Mulla on isot tissit ja saan haukkuja ja arvosteluja sen vuoksi. Tämä musertaa mun itsetunnon.
Mulla on isot tissit ja oon tiimalasivartaloinen. Mua pidetään lutkana, huorana, jakorasiana ja ties minä, siis näillä nimityksillä haukutaan, niin monet naiset kuin miehetkin. Mua ei oteta tosissaan, eikä mua pidetä minään muuna kuin kävelevänä tissinä.
No en ole mitään noista. Oon 26v enkä ole koskaan edes harrastanut yhden illan juttuja ainuttakaan kertaa. En pysty peittelemään tissejäni, koska väkisinkin huomaa että ne on isot, vaikka kuinka ois paitaa päällä.
En edes koskaan pukeudu paljastavasti. Siltikin pelkkien tissien takia mua pidetään bimbona ja tyhmänä ja "miesten nielijänä" vaikka en ole koskaan edes iskenyt varattuja ja olen muutenkin ujo ja rauhallinen.
En käy baareissa vaan viihdyn kotona ja lenkillä. Oon ihan tavallinen nainen!
Miksi te jotkut teette johtopäätöksiä ulkonäöstä? Musta tuntuu että moni isotissinen nainen kokee samaa. Naiset puhuu ilkeästi, eivät ota joukkoonsa jne ja miehet joko pitää sua pelkkänä seksiobjektina ja helppona, jota ei tartte ottaa vakavissaan.
En kuitenkaan haluaisi tissejäni pienentääkään, koska eivät ne niin jätit ole, eivätkä ole aiheuttaneet mitään niska-hartiaseudun kipuja tai muutakaan. Ne on vain jumalauta rinnat!
Olen vain tollo ja tyhmä tissi.
Kommentit (65)
Missä on kaikki kuvat ketjun isoista tisseistä häh? prkl
outoa, mullakin on isot tissit ja olen ihan kaunis, mutta ikinä ei ole mua arvosteltu tissieni vuoksi.
Älä pienennä tissejäsi, äläkä kärsi huonosta itsetunnosta. Hyvät liivit ja hyvä ryhti ja menoksi! Isorintainen 67v.