Mulla on isot tissit ja saan haukkuja ja arvosteluja sen vuoksi. Tämä musertaa mun itsetunnon.
Mulla on isot tissit ja oon tiimalasivartaloinen. Mua pidetään lutkana, huorana, jakorasiana ja ties minä, siis näillä nimityksillä haukutaan, niin monet naiset kuin miehetkin. Mua ei oteta tosissaan, eikä mua pidetä minään muuna kuin kävelevänä tissinä.
No en ole mitään noista. Oon 26v enkä ole koskaan edes harrastanut yhden illan juttuja ainuttakaan kertaa. En pysty peittelemään tissejäni, koska väkisinkin huomaa että ne on isot, vaikka kuinka ois paitaa päällä.
En edes koskaan pukeudu paljastavasti. Siltikin pelkkien tissien takia mua pidetään bimbona ja tyhmänä ja "miesten nielijänä" vaikka en ole koskaan edes iskenyt varattuja ja olen muutenkin ujo ja rauhallinen.
En käy baareissa vaan viihdyn kotona ja lenkillä. Oon ihan tavallinen nainen!
Miksi te jotkut teette johtopäätöksiä ulkonäöstä? Musta tuntuu että moni isotissinen nainen kokee samaa. Naiset puhuu ilkeästi, eivät ota joukkoonsa jne ja miehet joko pitää sua pelkkänä seksiobjektina ja helppona, jota ei tartte ottaa vakavissaan.
En kuitenkaan haluaisi tissejäni pienentääkään, koska eivät ne niin jätit ole, eivätkä ole aiheuttaneet mitään niska-hartiaseudun kipuja tai muutakaan. Ne on vain jumalauta rinnat!
Olen vain tollo ja tyhmä tissi.
Kommentit (65)
En harmittele isoja L-koon rintoja, paitsi jotkut tuntemattomat katsovat oikeudekseen käydä niihin käsiksi. Rintauinnissa niillä voi mennä läpsytellä eteenpäin :). No tosissaan rintauinti vahvistaa rintalihaksia, jotka vaikuttavat rintojen kiinteyteen. Paitsi mulla ei ehkä enää auta, mutta tykkään uinnista. En mene pienennys-leikkaukseen, ei oo rahaa, mutta ei ole hartia-, niska,- eikä selkäkipuja, olen aika roteva. Sekään ei enää haittaa mua, oon 170 cm, eli pitkähkö.
Minun rintani ovat kokoa 75C, eli normaalit tai pienet. Ainakin näyttävät pieniltä kun rintakerhä on leveä ja roteva. Yhtäaikaa häpeän näitä ja toivon silikoneja, mutta huomiosta en kuitenkaan yhtään pidä. Isot rinnat herättävät yleensä huomiota. Hävettäisi näin ujona ja ihmispelkoisena kantaa sellaisia, itsetuntokaan ei kestäisi. Ristiriitaista. Haluan jotain mitä en kuitenkaan oikeasti halua.
Hyvä jos rinnat olisivat kotona miehen kanssa isot, ja muiden seurassa taas normaalit :D
Olisko kukaan teistä isorintaisista halukas suhteeseen 41v miehen kanssa?
En varmasti ainakaan haukkuisi ja muutenkin pitäisin hyvänä,olen vain sen verran huono tuloinen etten pysty elättämään sinua kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
En jaksanu edes loppuun lukea kun oli niin täyttä peetä koko alku. Ongelmasi on jossain ihan muualla kun rinnoissa, muuten muillakin isorintaisilla tiimalaseilla olisi samaa. Kyllä siihen pukeutumisella ja muulla voi vaikuttaa miten ne rinnat on esillä. Mulle ei ainakaan ole vastaavia ongelmia ollut koskaan, ellen ole rintojani jotenkin korostanut.
T: toinen tiimalasivartaloinen uk koon 34J rinnoilla
Mulla on ihan samoja ongelmia kuin Ap:lla. Ja käytän aina Minimizeri-rintsikoita. Eli en todellakaan korosta tai esittele rintojani. Koska jos on vähääkään avonaisempi pusero tms, niin naiset haukkuu. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös isot rinnat enkä ole koskaan saanut niiden takia huonoa kohtelua. Voiko olla ap. Mahdollista, että vaan kuvittelet ainakin osan näistä haukuista ja arvosteluista?
