Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä taas sekoilet ??
Sulla ei tällä hetkellä ole lasten tapaamisoikeutta, kun menit sotkemaan sen heitukan ( näin nätisti sanottuna) meidän asioihin.Susu
Toivottavasti saamme Evan kanssa asiat selviksi ja meistä tulee pari ja kasvatamme lapsen yhdessä.
Miki
Mitä se sullekin on valehdellut??
Susu
Lari, anna anteeksi tylyyteni. Nämä yli 12 tunnin työpäivät vain vievät kaikki voimat. Olen kuitenkin suunnitellut kaikkea mukavaakin.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sullekin on valehdellut??
Susu
Eva on raskaana ja olen tuon lapsen isä. Aluksi en uskonut, mutta nyt kyllä uskon. Haluan silti DNA-testin lapsen syntymän jälkeen. Varmasti Eva suostuu.
Miki
Kuule Juoruakka;
Meillä olis meheviä juttuja yhdestä, tietystä naikkosesta...
Vink, vink!
Linda & Salla
Mihin se EI suostuis😆😆😆😆
Susu
Vierailija kirjoitti:
Kuule Juoruakka;
Meillä olis meheviä juttuja yhdestä, tietystä naikkosesta...
Vink, vink!Linda & Salla
Kertokaa toki. Olen aina valmis kuuntelemaan meheviä juttuja. Lukijani oikein odottavat uusia päivityksiä.
Juoruakka
Kallee, mihin sä oot piilottanut mun makkarat ?
Pitää tehdä lisää leipiä huomiseksi.
Ismo
No osaatkin jo ehkä arvata, kenestä on kyse.
Sama kotka päivystää joka armas päivä ja viikko tuossa Amandaa vastapäätä...
Salla
No mennään sitten nukkumaan.
(* Heti kun Ulla nukahtaa, minä hiippailen jääkaapille...).
Kauniita unia, Ullaseni!
Gunnar
Ooh, onpa tää mun uusi pyjamani todella hemaiseva...
Kyllä Ismon ikäinen mies osaa jo arvostaa tämmöstä, hieman hillitympää tyyliä.
Ja onhan tässä myös tämmönen asuun sopiva pitsimyssykin.
Mirkku
Voi Kalle, sä oot niin ahkera ja tunnollinen!
Mies minun makuuni!
Sampo
Nonnii, nyt simmut kiinni ja unten maille Gunnar nuppuseni!
Ulla
Vierailija kirjoitti:
Lari, anna anteeksi tylyyteni. Nämä yli 12 tunnin työpäivät vain vievät kaikki voimat. Olen kuitenkin suunnitellut kaikkea mukavaakin.
Kalle
Ei se mitään. Kyl mä ymmärrän. Lentokentällä meni ihan hyvin. Oot mulle tärkee. Toivottavasti saadaan pian se asunto käyttöömme.
Lari
Tiedoks vaan Miki, et mä teen abortin! Mä en todellakaan aio enää olla sun kanssa! Sä ja Lasse jätitte mut niin tylyllä tavalla! Ekana sä käskit mun jättää sut rauhaan ilman mitään selityksiä ja sitten Lasse alko valehtelemaan et mä kuvittelen asioita vaikka tässä on ainakin ollu kolme todistajaa sitä vastaan. Te miehet ootte sikoja!
Susu, kiitos kohteliaisuuksistasi. Toivottavasti kuitenkin kestät että lastesi isä on mikä on. IDIOOTTI!
Eva
NAINEN SAI TIETÄÄ KAMALIA TOTUUKSIA MIEHESTÄÄN. KOSTOKSI MIES LAVASTI NAISEN HULLUKSI. KUKAAN EI TAHTONUT USKOA NAISTA. JOPA HYVÄ YSTÄVÄ OLI SINISILMÄINEN. LUE NAISEN KAMMOTTAVASTA KOKEMUKSESTA!
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
No osaatkin jo ehkä arvata, kenestä on kyse.
Sama kotka päivystää joka armas päivä ja viikko tuossa Amandaa vastapäätä...Salla
Ai, tarkoitatko Eva Tammista? Sen naisen touhuista on monikin taho kiinnostunut mm. poliisi, verottaja, Kela, sossu ja Miki Kajander.
Juoruakka
Vierailija kirjoitti:
Tiedoks vaan Miki, et mä teen abortin! Mä en todellakaan aio enää olla sun kanssa! Sä ja Lasse jätitte mut niin tylyllä tavalla! Ekana sä käskit mun jättää sut rauhaan ilman mitään selityksiä ja sitten Lasse alko valehtelemaan et mä kuvittelen asioita vaikka tässä on ainakin ollu kolme todistajaa sitä vastaan. Te miehet ootte sikoja!
Susu, kiitos kohteliaisuuksistasi. Toivottavasti kuitenkin kestät että lastesi isä on mikä on. IDIOOTTI!
Eva
Älä tee aborttia. Susukin teki abortin ennen kuin sai tämän keskenmenon. Pääsen lukemaan kaikenlaisia tietoja. Vai, enkö ehkä sittenkään ole lapsen isä? Mutta Lassellehan on tehty vasektomia jo vuosia sitten.
Miki
Nyt Ismo lähti sitten 24 h kauppaan ostamaan makkaraa. Ei pitäisi yllättyä enää mistään mitä tuo mies tekee.
Kalle
Simat on tältä vuodelta juotu, nyt keitetään kaffit, katotaan uutiset ja mennään nukkumaan !
Ulla