Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAHDEN NAISEN JÄRKYTTÄVÄ TOSITARINA, SUHTEESSA OLEVA MIES KÄYTTI HÄIKÄILEMÄTTÖMÄSTI HYVÄKSI: "HÄN SAI KAIKKI USKOMAAN ETTÄ OLEMME VAINOHARHAISIA. MINÄ OIKEASTI RAKASTIN HÄNTÄ."
Ensin Nikkinen, nyt Sievinen! Hah hah! Mitäköhän tämä tekee Amandan maineelle? Taitaa Salla olla tyytyväinen työkaveriinsa! Hah hah!
MaarittiMitä kaameaa nyt entinen deittini Lasse Sievinen on tehnyt?:-O
KarinNo, hän on suhteessa erän Joannan kanssa, mutta harrasti seksiä kahden muun naisen kanssa. Myönnettäköön nyt että se toinen olin minä, mutta minä en ole niin kärryillä ollut Lassen suhteista. Nyt sitten tuo mies kehtaa väittää, että minä ja se toinen ollaan kuviteltu kaikki. Ulla onneksi on todistaja.
Maaritti
Eli hänkin on naistennaurattaja. Kovin sivistymätöntä entiseltä ulkoministeriön työntekijältä.
Karin
Seppo, minä ja Karitsani saimme toisemme tässä ketjussa jo aiemmin!
Salla
Toivottovasti Kalle tykkää mun laittamasta makaroonilaatikosta. Jos tää nyt onnistuu...
Lari
LASSE! KORJAA TÄMÄ SOTKU JA HETI!
Salla
Lasse... älä sano et tää lehtijuttu on totta...
Joanna
Hah hah! Minä olen skandaalien kuningatar ja saan pahantekijät vastuuseen!
Maaritti
Haluan voissa paistettua lohta ja keitettyjä perunoita. Tämäkin päivä on ollut aika kamala,mutta eilen oli vielä kamalampi päivä kun piti tavata kuolleeksi luultu kesä, joka onneksi muuttaa Brysseliin kun sai sieltä jonkun työn EU:sta.
Vierailija kirjoitti:
Haluan voissa paistettua lohta ja keitettyjä perunoita. Tämäkin päivä on ollut aika kamala,mutta eilen oli vielä kamalampi päivä kun piti tavata kuolleeksi luultu kesä, joka onneksi muuttaa Brysseliin kun sai sieltä jonkun työn EU:sta.
Kalle
Susu, selvitä ja hoida sinä nyt loppuun tuo av-mamman ja lasten tapaus vaikka jonon ohi. En jaksa tuota enää yhtään. Ilmeisesti kaikilla noilla lapsilla on ADHD ja ties mitä epäilyjä.
Kalle
Pihlajakadun asukkaiden autoista yksikään ei onneksi ole rahoitusyhtiön omistuksessa. Olen selvittänyt asian.
Mirkku
Maarit Salin;
Nyt tuli potkut, painu sinne Seiskaan hölisemään valheitasi !
Aki
Ps. Miki, tuus heittää toi akka pellolle !
Ootsä Mirkku, kenen "leivissä" niitä autoja kyyläämässä ?
Ootas, kun Salla kuulee !
Kari
Vai lohta ja perunoita... no Ismo saa syödä ton laatikon... äkkiä joku ohje netistä... Mirkku varmaan vois auttaa...
Lari
Joko Kari tulit tolkkuihisi sen formulan kanssa ?
Että sua saa aina paimentaa...
Gunnar
Huh huh että tuo av-mamma on raskas, mutta pakko yrittää pysyä tyynenä.
Susu
Missä Lasse on? Luikkiko se karkuun?
Salla
Pihlajakadulla ei sitten oo mikään muuttunu. Sama härdelli menossa. No no lapset, mitäs kuuluu?
Panu
No voin minä niitä pastejoitani laittaa, mutta reseptiä et saa !
Se on mummini salainen ohje (* jonka Salla EHKÄ perii...).
Mirkku
No joo, joo...
Ollaan sitten ilman formulaa.
Mutta ladan ostan, ja varmasti !
Kari
Vappuna en kyllä mene töihin. Aion mennä Larin kanssa hienoon hotelliin. Miten tuo mamma viiden lapsensa kanssa on vieläkin täällä?
Kalle