuun. Etsin sitten Turun Tinderistä sopivaa naisseuraa. Varasin oikein hienoimman huoneen. Siellä on oma saunakin.

Miki

Vierailija
2087/5153 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettipokerivoittoja on vielä niin paljon jäljellä, että päätin lähteä tästä viikonlopuksi kylpylään Turkuun. Etsin sitten Turun Tinderistä sopivaa naisseuraa. Varasin oikein hienoimman huoneen. Siellä on oma saunakin.

Miki

Jos yrität saada mua mustasukkaiseksi niin turha toivo.

Eva

Vierailija
2088/5153 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse Sievinen on tehnyt hirvipaistia ja koko rappu haisee.

Juoruakka

Vierailija
2089/5153 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään nyt Laurin työsuhdeautolla Turkuun. Pysähdytään matkalla syömään. Lari maksaa kyllä bensat itse, eikä laita niitä mihinkään vähennyksiin.

Kalle

Vierailija
2090/5153 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin vielä alennustakin kun selvisi, että kylpylä tekee yhteistyötä Larin työnantajan kanssa ja Lari lupasi tarkastaa kylpylässä jonkun it-jutun. Menee kuulemma pari tuntia. Itse teen silloin paperitöitä. Sen jälkeen mennään sitten kylpylän puolelle ja saunaan rentoutumaan ja sitten pizzalle. Meille varattiin paikan hienoin huone, jossa on oma sauna.

Kalle

Vierailija
2091/5153 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä Turun kylpylässä valepuvussa tarkkailemassa tilannetta. Sain vihiä, että tänne on tulossa viikonlopuksi enemmänkin tuttuja. Kalle ja Lari saapuivat ensimmäisinä, sitten Mirkku ja Ismo valepuvuissa tietysti, mutta kyllä heidät silti tunnustin. Sitten ilmestyi Miki ja Aino. Aino on ilmeisesti Mikin uusi hoito. Nyt paikalle ilmestyi vielä Salla ja Kari sekä jostain syystä Jannekin. Äh, Lindakin kysyy nyt vastaanotosta vapaata huonetta.

Juoruakka

Vierailija
2092/5153 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatiin vielä alennustakin kun selvisi, että kylpylä tekee yhteistyötä Larin työnantajan kanssa ja Lari lupasi tarkastaa kylpylässä jonkun it-jutun. Menee kuulemma pari tuntia. Itse teen silloin paperitöitä. Sen jälkeen mennään sitten kylpylän puolelle ja saunaan rentoutumaan ja sitten pizzalle. Meille varattiin paikan hienoin huone, jossa on oma sauna.

Kalle

Mukavaa viettää taas yhdessä viikonloppua. Kas, Jannekin on täällä. Munhan piti tavata se tällä viikolla. Mutta kyllä mä Kallen kanssa suurimman osan ajasta kahdestaan olen.

Lari

Vierailija
2093/5153 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luoja, Miki ja Aino?

Eva

Vierailija
2094/5153 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täällä Turun kylpylässä valepuvussa tarkkailemassa tilannetta. Sain vihiä, että tänne on tulossa viikonlopuksi enemmänkin tuttuja. Kalle ja Lari saapuivat ensimmäisinä, sitten Mirkku ja Ismo valepuvuissa tietysti, mutta kyllä heidät silti tunnustin. Sitten ilmestyi Miki ja Aino. Aino on ilmeisesti Mikin uusi hoito. Nyt paikalle ilmestyi vielä Salla ja Kari sekä jostain syystä Jannekin. Äh, Lindakin kysyy nyt vastaanotosta vapaata huonetta.

Juoruakka

Intressant. Voisin myös pistäytyä siellä juttelemassa vanhojen tuttujeni kanssa. Täältä Naantalista kun ei ole pitkä matka Turkuun.

Karin

Vierailija
2095/5153 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna suoritan aborttini.

Eva

No missähän "sairaalassa" voi tällaisen itselleen suorittaa ja vielä viikonloppuna?

Nyt täytyy kyllä ilmoittaa jonnekin...

Kalle

Vierailija
2096/5153 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saamme Evan kanssa asiat selviksi ja meistä tulee pari ja kasvatamme lapsen yhdessä.

Miki[/quote]

Siis tällä naikkosellahan on se Nella ja sitten vielä se Nadjakin.

Nyt jo kolmannelle ja eri miehelle TAAS raskaana...

Huh heijaa, aika ehtiväistä sorttia!

Juoruakka

Vierailija
2097/5153 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei luoja, Miki ja Aino?

Eva

Aina ei voi voittaa🤣

Linda

Vierailija
2098/5153 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen valepuvussa täällä sairaalan päivystyksessä. Mirkku ja Ismo ovat jakaneet jo useana päivänä makkaravoileipiä ja pasteijoita potilaille ja hoitaneet lapsia. Nyt tänne ilmestyi todella huonosti käyttäytyvä raskaana oleva siiderivalaan kokoinen av-mamma kauhukakaralastensa kanssa ja ehkä 16-vuotias vanhin lapsikin näyttää olevan raskaana. Nappasivat monta pasteijat. Makkarasta eivät kuulemma pidä.

Juoruakka

No eivät ymmärrä hyvän päälle, onko ihme...

Ismo

Vierailija
2099/5153 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasse Sievinen on tehnyt hirvipaistia ja koko rappu haisee.

Juoruakka

Ne Ismon makkarat täällä haisee !

Kalle

Vierailija
2100/5153 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vielä mun pasteijat ja Ismon leivät koriin, niin voidaan lähteä!

Oioi, tästä tulee ihanaa !

Mirkku

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän