Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffeillä todistettua...

Vierailija
23.02.2017 |

Taas tuli todistettua, että fiksulta vaikuttava voi olla se pahin idiootti.. Kävin siis treffeillä ihmisen kanssa, johon tutustuin netissä. Ollaan juteltu paljon ja eilen käytiin kahvilla. Mies oli koko illan fiksu ja kohtelias ja sovittiin, että laitetaan myöhemmin viestiä, koska nähdään uudestaan.

No illalla myöhemmin tuli mieheltä viesti: " Yks juttu jäi mietityttämään. Kun päästää ekan kerran panemaan, niin haluatko kortsun vai saanko panna paljaalla??"

Tähän vastasin, että " ei ole tapana harrastaa suojaamatonta seksiä uuden tuttavuuden kanssa. Eikös tämä ole itsestäänselvyys?"

Aamulla tuli viesti: " Niin kai... Koska nähdään?"

Täytyy sanoa, että meni maku koko tyypistä. En varmaan vastaa hänelle enää. Mikä ihmisiä vaivaa? Eikö enää välitetä edes omasta terveydestä tai mahdollisesta raskaudesta? Eikö mielessä pyöri kuin seksi? Haluaisin löytää kumppanin, joka haluaisi muutakin, mutta välillä mietin, löytyykö sellaista ja mistä.

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analyysi: Hän haluaa vain seksiä, mutta jos kondomi tulee seksin aikana jutuksi, joutuu hän todellusuuteen itsensä kanssa, ja kehitelty itsepetos menee pilalle ja hyvä kiima hukkaan. Tämä on tätä itsetietoisuuden ja primitiivisten tarpeiden välistä taistoa.

Vierailija
62/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla itseasiassa on päinvastainen kokemus kuin aloittajalla. Tapailin vajaan puolen vuoden ajan (ihme että niinkin pitkään jaksoin) tosi fiksua ja ihanaa miestä kuka tuntui olevan minusta ihan vakavasti kiinnostunut kun järkkäsi lähestulkoon kaikki treffit ja aloitti kaikki keskustelut, jutteli kanssani erittäin syvällisiä asioita jne jne. Minäkin aloin hiljalleen syttyä ja kiinnostua miehestä vakava suhde mielessä ja mm. nukuimme monia öitä yhdessä, ja halusin miestä yhä enemmän ja enemmän. Aloin ihmetellä kun mies ei tehnyt ollenkaan mitään halaamista kummempaa fyysistä aloitetta ja teinkin siis aloitteen seksiin itse, muutamaan otteeseen koko tapailumme aikana. Mies kieltäytyi joka kerta ja lopulta sai kakistettua ulos miksi. Hän halusi seksiä vasta kun ollaan tunnettu kunnolla ja ihan virallisesti julkisesti parisuhteessa.

Onhan se ihan hyvä juttu ettei mies ole mikään pervo ensitreffeillä vonkaaja mutta siinä tapauksessa että seksi ei kelpaa puolen vuoden (aika tiiviin) tapailun jälkeen on kyllä sekin yhtä suuri turnoff. Seksi on mielestäni kuitenkin tärkeä juttu jonka sujuvuuden haluan ehdottomasti testata ennen kuin sitoudun sen suuremmin mihinkään suhteeseen. Ei esim. autoakaan osteta ilman koeajoa, ja minä en ainakaan voisi olla suhteessa missä seksi ei toimi ja halut ei kohtaa. Siksi lopetinkin tapailun koska sain miehestä senverran seksuaalisesti estyneen kuvan eten vain voinut enää jatkaa.

Loppu hyvin kaikki hyvin kummankin kohdalla, sekä minä että tarinan mies ollaan nyt löydetty uudet kumppanit ja heidän kanssa ollaan erittäin onnellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi mennyt ap maku sinusta, sillä sinä et ajattele miestä lainkaan! Pitäisi sinun tajuta, että kumilla nussiminen ei tunnu yhtään miltään. Hoitaisit itsellesi pillerit, niin ei tarvitsisi miehiä vaivata itsestäänselvyyksillä. Tuollaista frigidiä ja takakireää ämmää haluaa tuskin kukaan.

