Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
1301/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki, mulla oli ihan täys oikeus haastatella Karinia. Ja Ulla sano että se laittaa Karin palkkaamaan mulle juristin jos sä yrität jotain oikeusjuttua! Jos sä haluut niin mähän voin haastatella sua niin saat kertoo oman versios!

Maaritti

Okei, haastattele mua myöhemmin. Pst, voin antaa vähän bonusta "hyvin kirjoitetusta jutusta".

Aki

Vai niin? Mitäs siinä hyvin kirjoitetussa jutussa sitten olisi? "Karin Ekholm höpisee omiaan vanhoina päivinään". Älä unta näe että lähtisin kirjoittelemaan palturia!

Maaritti

Ei kiinnosta esim. 20 tonnia puhtaana käteen?

Aki

Sori, mutta enemmän mulle iloa tuottaa se että kaikki saa kuulla millanen sä olet! Mä nyt soitan Helenalle.

Maaritti

Kerro ihan kaikki tästä tapauksesta. Olen innokas kuulemaan lisää.

Karin

No kuules, Helena aikoinaan omisti tuon majatalo Amandan. Aki sitten uskotteli Helenalle että rakastaa tätä, mutta olikin oikeasti huijannut tältä Amandan omistajuuden! Helena sitten lähti kun asiat kärjistyivät, eräällä tavalla...

ANONYYMINA PYSYVÄ NAINEN KERTOO AKI NIKKISESTÄ: "MINULLAKIN OLI SUHDE HÄNEN KANSSAAN, MUTTA SE PERUSTUI HUIJAUKSELLE".

Maaritti

Härregud! Aki on oikea lierojen liero!!!!!!

Karin

Yhdessä saadaan se kärsimään viimeinkil rangaistuksen teoistaan! Taalasmaan Ulla on mukana!

Maaritti

Hyvä! Taalasmaan Ullalla onneksi onkin vielä osittain käytöstavat kunnossa hienostoa kohtaan. Olen mukana! 

Karin 

Hienoa! Tulepas tänään Ullalle niin otetaan lasilliset ja mietitään yhdessä miten jatketaan tästä. Kaks lehtijuttua on vasta alkua!

Vierailija
1302/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota Noel... sori ku häiritsen vaikka lupasin etten, mut haluisin kysyy et miten toi Akin juttu vaikuttaa suhun? Yritys saa huonoa mainetta.

Susu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki, mulla oli ihan täys oikeus haastatella Karinia. Ja Ulla sano että se laittaa Karin palkkaamaan mulle juristin jos sä yrität jotain oikeusjuttua! Jos sä haluut niin mähän voin haastatella sua niin saat kertoo oman versios!

Maaritti

Okei, haastattele mua myöhemmin. Pst, voin antaa vähän bonusta "hyvin kirjoitetusta jutusta".

Aki

Vai niin? Mitäs siinä hyvin kirjoitetussa jutussa sitten olisi? "Karin Ekholm höpisee omiaan vanhoina päivinään". Älä unta näe että lähtisin kirjoittelemaan palturia!

Maaritti

Aki

Sori, mutta enemmän mulle iloa tuottaa se että kaikki saa kuulla millanen sä olet! Mä nyt soitan Helenalle.

Maaritti

Karin

No kuules, Helena aikoinaan omisti tuon majatalo Amandan. Aki sitten uskotteli Helenalle että rakastaa tätä, mutta olikin oikeasti huijannut tältä Amandan omistajuuden! Helena sitten lähti kun asiat kärjistyivät, eräällä tavalla...

ANONYYMINA PYSYVÄ NAINEN KERTOO AKI NIKKISESTÄ: "MINULLAKIN OLI SUHDE HÄNEN KANSSAAN, MUTTA SE PERUSTUI HUIJAUKSELLE".

Maaritti

Karin

Yhdessä saadaan se kärsimään viimeinkil rangaistuksen teoistaan! Taalasmaan Ulla on mukana!

Maaritti

Hyvä! Taalasmaan Ullalla onneksi onkin vielä osittain käytöstavat kunnossa hienostoa kohtaan. Olen mukana! 

Karin 

Hienoa! Tulepas tänään Ullalle niin otetaan lasilliset ja mietitään yhdessä miten jatketaan tästä. Kaks lehtijuttua on vasta alkua!

Selvä. Haluan vielä myös kuulla, millainen vävy Aki on ollut hyvän tuttavaperheeni Mustavaarojen tyttärelle.

