Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Onko Ismo Thaimaassa, täällä vakoilemassa vai jossain muualla? Lari auttoi vähän hakkeroimaan ja tutkin vähän sairaalan potilastietojakin. Niihin toki pääsen ihan luvallisestikin. Nyt näyttää siltä, että Ismolla onkin adoptioon annettu salattu kaksoisveli. Tuo salattu kaksoisveli syntyi Ismon jälkeen ja aiheutti Ismon äidin kuoleman, ei Ismo.
Kalle
Entäs Sampo, onko hän oikeasti Sampo vai kuka???
Juoruakka
Joka tapauksessa tänään oli vihdoin muutto takaisin omaan kotiin ullakolle. Vihdoin saan rauhaa Larin kanssa. En tiedä Sampon mieltymyksistä, mutta rakastan Laria yli kaiken, enkä halua ketään muuta. Sampo, Lasse ja Joonatan auttoivat muutossa ja kalusteiden kokoamisessa. Hyvässä hengessä sujui ja tarjosin pizzat ja limut. Lasse tosin aiheutti häslinkiä kun olisi halunnut hirvipizzaa.
Kalle
Lilja lähtee ulkomaille ja vuokraa kämppänsä Jutalle.
Juoruakka
Muuu, olen iso ja mahtava Pitsahirvi!
Muuumuu...
Lasse
Hyvä että Kalle sai apua muutossa. Ja nyt meillä on oma asunto. Vihdoinkin. Olen kyllä onnellinen.
Lari
Onpas Sampo ollut jotenkin outo viime aikoina. Makuuhuoneen puolella sitä tuntuu jotenkin aina masentavan rakastelun jälkeen.
Cindy
Mukava päästä testaamaan ihan uutta sänkyä.👨
Kalle
(Näköään hymiöt ei näy kunnolla.)
Miten se Kalle mahtaa jaksaa sitä Larin jääkiekko"hulluutta"?
Pitäskö mun kuitenkin soittaa sille...
Ismo
No olipas mukava karaookke, sain laulaa sydämeni kyllyydestä!
Mutta mikä ihme se yksi suomalais nainen oli, yritti koko ajan tunkea muiden vuorolla hoilaamaan...
Gunnar
Lari ei juoda seurassani alkoholia, joten kestän hyvin Larin jääkiekon katselun. Olen sitä paitsi oppinut jo paljon tästä lajista. Lari tietää paljon jääkiekosta.
Kalle
Älä nyt tähän aikaan mihinkään soita, tiedä vaikka nukkuisivat!
Tuu tänne, Ismoseni; Mirkun muhkeaan syleilyyn💋💋💋💋
Noo tullaan sitten...
Mutta huomenna soitan Kallelle, se on varma!
Ismo
Thaimaassa on nyt yö ja Suomessakin jo aika myöhä. Mirkku ja Ismo eivät taida kuitenkaan olla Thaimaassa, jos kello 2.30 paikallista ovat muka Suomeen soittamassa, jossa kello toki on vasta 22.30.
Juoruakka
Maaritin kirja on muuten täyttä roskaa. Pelkkää kohua, sensaatiota ja helppoa rahaa sillä hakee.
Kristiina
Koskahan Kalle pitää tupaantulijaiset uudessa kodissaan?
Pitäis jotenkin saada kutsu...
Sampo
Vierailija kirjoitti:
Maaritin kirja on muuten täyttä roskaa. Pelkkää kohua, sensaatiota ja helppoa rahaa sillä hakee.
Kristiina
Anteeksi vain mutta se kirja on täyttä asiaa kannesta kanteen. Kysy vaikka Karinilta.
Maaritti
"Ismo" lienee Sampo, joka niin kaipaa Kallea!
Vink, vink...
Juoruakka