Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Lasse? Lähteekö Joanna Lyoniin?
Eva
Nyt täällä sairaalalla on niin suuri lääkäripula kun muutama on saikullakin, että jouduin itsekin johtajan hommissa lääkärin hommiin. Toisaalta ihan mukavaakin tämä on. Taidan olla paljon parempi lääkäri kuin johtaja.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Nyt täällä sairaalalla on niin suuri lääkäripula kun muutama on saikullakin, että jouduin itsekin johtajan hommissa lääkärin hommiin. Toisaalta ihan mukavaakin tämä on. Taidan olla paljon parempi lääkäri kuin johtaja.
Kalle
Kalle, ootko sä ihan varma tosta johtaja hommasta? Onks se oikeesti sellasta mitä tahdot tehdä?
Lari
Itse en sentään ole raskaana. En oikeastaan edes pidä lapsista. Olen poliisi.
Linda
Harkitsemme vihdoin vakavasti poismuuttoa tästä hullusta kerrostalosta.
Aure ja Lilja
Vierailija kirjoitti:
Itse en sentään ole raskaana. En oikeastaan edes pidä lapsista. Olen poliisi.
Linda
Hyvä poliisi oletkin kun rikollisia suojelet ja lahjuksia otat niin että vankila kutsuu!
Eva
Vierailija kirjoitti:
Aure ja Lilja
Haluisitteko kertoa huolistanne taloyhtiön kokouksessa?
Susu
Hirveä häslinki on taas täällä sairaalassa. Dahlia Mustavaarakin ilmestyi taas viinalta ja hajuvedeltä haisevana häiritsemään eli kyttäämään Aaroa ja poliisikin piti muista syistä soittaa tänne. Sitten joku av-mamma viiden lapsensa kanssa pitää kovaa meteliä, eikä tämä av-mamma välitä lapsien huudosta, vaan on vain tuijottaa puhelintaan. Nyt tuo huutaa kun ei pääse lääkäriin. Lounaaksi on tänään jotain, unohdin eväät, enkä muutenkaan ehdi nyt syömään. Toivottavasti illalla olisi tarjolla paistettua lohta, keitettyjä perunoita ja joku lisuke tuohon.
Kalle
Mistäköhän saisin rahaa? Mikiltä vaadin ainakin kunnon elatusmaksut Nikestä.
Eva
Näen jatkuvasti unta, jossa olen mekaanikkona Formula1-sarjassa. Pääsen aina parhaaseen talliin töihin.
Kari
Kalle, teen sulle makkaraleipiä lisukkeeksi.
Ne toimii aina !
Ismo
Eva;
Usko jo, toi kaikki on sun kuvitteluas!
Mä olen JOANNAN mies!
Lasse
Ps. Jos et lopeta, haen lähestymiskieltoa !!!
Olen käynyt vain peruskoulun, mutta hyvin pärjään. Koulut ei oikein olleet oma juttuni.
Eva
Vierailija kirjoitti:
Aure ja Lilja
Hyvä, hyvä!!
Päästään vihdoinkin eroon epämääräisistä "asukkaista".
Ulla
Vierailija kirjoitti:
Hirveä häslinki on taas täällä sairaalassa. Dahlia Mustavaarakin ilmestyi taas viinalta ja hajuvedeltä haisevana häiritsemään eli kyttäämään Aaroa ja poliisikin piti muista syistä soittaa tänne. Sitten joku av-mamma viiden lapsensa kanssa pitää kovaa meteliä, eikä tämä av-mamma välitä lapsien huudosta, vaan on vain tuijottaa puhelintaan. Nyt tuo huutaa kun ei pääse lääkäriin. Lounaaksi on tänään jotain, unohdin eväät, enkä muutenkaan ehdi nyt syömään. Toivottavasti illalla olisi tarjolla paistettua lohta, keitettyjä perunoita ja joku lisuke tuohon.
Kalle
Mä teen sulle ruuan valmiiksi ku tuut kotiin! Koita selvitä, mä tiedän et sä pystyt händlää tilanteen!
Lari
Lasse, älä puhu pas kaa! Mäki kävin yks ilta sun luona panemassa ja Jukallekin kerroin siitä.
Maaritti
Kari, mitä sä oot taas törsännyt ?
Oot ostanut formula-auton!!
Onko sulla mitään käsitystä, eihän semmosella voi edes ajaa täällä.
Gunnar
Siis Noelia ei näytä yksinkertaisesti edes kiinnostavan se että Mustavaarayhtiöiden maine on kärsinyt niiden Akin lehtijuttujen takia. Mikä on tuo työ joka vie sen kaiken huomion?
Susu
Vierailija kirjoitti:
Lasse, älä puhu pas kaa! Mäki kävin yks ilta sun luona panemassa ja Jukallekin kerroin siitä.
Maaritti
Onko sulla sama harha, mitä ihmettä te olette ottaneet ?
Joku kyllä on vihjaillutkin, että Noelilla olis sormensa pelissä...
Lasse
Onko Noel enää missään muualla ku koneen ääressä?
Susu