Karin

Vierailija
1304/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maaritti

Aki

Maaritti

Aki

Maaritti

Karin

Maaritti

Karin

Maaritti

Karin 

Selvä. Haluan vielä myös kuulla, millainen vävy Aki on ollut hyvän tuttavaperheeni Mustavaarojen tyttärelle.

Karin

Ulla mielellään selittää kaiken siitä asiasta. Kuhan ehtii tuolta keittiöstä.

Maaritti

Vierailija
1305/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinhän se tapaaminen meni Samin kanssa. Näki että ollaan onnellisia. Kerto tilanteestaan ja että kaikki ok. Sami lähtee nyt uusiin kuvioihin ja me Kallen kanssa jatketaan yhteistä matkaa.❤

Lari

Kaikessa hiljaisuudessa onkin jo saanut sen EU-työn Brysselissä. Ilmoitus oli kuulemma jäänyt vahingossa vielä nettiin. Oli kuulemma ylivoimaisesti paras hakija. Ennen tapaamista todella uskoi, että olisin lähtenyt mukaan Brysseliin. Aika epärealistinen toive tuo kyllä oli. Paljasti myös auttaneensa Eliasta. Mitäköhän tuostakin pitäisi ajatella? Ehkä ei yhtään mitään.

Kalle

Vierailija
1306/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinhän se tapaaminen meni Samin kanssa. Näki että ollaan onnellisia. Kerto tilanteestaan ja että kaikki ok. Sami lähtee nyt uusiin kuvioihin ja me Kallen kanssa jatketaan yhteistä matkaa.❤

Lari

Kaikessa hiljaisuudessa onkin jo saanut sen EU-työn Brysselissä. Ilmoitus oli kuulemma jäänyt vahingossa vielä nettiin. Oli kuulemma ylivoimaisesti paras hakija. Ennen tapaamista todella uskoi, että olisin lähtenyt mukaan Brysseliin. Aika epärealistinen toive tuo kyllä oli. Paljasti myös auttaneensa Eliasta. Mitäköhän tuostakin pitäisi ajatella? Ehkä ei yhtään mitään.

Kalle

Meinaatko sä että niillä ois ollu jotain? Tai et ne ois yrittäny erottaa meidät? No, oli miten oli, kaikki on hyvin.

Lari

Vierailija
1307/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lari

Kalle

Meinaatko sä että niillä ois ollu jotain? Tai et ne ois yrittäny erottaa meidät? No, oli miten oli, kaikki on hyvin.

Lari

Aivan sama. Mennään nyt saunaan. Tämä on ollut rankka päivä. Otan limun ja vichyn mukaan. Saat kumman haluat.

Kalle

Vierailija
1308/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lari

Kalle

Lari

Aivan sama. Mennään nyt saunaan. Tämä on ollut rankka päivä. Otan limun ja vichyn mukaan. Saat kumman haluat.

Kalle

Ota sä limu. Mä voin hieroa sun saunassa. Sulla ollu tänään rankempaa ku oli sitä hässäkkää taas sairaalassa.

Lari

Vierailija
1309/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tylsää. Lassesta ei oo kuulunu mitään.

Eva

Vierailija
1310/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se pitää käydä nukkumaan. Noel se jaksaa vielä ahertaa.

Susu

Vierailija
1311/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta Nikkinen älähätää!

Maaritti

Vierailija
1312/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät löylyt oli, mutta kurja, että Ismon piti ängetä mukaan saunaan.

Kalle

Vierailija
1313/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas rentouttava sauna. Nyt Kallen kanssa nukkumaan. Onneks selvittiin tästä Sami ja Elias sotkusta. Meidän väliin ei tuu ketään!❤

Lari

Vierailija
1314/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä vaan! Ei taida kuitenkaan Nikkisem yö olla hyvä. Hah!

Maaritti

Vierailija
1315/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELÄIMILLE YÖRAUHA!

Inka

Vierailija
1316/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä Kalle. Oot rakas.❤

Lari

Vierailija
1317/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, en saanu Lassea tänään. Öitä vaan.

Eva

Vierailija
1318/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin Pihlajakatu.❤

Vierailija
1319/5153 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa Kallella alkais helpottaa töissä. Inhottavaa katsella sen stressiä.

Lari

Vierailija
1320/5153 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako joku vielä haastattelun ja kertoa Nikkisestä?

Maaritti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän