Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffeillä todistettua...

Vierailija
23.02.2017 |

Taas tuli todistettua, että fiksulta vaikuttava voi olla se pahin idiootti.. Kävin siis treffeillä ihmisen kanssa, johon tutustuin netissä. Ollaan juteltu paljon ja eilen käytiin kahvilla. Mies oli koko illan fiksu ja kohtelias ja sovittiin, että laitetaan myöhemmin viestiä, koska nähdään uudestaan.

No illalla myöhemmin tuli mieheltä viesti: " Yks juttu jäi mietityttämään. Kun päästää ekan kerran panemaan, niin haluatko kortsun vai saanko panna paljaalla??"

Tähän vastasin, että " ei ole tapana harrastaa suojaamatonta seksiä uuden tuttavuuden kanssa. Eikös tämä ole itsestäänselvyys?"

Aamulla tuli viesti: " Niin kai... Koska nähdään?"

Täytyy sanoa, että meni maku koko tyypistä. En varmaan vastaa hänelle enää. Mikä ihmisiä vaivaa? Eikö enää välitetä edes omasta terveydestä tai mahdollisesta raskaudesta? Eikö mielessä pyöri kuin seksi? Haluaisin löytää kumppanin, joka haluaisi muutakin, mutta välillä mietin, löytyykö sellaista ja mistä.

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyi sentään. Mä matkustin Tampereelta Helsinkiin tapaamaan Tinder tyypin. Ei kysynut, pani vaan, olin hiprakassa ja kiimainen joten annoin mennä....

Kuulema ei oo tapana käyttää. Kyl se näyttää nykyään naisen tehtävä olla toi kumin kantaminen lompakossa.

Joo tiesän, olin tyhmä. Testeissä kävin. Ei onneks tullu mitään. Jatkossa kumit mukaan.

Vierailija
82/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se mies ei ollu kiinostunu sinusta, halus vaan pukille ja jos ois ollu niin ei se ois tommosta viestii laittanu!

Mutta jos tarkoitus oli päästä vaan pukille, hyvä että lähetti ja että tarkoitusperät kävivät heti selväksi :D itse en tuhlaisi pukille pääsyä odotteleville miehiin sekuntiakaan, yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi mennyt ap maku sinusta, sillä sinä et ajattele miestä lainkaan! Pitäisi sinun tajuta, että kumilla nussiminen ei tunnu yhtään miltään. Hoitaisit itsellesi pillerit, niin ei tarvitsisi miehiä vaivata itsestäänselvyyksillä. Tuollaista frigidiä ja takakireää ämmää haluaa tuskin kukaan.

Kerran ajattelin miestä ja hoidin itselleni pillerit ja minusta tuli niiden johdosta frigidi ja takakireä ämmä. Mites siellä Porvoossa asia hoidetaan?

Vierailija
84/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi mies on täys naula. Sopisi hyvin siihen hottikset 3.0 joukkoon :D

Vierailija
85/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyi sentään. Mä matkustin Tampereelta Helsinkiin tapaamaan Tinder tyypin. Ei kysynut, pani vaan, olin hiprakassa ja kiimainen joten annoin mennä....

Kuulema ei oo tapana käyttää. Kyl se näyttää nykyään naisen tehtävä olla toi kumin kantaminen lompakossa.

Joo tiesän, olin tyhmä. Testeissä kävin. Ei onneks tullu mitään. Jatkossa kumit mukaan.

Et voi vielä tietää varmasti, ettet ois saanu jotain tartuntaa. Virusperäset tartunnat voi ilmetä aikojen päästäkin. Keneenkään ei pidä luottaa. Kuulin eräältä mieheltä, joka oli pannut paljaalla korkeassa asemassa ollutta naista , että eihän sellasella voi olla mitään tartuntaa mistään sukupuoliteitse tarttuvasta taudista. Tyhmää oletusta.

Vierailija
86/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kysynyt vastaukseksi, että ostanko xs-kortsuja vai s. Ja että haluaako että  tuon hälle anustapin tullessani.

Vierailija
87/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ehtinyt tätä miestä tapaamaan, mutta kirjoiteltiin netin kautta aika pitkään. Sitten mies kysyi, että "Mites, jos tulee tilanne niin haluatko kumilla vai ilman?" Totesin, etten sun kanssa kumpaakaan, kiitos ja hei.

Vierailija
88/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua, mä naisena kysyin ton kysymyksen uudelta nettituttavuudelta.