En ole huomannut mitään hankalaa isoissa rinnoissa enkä pienempiä huolisi mistään hinnasta.Ai koska sulla ei ole ollut ongelmia, niin ap todennäköisesti kuvittelee kaiken? 😂
Ehkä ap on paremman näköinen kuin sinä.
Niin, voihan ap todellakin olls paremman näköinen kuin minä ja sen takia saada jatkuvasti haukkuja niskaansa. Kauniita ihmisiä varmasti haukutaan ja pilkataan huomattavasti enemmän kuin taviksia :D
Enkä sanonut, että ap kuvittelee kaiken. Toisilla ihmisillä vaan on tapana ylitulkita kaikkien muiden ilmeet, äänenpainot, nauramiset jne, varsinki jos itsetunto on valmiiksi heikko.
Mullakin isot tissit, mutta hyvä itsetunto minimisoinut mielipahaa. Vuosia olen kyllä kärsinyt ilkeistä kommenteista. Rinnat sain jo 12-vuotiaana ja voi jumalauta kaikkien pedareiden määrää. Aina jotkut reippaasti keski-iän ohittaneet oli vonkaamassa koska "näytin" vanhemmalta kuin mitä olin. En ehkä uskois jos en ois ite kokenu. Teki itsetunnolle todellista haittaa mutta pääsin onneksi siitä yli. (Ei, ei todellakaan ollut imartelevaa.)
Nykyään olen oikein kova-ääninen miestenvihaaja ja feministi. Feministithän eivät välttämättä ole miestenvihaajia, mutta minä kannatan kumpaakin. ;)
Yleensä pitää miehet loitolla, mikä sopii mulle oikein hyvin, ja naiset saa verbaalista pasqaa niskaan jos yrittävät piikitellä.
Suomalaisilla ei ole mitaan kaytostapoja, kotona ei osata ja koulussa ei opeteta. Paljon olen maailmalla matkustanut mutta missaan ei ole ihmisen ulkonakoa arvosteltu negatiivisesti pain naamaa. Surullinen maa.
Lue Chicagoiidan vanha postaus rinnoista
http://chicago187.blogspot.com/2015/06/no-nyt-ne-tissit.html?m=1
Samankaltaisia pohdintoja kuin sinulla, ja kirjoittaja päätyy lopulta arvostamaan itseään.
Minä olen aina luullut, että isorintaiset ovat iloisia ja ylpeitä rintavarustuksestaan. Itse olin etenkin nuorempana lattarintainen. Minulla oli kuulemma rintojen tilalla rusinat. Miesystävä ehdotti, että ottaisin implantit. En ottanut.
Hyvin ei näköjään ole kellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla täsmälleen samat kokemukset. Nyt alkaa jo helpottaa, kun ikää on päälle 40. Alan valua siihen isoutareisten täti-ihmisten laariin...
Sama.
Nuorena itsetunto lytättiin todella tehokkaasti. Se haukkuminen ja irvailu oli todella julmaa ja tekivät minusta syrjäävetäytyvän ja aran.
Nyt, nelikymppisenä kun painoa on kertynyt niin kielteinen huomio on jäänyt pois, ja minun on helpompi olla oma ihmisten seurassa. Enää tarvitse pelätä koko ajan milloin tulee tölväisyjä ja miltä suunnalta.
On paljon helpompaa olla pikkuisen pullero täti kuin hoikka isorintainen nuori nainen.
Sama täällä. Minua ei ole koskaan kohdeltu näin hyvin, kun olen nyt ruma ja lihava =D
Nuorena tytöt syrjivät ja eristivät ryhmistään, pojat haukkuivat, nimittelivät ja kävivät käsiksi.
Nyt kun olen lihava, ruma ja meikkaamaton ällötys, en enää uhkaa toisten naisten itsetuntoa tai aiheuta miehissäkään mitään tuntemuksia.
En ole tottunut tähän, ettei minua pidetäkään täysin aivottomana, typeränä ääliönä, vaan minuun suhtaudutaan kuin normaaliälyiseen.
Minulla ihan sama kokemus.. Siis kateellisia ja ilkeästi katsovia naisia jne varsinkin naisia, muutenkin hoikka ja katson miltä näytän. Akateeminen nainen ja "älykkö". Miehet juoksevat jutulle kyllä baarissa jne. katsovat mielellään, mutta en halua että miesten mielenkiinto osuu vaan rintoihin, se voi olla osa viehätystä mutta ei kaikkea.. Mieheltä pitää tulla kiinnostusta mm. älylliseen keskusteluun ja muihin juttuihin, sekä huumoria. Ehkä asiaa helpottaisi jos tilaisi t-paidan, jossa printti "These are my brain". Tulisi kättelyssä selväksi että samassa pakkauksessa voi olla aivot ja isot daisarit, jotka on vielä kiinteät.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on nyt ainakin viides "Yhyy, isot tissit" -aloitus täällä parin viime päivän aikana.
