Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Lasse se en oikeesti mä! Se on joku Lindan juoni!
Eva
Oottakapaa taas iltaa ku mä pääsen vauhtiin Lassen kanssa.
Eva
Ulla? Onko sulla särkylääkettä? Jokohan Aki on nähny sen jutun?
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Eva
Hyvä on, myönnän, että saatan oikeasti olla raskaana. En nyt viitsi testiä tehdä. Miki se isä varmaan on. Ymmärsin, että Lasselle on tehty vasektomia jo vuosia sitten.
Eva
Hirveä päivä töissä. Koko ajan oli jotain häslinkiä ja pahaa ruokaa. Nyt sitten menen Larin kanssa tapaamaan kuolleista noussutta eksääni. Niin upea isäni Ismo ilmestyy varmaan kyttäämään, että en rupea ryyppäämään.
Kalle
Hyvin se Kalle menee, usko pois!
Lari
Alkaa tuntua yhä oudommalta kun ei ole puhunut Noelin kanssa mitään.
Susu
Vierailija kirjoitti:
Susu
En mäkään. Se joko urahtelee tai mmmtelee jos kysyy jotain. Laitto mulle s-postia, että häntä ei saa häiritä. JOS teillä on parisuhdeongelmia, olis kiva ETTEI niitä tuotas työpaikalle!
Aki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EvaHyvä on, myönnän, että saatan oikeasti olla raskaana. En nyt viitsi testiä tehdä. Miki se isä varmaan on. Ymmärsin, että Lasselle on tehty vasektomia jo vuosia sitten.
Eva
Ei ihme, et tyttäreskään ei osaa huolehti ehkäisystä, kun on tollanen äiti haaaahhheehhheehiiih
Linda
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SusuEn mäkään. Se joko urahtelee tai mmmtelee jos kysyy jotain. Laitto mulle s-postia, että häntä ei saa häiritä. JOS teillä on parisuhdeongelmia, olis kiva ETTEI niitä tuotas työpaikalle!
Aki
Ja mä ku luulin että sä et halua puhua mun kanssa ku tunnustin tekoni. Ja turhaan sä mulle valitat että mitä Noel tekee. Mä oon luvannu sille että en häiritse sitä. Sinä voisit pomona tehdä jotain asian hyväksi.
Mitä muuten ajattelet siitä lehtijutusta? Olin aika järkyttynyt. Miten sä oot voinu huijata vanhaa naista?
Susu
Miki? Ensin sä panit Evaa ja sitte käskit sen jättää sut rauhaan? Mitäpä nyt ajattelit tehdä ku se on ilmeisesti sulle paksuna? Huolehdipa nyt omista asioistas äläkä tuu meille raivoomaan. Robin ehkä sitten joskus kertoo terapia käynneillä miks mun pitää Noelia varoa. Aika turhia ollut nuo kaksi ekaa käyntiä. Jännä että Noelia ei näytä kiinnostavan asia yhtään.
Susu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SusuEn mäkään. Se joko urahtelee tai mmmtelee jos kysyy jotain. Laitto mulle s-postia, että häntä ei saa häiritä. JOS teillä on parisuhdeongelmia, olis kiva ETTEI niitä tuotas työpaikalle!
AkiJa mä ku luulin että sä et halua puhua mun kanssa ku tunnustin tekoni. Ja turhaan sä mulle valitat että mitä Noel tekee. Mä oon luvannu sille että en häiritse sitä. Sinä voisit pomona tehdä jotain asian hyväksi.
Mitä muuten ajattelet siitä lehtijutusta? Olin aika järkyttynyt. Miten sä oot voinu huijata vanhaa naista?
Susu
En mä voi alkaa neuvomaan huippujuristia kuinka käyttäydytään. Ja mikä helkkarin lehtijuttu???
Aki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AkiJa mä ku luulin että sä et halua puhua mun kanssa ku tunnustin tekoni. Ja turhaan sä mulle valitat että mitä Noel tekee. Mä oon luvannu sille että en häiritse sitä. Sinä voisit pomona tehdä jotain asian hyväksi.
SusuEn mä voi alkaa neuvomaan huippujuristia kuinka käyttäydytään. Ja mikä helkkarin lehtijuttu???
Aki
No tämä Maaritin eilinen juttu:
KARIN EKHOLM KERTOO TOTUUDEN MUSTAVAARAYHTIÖIDEN AKI NIKKISESTÄ: "TIETENKIN SILLÄ LIEROLLA ON JOTAIN TAKA-AJATUKSIA SUHTEENI! AKI SAA MAKSAA!"
Miten sä et oo tietonen tosta? Koko Pihlajakatu kuhisee.
Susu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SusuEn mä voi alkaa neuvomaan huippujuristia kuinka käyttäydytään. Ja mikä helkkarin lehtijuttu???
AkiNo tämä Maaritin eilinen juttu:
KARIN EKHOLM KERTOO TOTUUDEN MUSTAVAARAYHTIÖIDEN AKI NIKKISESTÄ: "TIETENKIN SILLÄ LIEROLLA ON JOTAIN TAKA-AJATUKSIA SUHTEENI! AKI SAA MAKSAA!"
Miten sä et oo tietonen tosta? Koko Pihlajakatu kuhisee.
Susu
Haastan Salinin akan oikeuteen! Kyllä Mustavaara yhtiöillä juristeja riittää!
Aki
Ulla, oliks se Helena ketä Aki myös sumutti? Pitäsköhän mun soittaa sille ja haastatella sitäkin?
Maaritti
Aki, mulla oli ihan täys oikeus haastatella Karinia. Ja Ulla sano että se laittaa Karin palkkaamaan mulle juristin jos sä yrität jotain oikeusjuttua! Jos sä haluut niin mähän voin haastatella sua niin saat kertoo oman versios!
Maaritti
Siitäs sait Aki maistaa omaa lääkettäs.
Susu
Aki? Oletko sä pilannut Mustavaarayhtiöiden maineen?
Gunnar
Tollasen vo sun kanssa mä oon sit jyystäny joka hemmetin yö!
Lasse