Mites toi HIV, klamydia, kuppa, tippuri ja kuus muuta?

Vierailija
64/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo viesti olikin tarkoitettu jonkinlaiseksi testiksi ja ap ei sitä testiä läpäissyt, niin eikö siinä vaan kaikki voita?

Itse en tiedä, miten olisin suhtautunut. Oma suhteeni löytyi netistä, mies on insinööri ja välillä äärettömän outo yrittäessään keskustella parisuhteemme tilasta. Voisin hyvin kuvitella, että hän olisi vaan töksäyttänyt tuon kysymyksen halutessaan tietää etukäteen että varautuuko kondomeilla.

Toisaalta... oman ukon tuntien tiedän ettei se olisi paljaalla pannut silloin alussa.

Vierailija
65/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi mennyt ap maku sinusta, sillä sinä et ajattele miestä lainkaan! Pitäisi sinun tajuta, että kumilla nussiminen ei tunnu yhtään miltään. Hoitaisit itsellesi pillerit, niin ei tarvitsisi miehiä vaivata itsestäänselvyyksillä. Tuollaista frigidiä ja takakireää ämmää haluaa tuskin kukaan.

En ole tuo aiempi, mutta sanotaanko näin, että en kovin usein saa tuntemattomilta, mutta sen kerran kun saan, ja vastapuoli tuntuu siistiltä ja luotettavalta, niin voin panna ilman kumiakin. Joskus elämässä pitää ottaa riskejä.

Vierailija
66/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo viesti olikin tarkoitettu jonkinlaiseksi testiksi ja ap ei sitä testiä läpäissyt, niin eikö siinä vaan kaikki voita?

Itse en tiedä, miten olisin suhtautunut. Oma suhteeni löytyi netistä, mies on insinööri ja välillä äärettömän outo yrittäessään keskustella parisuhteemme tilasta. Voisin hyvin kuvitella, että hän olisi vaan töksäyttänyt tuon kysymyksen halutessaan tietää etukäteen että varautuuko kondomeilla.

Toisaalta... oman ukon tuntien tiedän ettei se olisi paljaalla pannut silloin alussa.

Minä en nyt ollenkaan pääse sisälle tähän testiajatukseen. Miten se siis teidän mielestänne toimii?

Ja miksi ihmeessä joku kysyisi, antaako nainen panna paljaalla, jos oli tarkoitus kysyä, pitääkö varautua kondomeilla? Miten tuo selittäisi tuota kysymystä yhtään parempaan suuntaan?

Vierailija
67/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla itseasiassa on päinvastainen kokemus kuin aloittajalla. Tapailin vajaan puolen vuoden ajan (ihme että niinkin pitkään jaksoin) tosi fiksua ja ihanaa miestä kuka tuntui olevan minusta ihan vakavasti kiinnostunut kun järkkäsi lähestulkoon kaikki treffit ja aloitti kaikki keskustelut, jutteli kanssani erittäin syvällisiä asioita jne jne. Minäkin aloin hiljalleen syttyä ja kiinnostua miehestä vakava suhde mielessä ja mm. nukuimme monia öitä yhdessä, ja halusin miestä yhä enemmän ja enemmän. Aloin ihmetellä kun mies ei tehnyt ollenkaan mitään halaamista kummempaa fyysistä aloitetta ja teinkin siis aloitteen seksiin itse, muutamaan otteeseen koko tapailumme aikana. Mies kieltäytyi joka kerta ja lopulta sai kakistettua ulos miksi. Hän halusi seksiä vasta kun ollaan tunnettu kunnolla ja ihan virallisesti julkisesti parisuhteessa.

Onhan se ihan hyvä juttu ettei mies ole mikään pervo ensitreffeillä vonkaaja mutta siinä tapauksessa että seksi ei kelpaa puolen vuoden (aika tiiviin) tapailun jälkeen on kyllä sekin yhtä suuri turnoff. Seksi on mielestäni kuitenkin tärkeä juttu jonka sujuvuuden haluan ehdottomasti testata ennen kuin sitoudun sen suuremmin mihinkään suhteeseen. Ei esim. autoakaan osteta ilman koeajoa, ja minä en ainakaan voisi olla suhteessa missä seksi ei toimi ja halut ei kohtaa. Siksi lopetinkin tapailun koska sain miehestä senverran seksuaalisesti estyneen kuvan eten vain voinut enää jatkaa.