Mitähän se musta ajattelee?

Mun mielestä ihan normaalikyssäri.

N44

Vierailija
89/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää jo sanakin "panemaan", erityisesti kun vain kerran olette tavanneet.

En olisi vastannut, että kortsu tarvitaan. Olisin vastannut, ettei kiinnosta enää tavata, kun jo seuraava viesti panemisesta.

Vierailija
90/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis apua, mä naisena kysyin ton kysymyksen uudelta nettituttavuudelta.

Mitähän se musta ajattelee?

Mun mielestä ihan normaalikyssäri.

N44

Minusta ei ole normaalia kysyä täysin tuntemattomalta, että haluaako hän harrastaa suojaamatonta seksiä.

Vierailija
91/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh. Että sellaista. Eipä ihan kuulu mun toimintatapoihin, mutta ihmiset ovat erilaisia. No ehkä on joillekin ihan ok ja normaalia (toivottavasti harvemmille), taisi jätkä olla hieman innoissaan, jos vaikka pääsisi kohta ;). Olisit vastannut, ettei kortsuja tarvita. Ihan paljaalla voit vedellä omaa kämmentä vasten. Joo, ei lisättävää ;)

Vierailija
92/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Voi olla että jokin ap:ssa ärsytti miestä niin, ettei mies enää halunnut nähdä, ja ajatteli tehdä lopetuksen räiskyvästi sanomalla jotain, mistä yksikään nainen ei pidä. Eli mies varmisti tuolla tavalla ettei tapailu jatku.

Saattaa olla että mies tunsi myös jonkinlaista yksilöllistettyä tai yleistettyä vihaa tai inhoa ap:ta ja samanlaisia naisia kohtaan ja tuo viesti oli passiivis-aggressiivinen tapa käsitellä tuota asiaa.

On toki sekin mahdollisuus että mies on törmännyt sellaisiin naisiin, jotka ovat olleet häneen niin lääpällään, että mies on voinut sanoa mitä tahansa.

Jos sun kommentti ei ollut huono vitsi, niin sitten sä olet muuten vaan sairas.

Vierailija
93/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Voi olla että jokin ap:ssa ärsytti miestä niin, ettei mies enää halunnut nähdä, ja ajatteli tehdä lopetuksen räiskyvästi sanomalla jotain, mistä yksikään nainen ei pidä. Eli mies varmisti tuolla tavalla ettei tapailu jatku.

Saattaa olla että mies tunsi myös jonkinlaista yksilöllistettyä tai yleistettyä vihaa tai inhoa ap:ta ja samanlaisia naisia kohtaan ja tuo viesti oli passiivis-aggressiivinen tapa käsitellä tuota asiaa.

On toki sekin mahdollisuus että mies on törmännyt sellaisiin naisiin, jotka ovat olleet häneen niin lääpällään, että mies on voinut sanoa mitä tahansa.

Ja tuon takia kannatti ihan tietoisesti nolata itsensä? Entä jos törmäävät vielä vaikka jossain baarissa ja tämä mies oikeasti kiinnostuisi ap:n kaverista? Tai jos onkin jotain yhteisiä tuttuja? Minä en kyllä lähtisi tuolle linjalle vain päästäkseni jostakusta eroon. Eikö voi vain sanoa, ettei halua enää tavata, jos yksistä treffeistä oli kuitenkin vain kysymys.

Kuulostaa nyt kyllä omituiselta selitykseltä. Ikään kuin tässä nyt yritettäisiin tehdä ap:sta syyllistä.

Itelle tuli mieleen, että mies on aina aloittanut suhteensa seksillä tai sitten haluaa vain seksisuhteen, eikä oikeaa kumppanuutta. Jos mies on lisäksi komea, niin todennäköisesti hänelle riittää ottajia.

Vierailija
94/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota uskon vakaasti, että Hesan naismarkkinoilla tää mies kokeilee kepillä jokaista jäätä (pimppiä) mistä irtoais ja kun on sen kullinsa tuupannu pimppiin niin se on "heipat". Itse pysyisin kaukana tommosesta tyypist. Mä aloin mun ukon kaa harrastaa seksiä n. 3 kk ekoista treffeistä ja se oli MUN idea ja mies ois vieläki halunnut oottaa.

