Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Kommentit (5153)
En yhtään ihmettelisi etteikö olisi. Voi olla myös joku nainen valeasussa jossain mainoksessa. Tässä elämienpilaajia tukevassa maassa mikä vain vaikuttaa olevan mahdollista.
Raakel[/quote]
Ja minä kun luulin olevani sekasin...
Maaritti
Oo jo hiljaa, "äiti"!
Mä tein susta ilmotuksen ja ne on jo matkalla hakemaan sua.
Nella
No niin...
Katsotaanpas, mitä tänne nauhalle on tallentunut!
Noel
Jassoo, kait sinne juhliin on sitten mentävä.
Lupaat sitten puolustaa mua, jos se Linda käy hankalaksi!
Salla
Mitä, mitä;
Ootko sä Mirkku kumminkin sinkku?
Etkö ois mun herkku"kinkku"...
Ismo
Joo, joo...
Kyllä mä puolustan sua rakas, olenhan mä MIES !
Kari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä tämä päivä hyvää juotavaa ja karaokea!
Katson sineen taivaan, tähtikirkkain sua...
MaarittiMikäs Katri Helena sä TAAS kuvittelet olevasi ?
Nousiko "menestys" hattuun🤣Jukka
Kato, suaki näkee välillä! Mä nyt vähän biletin. Ja mulla valmistuu jymyjuttu Noelin ja Elinan suhteesta.
Maaritti
Kaikkea jännää on tainnut jo tapahtuakin Pihlajakadulla sillä aikaa, kun olen ollut poissa sieltä.
Karin
*rappukäytävässä*
ELÄIMILLE ÄÄNIOIKEUS! MOOSESTA HIRVENPÄÄ POIS!
Inka
Vierailija kirjoitti:
Kalle sitten lähti. Nyt mä olen ihan yksin.
Lari
(Ehkä sitten teenkin paluun.)
Miten meni siellä lentokentällä? Sujuiko tilaisuus hyvin? Saitte uusia asiakkaita? Olen väsynyt kun oli taas rankka päivä töissä. Ajattelin yllättää, mutta kerronkin jo nyt, että mennään viikonlopuksi kylpylähotelli Caribiaan Turkuun ja huoneessa on myöhäinen check-out sunnuntaina niin saadaan olla siellä kello 16 asti. Ajattelin ensin Tukholman risteilyä, mutta tuo on sittenkin mukavampi.
Kalle
Salla ja Kari ei sitten lähteneetkään Miamiin. Lähtö olisi ollut tänään.
Juoruakka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle sitten lähti. Nyt mä olen ihan yksin.
Lari
(Ehkä sitten teenkin paluun.)
Miten meni siellä lentokentällä? Sujuiko tilaisuus hyvin? Saitte uusia asiakkaita? Olen väsynyt kun oli taas rankka päivä töissä. Ajattelin yllättää, mutta kerronkin jo nyt, että mennään viikonlopuksi kylpylähotelli Caribiaan Turkuun ja huoneessa on myöhäinen check-out sunnuntaina niin saadaan olla siellä kello 16 asti. Ajattelin ensin Tukholman risteilyä, mutta tuo on sittenkin mukavampi.
Kalle
Ainakin se uusi puku oli hieno. Vähän toisenlainen, ehkä kevyempi kun se kallis musta merkkipuku.
Kalle
Mutta se asuntoasiakin on järjestyksessä. Jutta ja Aaro muuttavat viikonloppuna pois. Amandaan menevät aluksi. Kuitenkin ennen kun päästään sinne asumaan niin asunto pitää maalata ja ostaa uusi sänky ja sohva.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Juoruakka
No ei kuule lähdetty, kun tuli ne juhlat.
Mee nyt äkkiä juoruamaan kaikille!
Ps. Uusi matka on tilattu, mutta se on vielä salaisuus...
Salla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoruakka
No ei kuule lähdetty, kun tuli ne juhlat.
Mee nyt äkkiä juoruamaan kaikille!Ps. Uusi matka on tilattu, mutta se on vielä salaisuus...
Salla
Niin, Karihan on lähdössä Lindan kanssa autolla markkinoimaan Taalasbisseä Espanjan ja Monacon formulakisoihin.
Juoruakka
Tänään voitin nettipokerissa 2500 euroa. Tilasin netistä Matiakselle pleikan. Noissa vain on huono saatavuus. Laila saa kannettavan. Ruoaksi taas pizzaa ja limua kun Laila ja Matias siitä niin pitää. Kolmea erilaista jäätelöäkin oli. Evakin kutsuttiin.
Miki
Mitä sä taas sekoilet ??
Sulla ei tällä hetkellä ole lasten tapaamisoikeutta, kun menit sotkemaan sen heitukan ( näin nätisti sanottuna) meidän asioihin.
Susu
No haista ny vit tu.
Saisko panoseuraa?
Eva