Loppu hyvin kaikki hyvin kummankin kohdalla, sekä minä että tarinan mies ollaan nyt löydetty uudet kumppanit ja heidän kanssa ollaan erittäin onnellisia.

Ostin auton ilman koeajoa.Lehdessä sanottiin ajettavuudeltaan luokkansa parhaimmistoksi.

Vierailija
68/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo aiempi, mutta sanotaanko näin, että en kovin usein saa tuntemattomilta, mutta sen kerran kun saan, ja vastapuoli tuntuu siistiltä ja luotettavalta, niin voin panna ilman kumiakin. Joskus elämässä pitää ottaa riskejä.

Vastapuoli tuntuu siistiltä? Ihan oikeastiko luulet, että siisteys - toisin sanoen siis henkilökohtainen hygienia - vaikuttaa siihen tarttuvatko seksitaudit? Ne tarttuvat siisteihin ihmisiin ihan yhtä helposti kuin muihinkin. Ja "vaikuttaa luotettavalta"? Siis tarkoitatko luotettavaa siinä mielessä, että antaa paljaalla vain sinulle? Vaikka olette siis oman määritelmäsi mukaan toisillenne tuntemattomia. Millaisissa harhoissa ihmisen pitää elää, jos kuvittelee olevansa toisen ainoa irtoseksikontakti, jonka kanssa kumi on jätetty pois?

Vierailija
69/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saatana kun te ette taas tajua miehiä.

Sitä miestä pohditutti asia ja se kysyi sen. Tuskin testaili, vaan oli yksinkertaisesti asian suhteen avoin, suora ja helvetin kömpelö. Mitä ilmeisimmin myös ap:sta erittäin vaikuttunut, joten järki ja joku muu seisoi samaan aikaan. Helppo tässä analysoida ja ihmetellä, mutta ainakin mulle näppäimistö ja liian innokkaana hyrräävät hormonit on joskus vaikea yhdistelmä. 

Se että tollaista kysyy, voi olla ihan esimerkiksi kokemusperäinen juttu. Ainakin minulla on ollut naisia, joille kondomi on ollut vastenmielinen asia ja usein jopa käsketty unohtamaan se (esim. minulle sopivia lateksittomia ei yksinkertaisesti löydy, joten allergiat voi olla este - ja jo se peruskortsun käry on joillekin liikaa). 

Mutta samaa mieltä, että kyllä se pitäisi olla 100% oletusarvo,  ainakin mikäli asiasta ei puhuta muuta.

PS: naiset muuten osaa ihan itsekin kysellä kullin kuvia.

Vierailija
70/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituinen perustelu.Varmasti elämässä on tilanteita,joissa pitää ottaa riskejä,mutta millä logiikalla jonkun tuntemattoman paneminen ilman kumia olisi riskin arvoista?

Parhaassa tapauksessa saa hetken nautinnon ilman jälkiseurauksia,vau mikä palkinto siitä että riskeeraa terveytensä!

Vierailija
71/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituinen perustelu.Varmasti elämässä on tilanteita,joissa pitää ottaa riskejä,mutta millä logiikalla jonkun tuntemattoman paneminen ilman kumia olisi riskin arvoista?

Parhaassa tapauksessa saa hetken nautinnon ilman jälkiseurauksia,vau mikä palkinto siitä että riskeeraa terveytensä!

Ehkä jonkinlainen seksiaddikti voi nähdä sen pienen hetkenkin niin arvokkaana että terveyden kanssa leikkiminen, ja joissakin tapauksissa raskauden riski, on sen arvoista.

Vierailija
72/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi saatana kun te ette taas tajua miehiä.

