Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei luoja, Miki ja Aino?
EvaAina ei voi voittaa🤣
Linda
Enkö mä käskeny jo sua jättämään mut rauhaan? Vai ootko kiinnostunu musta niin et voi jättää rauhaan? Selviäis syy miks tyttäres on lesbo. Mee vaikka kus et tamaan Joannaa, sen sä osaat.
Eva
Voi tätä meininkiä täällä kylpylässä! Täällä on todellinen kaaos päällä. Tänne ilmestyi jostain syystä myös Lasse Sievinen ja Joanna. Kohta varmaan Jutta, Aaro tai Lindakin ovat täällä. Nyt se sairaalalla häiriköinyt av-mammakin on täällä ja juo kaljaa, vaikka odottaa kaksosia. Täytyy tehdä tuosta uusi lasu. Mirkku ja Ismo jakelevat täälläkin makkaravoileipiä ja pastejoita ja Salla raivoaa Karille. Janne itkee yksin jäämistään. Aino ja Miki ryyppäävät. Kalle ja Lari ovat vetäytyneet huoneeseensa. Haluavat olla kahden.
Juoruakka
HALUAN EVAN TÄNNE. EVA EI SAA TEHDÄ ABORTTIA.
Miki ( huutaa humalassa)
Kylpylä/hotelli oli erittäin tyytyväinen Larin työhön ja saadaankin olla tämä viikonloppu täällä ilmaiseksi ja huoneeseen ilmestyi herkkukori. Ei mentykään pizzalle, vaan saunottiin rauhassa, syötiin herkkuja ja juteltiin vain. Ismo on kylläkin on soittanut jo useamman kerran ja Janne Larille. Ei kai vain Ismo ole täälläkin vakoilemassa?
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Kylpylä/hotelli oli erittäin tyytyväinen Larin työhön ja saadaankin olla tämä viikonloppu täällä ilmaiseksi ja huoneeseen ilmestyi herkkukori. Ei mentykään pizzalle, vaan saunottiin rauhassa, syötiin herkkuja ja juteltiin vain. Ismo on kylläkin on soittanut jo useamman kerran ja Janne Larille. Ei kai vain Ismo ole täälläkin vakoilemassa?
Kalle
En yhtään yllättyisi.
Lari
Jaahas, Miki käskettiin nukkumaan ja Janne alkoi flirttailemaan Ainon kanssa.
Juoruakka
Nyt Salla tajusi Mirkunkin olevan täällä ja sotahan siitä näyttää syntyvän. Salla huutaa ja riehuu. Joku soitti jo poliisin. Useampi vain nauraa ihmeissään.
Juoruakka
Ja mitä Kari tekikään? Joi vain kylmän rauhallisena kaljaa. Kuulemma on vihainen kun maistuu pahalle, eikä Taalasbisseä suostuttu ottamaan myyntiin.
Juoruakka
Ihan sama mitä tuolla ulkopuolella tapahtuu. Meillä on täällä kahdestaan todella mukavaa ja rauhallista. Otin lääkäritakinkin mukaan.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä tuolla ulkopuolella tapahtuu. Meillä on täällä kahdestaan todella mukavaa ja rauhallista. Otin lääkäritakinkin mukaan.
Kalle
Katos vaan, mä ku pakkasin palomies asun!
Pitää varmaan huomenna jutella hetki Jannen kanssa.
Lari
Oletko joku Maaritin kollega, arvon juoruakka?
Karin
Kyllä se juoruakka aina minulle välillä jotain kertoilee! Olemmr hyviä tuttavia.
Tämä tyttökolmikon juttu on todella mielenkiintoinen! Tästä tulee jymyjuttu!
Maaritti
Poliisi kävi rauhoittamassa tilannetta ja Mirkku ja Salla vietiin putkaan.
Juoruakka
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se juoruakka aina minulle välillä jotain kertoilee! Olemmr hyviä tuttavia.
Tämä tyttökolmikon juttu on todella mielenkiintoinen! Tästä tulee jymyjuttu!
Maaritti
Tuskin maltan odottaa!
Karin
Miksi Kalle ei vastaa? Joku kylähullun näköinen, josta ei tiennyt, onko nainen vai mies kertoi kyllä kysymättä Kallen huoneen numeron. Taidan mennä koputtamaan oveen. Kallen pitää kyllä saada heti tietää, mitä on tapahtunut. Ehkä kaipaa makkaravoileipää. Lassekin ilmestyi tänne ja toi mukanaan hirvipaistia. Olen kyllä huolissani Kallesta, että ei vain olisi taas ratkennut ryyppäämään. Sitten kun olen jutellut Kallen kanssa palaan tänne juomaan Lassen kanssa hyvät viskit.
Ismo
Vierailija kirjoitti:
Oletko joku Maaritin kollega, arvon juoruakka?
Karin
En paljasta koskaan kuka oikeasti olen. Moni yllättyisi täysin, jos tietäisi.
Juoruakka
KOLMEN NUOREN TYTÖN KARMIVA SALAISUUS. ONKO HEIDÄN ELÄMÄN SITTENKÄÄN NIIN PUHTOISTA KUIN VÄITTÄVÄT? SIVULLINEN JOUTUI KÄRSIMÄÄN. LUE HYYTÄVÄ JUTTU!
Maaritti
Kylpylään ???
Siinäkö meidän "häämatka"!!!
Salla