Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Mikäs siinä mammassa tökkii, mä hoidan niitä kuule päivittäin !
Kalle
Miksi Moosessa on vieläkim hirvenpää esillä? Kamalaa pilkata viattomia eläimiä!
Inka
Tää mamma on pahempi kuin yksikään edellinen.
Susu
Jaahas. av-mammalla itsellään onkin klamydia ja uusi vauva, itse asiassa kaksoset tulossa. Lapsilla on sitten korona. Nyt pitää vielä tehdä lasukin. Mutta on onneksi noista nyt pääsee. Laitoin ihan kostoksi lähetteen Romppaiselle niin jatkossa asioivat sitten siellä.
Susu
Inkaa ketuttaa hirvi ( joka on pahvia...).
Meillä muilla on ihan oikeitakin ongelmia...
Salla
Mitä hittoa tuo eerikäinen tuossa sarjassa tekee. Eiks sen naaman näkeminen jo ärsytä tarpeeksi monta ihmistä. Ai, että yököttää, kun siitä on tehty homo.
Sarjassa on homoiluja jo ihan tarpeeksi ollut, Lähes joka toinen on sarjassa homo tai lesbo.
Eikä ne kiinnosta tippaakaan. Inhottaa vaan.
Susu, meillä ei täällä ole tapana toimia tuolla tavalla.
Mikäs sun edellinen työpaikka oli vai oletko huijannut työhaastattelussa ??
Kalle ja Aaro
Olen sitten ilman formulaa,mutta ostin jo luksusmatkan pariin seuraavaan kisaan Miamiin, Espanjaan ja Monacoon kahdelle. Se on samalla häämatka ja suuri yllätys Sallalle.
Kari
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa tuo eerikäinen tuossa sarjassa tekee. Eiks sen naaman näkeminen jo ärsytä tarpeeksi monta ihmistä. Ai, että yököttää, kun siitä on tehty homo.
Sarjassa on homoiluja jo ihan tarpeeksi ollut, Lähes joka toinen on sarjassa homo tai lesbo.
Eikä ne kiinnosta tippaakaan. Inhottaa vaan.
Nyt meuhkaat väärässä ketjussa, hyvä ihminen !
https://www.vauva.fi/keskustelu/4627508/miks-salkkareissa-ii-uusi-ketju…
Tässä taas tämä linkki niin voi mennä sinne meuhkaamaan kun ei kiinnosta.
Susu
No varmasti on "yllätys" Sallalle, kun sinä vietät aikaas jossain radalla...
Voi hyvän tähden taas!
Gunnar ja Elina
Sallukkaaa....
Mulla on sulle yllätyyys !!!!
Kari
Vierailija kirjoitti:
Susu, meillä ei täällä ole tapana toimia tuolla tavalla.
Mikäs sun edellinen työpaikka oli vai oletko huijannut työhaastattelussa ??
Kalle ja Aaro
Minä kuule hoidan työni niin kuin sen parhaaksi näen. Entä sinä Aaro, onko sinulla muka pätevyyttä johtajana olemiseen?
Susu
Ihanaa, tästä lohestahan tule hyvää. Kyllä Kalle on mielissään kun se tulee kotiin! <3
Lari
Vierailija kirjoitti:
Sallukkaaa....
Mulla on sulle yllätyyys !!!!
Kari
Mulla on kuule ollut yllätyksiä tälle päivälle ihan tarpeeksi! Sievinen on pilannut Amandan maineen!
Salla
Nyt tämä av-mamma ehti taas jo tänne valittamaan. Ja ei kai Ismo vaan ilmesty tuolta kyttäämään? Ei ole todellista.
Kalle
Mitäköhän Aarokin on jo ehtinyt sähläämään sillä aikaa kun itse olen tuurannut lääkärinä?
Kalle
Minneköhän Ismo yhtäkkiä lähti? Sen piti syödä tota makaroonilaatikkoo... no, Mirkulle näyttää maistuvan. Hei, sehän kehu mua. Kyllä musta vielä hyvä kokki tulee Kallelle!
Lari
Vierailija kirjoitti:
Toivottovasti Kalle tykkää mun laittamasta makaroonilaatikosta. Jos tää nyt onnistuu...
Lari
Onko sitä tarpeeksi, kuinka paljon sitä taas pitikään olla että riittää ?
Kalle
Ei kyllä nyt pitää saada lohta Kallelle. Se hajoaa siellä töissä jos ei saa välillä mitä se haluaa. Sen hyvinvointi on mulle tärkeetä.
Lari