Lopeta jo nämä provot. Isorintainen nainen on ylpeä rinnoistaan, ihan sama kuinka monta dissausketjua tänne perustat.
Taidat olla mies. Kun 10v koululaisena ainoana sinulle kasvaa rinnat, kuvittelevat pojat että niitä saa puristella ja kommentoida miten tahtoo. Myös aikuiset miehet kuvittelevat että niitä saa kommentoida. Kun tissit kasvavat sitten todella isoiksi, aiheuttavat selkävaivoja ja sinua jatkuvasti vähätellään ja puhutellaan mm tissityrkyksi ihan sama mitä vaatteita sinulla on päälläsi, käy mielessä että tässä nyt ei ole saanut parhaita kortteja.
Toisten vartaloiden muodot eivät kuulu kellekään. Älkää kommentoiko niitä, älkää tehkö niiden perusteella muista päätelmiä, älkääkä ainakaan käykö niihin käsiksi.
D-kuppi kirjoitti:
Minulla ihan sama kokemus.. Siis kateellisia ja ilkeästi katsovia naisia jne varsinkin naisia, muutenkin hoikka ja katson miltä näytän. Akateeminen nainen ja "älykkö". Miehet juoksevat jutulle kyllä baarissa jne. katsovat mielellään, mutta en halua että miesten mielenkiinto osuu vaan rintoihin, se voi olla osa viehätystä mutta ei kaikkea.. Mieheltä pitää tulla kiinnostusta mm. älylliseen keskusteluun ja muihin juttuihin, sekä huumoria. Ehkä asiaa helpottaisi jos tilaisi t-paidan, jossa printti "These are my brain". Tulisi kättelyssä selväksi että samassa pakkauksessa voi olla aivot ja isot daisarit, jotka on vielä kiinteät.
Eihän D-kuppi edes ole mitenkään kovin iso.
Joo, käytötapoja vailla olevia ihmisiä löytyy. Eräs kaverini mies kävi kiinni isoon rintavarustukseeni yht'äkkiä ja luvatta, pienirintainen kaveri oli raivoissaan mulle enemmän. Sitten tämä kaveri on narissut ja vattuillut mulle mun rinnoista (muiden asioiden lisäksi), kunnes räjähdin erään kerran, nyt tietää, ettei enää kertaakaan ole varaa haukkua mua. Muuten se on sitten viimeinen kerta, kun puhun hänelle tai otan mitään viestiä häneltä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
D-kuppi kirjoitti:
On se jos ympärysmitta on esim 60.
Lautanaiset purkaa omaa pahaa oloaan, ei ole teidän vikanne. Kannattaa suhtautua säälien. Annatte vaikka tirauttaa pienet itkut tissejänne vasten, ehkä se vähän helpottaisi oloa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, käytötapoja vailla olevia ihmisiä löytyy. Eräs kaverini mies kävi kiinni isoon rintavarustukseeni yht'äkkiä ja luvatta, pienirintainen kaveri oli raivoissaan mulle enemmän. Sitten tämä kaveri on narissut ja vattuillut mulle mun rinnoista (muiden asioiden lisäksi), kunnes räjähdin erään kerran, nyt tietää, ettei enää kertaakaan ole varaa haukkua mua. Muuten se on sitten viimeinen kerta, kun puhun hänelle tai otan mitään viestiä häneltä vastaan.
Eikä edes luvan kanssa olisi saanut koskea, eipä kiinnostanut, en ole moraaliton toisten miesten vokottelija, vaikka olen isorintainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D-kuppi kirjoitti:
On se jos ympärysmitta on esim 60.
Ei ole, mä toivoisin, että mulla olisi joku E-kuppi, olisi helpompaa. Nyt on L-kuppi. Ei ole varaa pienentää.
Joo, akateemisessa voi joku ruma nainen antaa ymmärtää et olet tyhmä ja yrmyilee, jos ei jää kiinni siitä. Eli ei sanoita tota. Eikä jää kiinni mistään.