Sitä miestä pohditutti asia ja se kysyi sen. Tuskin testaili, vaan oli yksinkertaisesti asian suhteen avoin, suora ja helvetin kömpelö. Mitä ilmeisimmin myös ap:sta erittäin vaikuttunut, joten järki ja joku muu seisoi samaan aikaan. Helppo tässä analysoida ja ihmetellä, mutta ainakin mulle näppäimistö ja liian innokkaana hyrräävät hormonit on joskus vaikea yhdistelmä. 

Se että tollaista kysyy, voi olla ihan esimerkiksi kokemusperäinen juttu. Ainakin minulla on ollut naisia, joille kondomi on ollut vastenmielinen asia ja usein jopa käsketty unohtamaan se (esim. minulle sopivia lateksittomia ei yksinkertaisesti löydy, joten allergiat voi olla este - ja jo se peruskortsun käry on joillekin liikaa). 

Mutta samaa mieltä, että kyllä se pitäisi olla 100% oletusarvo,  ainakin mikäli asiasta ei puhuta muuta.

PS: naiset muuten osaa ihan itsekin kysellä kullin kuvia.

Kokemusperäinen juttu? Joo, on minullakin ollut miehiä, joille kortsun käyttö on ollut vastenmielinen juttu, mutta ei se kyllä ole saanut minua kysymään uusilta tuttavuuksilta, haluaako hän panna paljaalla?

Ja jos hyrräävät hormonit ja näppäimistö ovat vaikea yhdistelmä, silloin niitä ei pidä yhdistää ollenkaan. Tai ainakaan ihmetellä, jos joku pitää pervona.

Vierailija
73/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woooooooow!!!

Missä päin tälläsii Luusereihin törmää? Kuulostaa AIVAN mun EX mieheltä!

Vierailija
74/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi vastauksia.. Mutta suurin osa mun kanssa selvästi samaa mieltä, että kannattaa jättää tämä juttu omaan arvoonsa. Ja tiedoksi, en mä raskautta pelkää, koska pillerit on kyllä käytössä. En silti ota mitään riskejä terveyden suhteen. Ap

Vierailija
75/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Woooooooow!!!

Missä päin tälläsii Luusereihin törmää? Kuulostaa AIVAN mun EX mieheltä!

Helsingissä kulkee vapaana. Ap

Vierailija
76/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti! Sä oot tavannu TERON!!! 😂😂😂😂

Lounais Suomesta!

Vierailija
77/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat riskinottajia. Hyvässä ja pahassa....

Vierailija
78/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusperäinen juttu? Joo, on minullakin ollut miehiä, joille kortsun käyttö on ollut vastenmielinen juttu, mutta ei se kyllä ole saanut minua kysymään uusilta tuttavuuksilta, haluaako hän panna paljaalla?

Ja jos hyrräävät hormonit ja näppäimistö ovat vaikea yhdistelmä, silloin niitä ei pidä yhdistää ollenkaan. Tai ainakaan ihmetellä, jos joku pitää pervona.

Kokemusperäisellä tarkoitin, että jos kyseessä on esim juuri pitkästä suhteesta vapautunut mies, jolla on niin vähän kokemusta muista naisista, että yksittäinen tapahtunut asia voi hämmentää "nykyajan" tapoja. Toisaalta voi olla just insinöörimäinen kaveri, että haluaa askelmerkit niin kohdalleen, että kaikki sujuisi mutkattomasti. Joka kyllä on varmin tie epäonnistumiseen.. :D

Mulla ne on vaikea yhdistelmä, mutta sitä joskus tapahtuu kun ihastuu paljon. Minä nyt kävelen  tolppia päin oikeassakin elämässä, kun oikein minun makuuni tuleva nainen tulee vastaan ja hymyt kohtaa. Fiksua tietty olis tukahduttaa kaikki tommoset, että säästyy kuhmuilta. Mulla se on osa mua, ja niin monta kertaa kun joku luulee mua viestini perusteella pervoksi, niin tietää ettei meidän ajatusmaailmat kohtaisi muutenkaan.

Vierailija
79/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se mies ei ollu kiinostunu sinusta, halus vaan pukille ja jos ois ollu niin ei se ois tommosta viestii laittanu!

Vierailija
80/98 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia jäi vaivaamaan... ;)