Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on isot tissit ja saan haukkuja ja arvosteluja sen vuoksi. Tämä musertaa mun itsetunnon.

Vierailija
23.02.2017 |

Mulla on isot tissit ja oon tiimalasivartaloinen. Mua pidetään lutkana, huorana, jakorasiana ja ties minä, siis näillä nimityksillä haukutaan, niin monet naiset kuin miehetkin. Mua ei oteta tosissaan, eikä mua pidetä minään muuna kuin kävelevänä tissinä. 

No en ole mitään noista. Oon 26v enkä ole koskaan edes harrastanut yhden illan juttuja ainuttakaan kertaa. En pysty peittelemään tissejäni, koska väkisinkin huomaa että ne on isot, vaikka kuinka ois paitaa päällä. 

En edes koskaan pukeudu paljastavasti. Siltikin pelkkien tissien takia mua pidetään bimbona ja tyhmänä ja "miesten nielijänä" vaikka en ole koskaan edes iskenyt varattuja ja olen muutenkin ujo ja rauhallinen.

En käy baareissa vaan viihdyn kotona ja lenkillä. Oon ihan tavallinen nainen!

​​​​​​​Miksi te jotkut teette johtopäätöksiä ulkonäöstä? Musta tuntuu että moni isotissinen nainen kokee samaa. Naiset puhuu ilkeästi, eivät ota joukkoonsa jne ja miehet joko pitää sua pelkkänä seksiobjektina ja helppona, jota ei tartte ottaa vakavissaan.

En kuitenkaan haluaisi tissejäni pienentääkään, koska eivät ne niin jätit ole, eivätkä ole aiheuttaneet mitään niska-hartiaseudun kipuja tai muutakaan. Ne on vain jumalauta rinnat!

Olen vain tollo ja tyhmä tissi.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
62/83 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ddddddddddddddddd

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on kaikki kuvat ketjun isoista tisseistä häh? prkl

Vierailija
64/83 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoa, mullakin on isot tissit ja olen ihan kaunis, mutta ikinä ei ole mua arvosteltu tissieni vuoksi.

Vierailija
65/83 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pienennä tissejäsi, äläkä kärsi huonosta itsetunnosta.  Hyvät liivit ja hyvä ryhti ja menoksi!  Isorintainen 67v.

Vierailija
66/83 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä.

Vierailija
67/83 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju tehty 23.02.2017.

Vierailija
68/83 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuminen kertoo ainoastaan haukkujasta itsestään, ei haukkujen kohteesta.

Vierailija
69/83 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljyä jättilollot ja hölskyttele niitä herkullisesti :)

Vierailija
70/83 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa mullakin.

Vierailija
71/83 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintaiset on ehkä halveksituin ihmisryhmä mitä olla voi. Kovasti naurattaa muita paitsi niitä jotka on joutuneet kärsimään. 

Vierailija
72/83 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukkuminen kertoo ainoastaan haukkujasta itsestään, ei haukkujen kohteesta.

Ahdistelu voi traumatisoida pahasti. Tietysti ahdistelijat on alempaa elukkalajia, mutta jos todisteita ei ole, ei voi mitään

Vierailija
73/83 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on naiselle susi. Pikkutissisten tissikateus on karmeaa, kun ne näkeen kuinka isot tissit kääntää heidän miesten päät.

Vierailija
74/83 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju tehty 23.02.2017.

Joo, niin on. Huomasin. Mutta mitäs siitä sitten, miksi mainitset asiasta ja mitä merkitystä sillä on?

Aihe on ikuinen:

Isot daisarit ovat aina IIHAANAAT !!!

Liian isoja daisareita ei ole vielä keksittykään. 

Ihammahottoman isot daisarit olivat parhaat tuona alustuskirjoituksen julkaisuvuonna 2017, ovat sitä nyt, ovat olleet maailman alusta lähtien ja ovat olevatkin niin kauan kuin maailmassa on ihmisiä.

Ap, kyllä Sinulle miehiä olisi tulvimassa ovista ja ikkunoista jos vaan huolisit ja haluaisit ottaa vastaan miesten huomiota - ja en kehtaa sanoa mitä muutakin.

Minäkin rakastaisin ihania daisareitasi!

Maxidaisarifilian professori

Vierailija
75/83 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös isot ja tiimalasivartalo, mutta silmälasini eivät sovi bimbon rooliin, joten ihmiset jättävät minut rauhaan.

On näköjään pienestä kiinni, koita jaksaa. En ymmärrä, miten ihmiset voivat puhua aikuiselle ihmiselle noin. Teini-ikä meni jo.

Täällä toinen. Jotenkin naurettavaa, että kun on rillit vs. piilarit, saa eri kohtelun. 

Vierailija
76/83 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla roikkuu aika pahasti rinnst, vaikka olen vasta 19. Valtavan kokoiset, mutta kirjaimellisesti roikkuu navassa. Lähinnä vanhoja miehiä kiinnostan:(

Vierailija
77/83 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, varmasti kelpaat hyvin. Antaa lautojen ja anorektikoiden inistä.

Lihava on lihava, mutta isoilla varustettu normi rajoissa on todella 🔥

Vierailija
78/83 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut isot tissit, jo noin 12-vuotiaasta. Ja aina toljotuksen ja usein kopeloinninkin kohteena. Olin noin 20-vuotiaana  grillijonossa kesällä. Edelläni oli noin 40v pariskunta. Mies laittoi käden sen naisen rinnalle ja sanoi, että sulla ei oo kyllä yhtään tissiä. Mulla oli poolopaita ja kääntyi sitten minuun päin ja sanoi, että haluaisi nähdä pullukkatissini. Nainen läimäsi minua kipeästi rintskehään ja marssi pois jonosta. Mies lähti hetken kuluttua perään. Väkivallankin kohteeksi voi joutua tissien takia. Minusta kyllä pienet teinitissit on hotimmat yhdistettynä hyviin pakaroihin. En oo ikinä tykänny lollotisseistäni. Ovat paita päällä kauniimmat kuin ilman. 

Vierailija
79/83 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju tehty 23.02.2017.

Joo, niin on. Huomasin. Mutta mitäs siitä sitten, miksi mainitset asiasta ja mitä merkitystä sillä on?

Aihe on ikuinen:

Isot daisarit ovat aina IIHAANAAT !!!

Liian isoja daisareita ei ole vielä keksittykään. 

Ihammahottoman isot daisarit olivat parhaat tuona alustuskirjoituksen julkaisuvuonna 2017, ovat sitä nyt, ovat olleet maailman alusta lähtien ja ovat olevatkin niin kauan kuin maailmassa on ihmisiä.

Ap, kyllä Sinulle miehiä olisi tulvimassa ovista ja ikkunoista jos vaan huolisit ja haluaisit ottaa vastaan miesten huomiota - ja en kehtaa sanoa mitä muutakin.

Minäkin rakastaisin ihania daisareitasi!

Maxidaisarifilian professori

Sä olet valitettavasti vain ongelman ylläpitäjä. Sinun pitäisi haluta meidän isotissisten aivoja, ei meidän rintoja. Meidän mielikuvitus, persoona ja äly(ttömyys) ovat niitä, joista haluamme kuulla. Miehiä, pan ijoita ja hyväks ikäyttäjiä kyllä löytyy ovista ja ikkunoista, mutta niitä me emme halua. Ne tissit tulee naisen mukana, joten keskity silmiin ja aivoihin ja  nauti sitten lölleröistä. kun sen aika on.

-eri jättirinta

Vierailija
80/83 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet ratsutissit parhaat ja isot pakarat. Nam