Haluutko olla jonkun kertakäyttöpano? veikkaan, että et. Unohda toi tyyppi. Ansaitset kyl parempaa. Tsemppiä

TAI

sit voit kiusata tyyppiä. Tapaile sitä, anna sen kuvitella että se saa, mutta et anna. Tää perustaktinen :DD

Vierailija
95/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en löytänyt ketjusta yhtään samaa vastausta kun itse tulkitsen. Mies on ap:n tavatessa päätynyt positiiviseen tulokseen, panisin. Ei estä, että toki tapailisikin, kiinnostava nainen. No sitten alkaa jännittämään, se kumi. Kumin kanssa ei ehkä seiso niin hyvin jos jännittää samalla. Ajatus kiertää kehää: go mutta show stopper kumi. Miesparka möläyttää julki mitä on päässään kelannut. Ja toki se on pönttöä mutta niin totta.

Harva nainen tunnistaa vuosisadan romanssia jos mies ennakoi hermostuksissaan ja töksäyttää, että panisin mutta paljaalla, passaako. Jos mies on helmi niin ohjaisin keskustelun lempeästi oikeille urille, hieman hienovaraisempi lähestyminen. Toisaalta itse näen asiat huumorin valossa ja arvostan rehellisyyttä jos siinä ei ole pahantahtoisuutta vaan vilpitön halu selvittää käytännön asiat ja edetä. Riippuu niin miehestä, ja naisesta. Ap:han vastasi suoraan kysymykseen, hyvä. Nyt on pattitilanne.

Vierailija
96/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota uskon vakaasti, että Hesan naismarkkinoilla tää mies kokeilee kepillä jokaista jäätä (pimppiä) mistä irtoais ja kun on sen kullinsa tuupannu pimppiin niin se on "heipat". Itse pysyisin kaukana tommosesta tyypist. Mä aloin mun ukon kaa harrastaa seksiä n. 3 kk ekoista treffeistä ja se oli MUN idea ja mies ois vieläki halunnut oottaa.

Haluutko olla jonkun kertakäyttöpano? veikkaan, että et. Unohda toi tyyppi. Ansaitset kyl parempaa. Tsemppiä

TAI

sit voit kiusata tyyppiä. Tapaile sitä, anna sen kuvitella että se saa, mutta et anna. Tää perustaktinen :DD

Anteeksi mutten tajua mitä järkeä on odottaa 3kk seksiä mikäli tahtoo vakavan suhteen. minäkin tahdon vakavan suhteen enkä minkään pelimiehen uhriksi, mutten viitsi tapailla kuukausitolkulla ilman seksiä, siinä tulee vaan olo ettei jätkä olekkaan kiinnostunut minusta seksuaalisesti. muutenkin haluan tietää miten petipuuhat sujuu ja mielestäni seksiä on parempi harrastaa aikaisessa vaiheessa ihan vaan siksikin, että tietää jos mies onkin vaan pimmpin perässä..

Vierailija
97/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala. 😷 Mulla kävi äskeittäin vähän samalla lailla. Tavattiin tinderissä ja viestiteltiin pitkään ja tavattiin muutaman kerran. Vaikutti tosi fiksulta. Sillä tyypillä oli aina kovin suuret puheet, mitkä ei käytännössä kuitenkaan toteutunut. Sanoi esimerkiksi etsivänsä vakavaa suhdetta ja puhui että haluaa lapsia.

Mä menin ja ihastuin siihen ja se tiesi tunteistani. Sitten paljastui että tyyppi tapailee muita selkäni takana, vaikka tiesi että mä en halua meidän tapailevan muita. Kesti kauan että uskalsin siitä sanoa, kun en halunnut vaikuttaa mustasukkaiselta. Se halusi selvästi vaan seksiä, mikä oli pahin pelkoni. Hän oli mielestään täysin sinkku ja "sinkkuna saa tehdä mitä vaan." Niin saakin, jos se sopii molemmille. Se tiesi hyvin mitä mieltä mä olen. Meni maku siitä ihmisestä täysin, samoin kuin tinderistä. Se taitaa tosiaankin olla vain panosovellus.

Nyt en tiedä miten uskallan luottaa enää keneenkään mieheen. Ainakin nyt vähän aikaa aion nauttia huolettomasta sinkkuudesta. En tiedä tekeekö se musta tosiaankin jotenkin sairaalloisen mustasukkaisen jos haluan olla alusta asti se ainoa. Mutta haluan sellaisen miehen jolle olen.

Vierailija
98/98 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollasista kun sais nimet ja naamat esille niin tietäis varoa. 😠