Treffeillä todistettua...
Taas tuli todistettua, että fiksulta vaikuttava voi olla se pahin idiootti.. Kävin siis treffeillä ihmisen kanssa, johon tutustuin netissä. Ollaan juteltu paljon ja eilen käytiin kahvilla. Mies oli koko illan fiksu ja kohtelias ja sovittiin, että laitetaan myöhemmin viestiä, koska nähdään uudestaan.
No illalla myöhemmin tuli mieheltä viesti: " Yks juttu jäi mietityttämään. Kun päästää ekan kerran panemaan, niin haluatko kortsun vai saanko panna paljaalla??"
Tähän vastasin, että " ei ole tapana harrastaa suojaamatonta seksiä uuden tuttavuuden kanssa. Eikös tämä ole itsestäänselvyys?"
Aamulla tuli viesti: " Niin kai... Koska nähdään?"
Täytyy sanoa, että meni maku koko tyypistä. En varmaan vastaa hänelle enää. Mikä ihmisiä vaivaa? Eikö enää välitetä edes omasta terveydestä tai mahdollisesta raskaudesta? Eikö mielessä pyöri kuin seksi? Haluaisin löytää kumppanin, joka haluaisi muutakin, mutta välillä mietin, löytyykö sellaista ja mistä.
Kommentit (98)
"Tapanani on käyttää kahta kortsua päällekkäin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol mikä trolli ja tyhmät vauva naiset uskoo.Tai sitten aloittaja on sääliä hakeva jännä miesten perään oleva nainen.
ÄLKÄÄ VALEHDELKOHuomaa kyllä, että olet mies, jos epäilet tätä trolliksi. Luulet varmaan, että naiset eivät koskaan saa niitä alapääkuviakaan. :D
Tiedätkö olen mies ja olen tehnyt feikki nais deittiprofiilin. Ja en saanut kuin yhden kullin kuvam 200 yhteyden otosta.
Täytty olla äärimmäisen heikot kysymykset toiselle tai paska ihmistuntemus jos JONKUN HYVÄN TYYPIN viesti muuttuu kullinkuviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol mikä trolli ja tyhmät vauva naiset uskoo.Tai sitten aloittaja on sääliä hakeva jännä miesten perään oleva nainen.
ÄLKÄÄ VALEHDELKOHuomaa kyllä, että olet mies, jos epäilet tätä trolliksi. Luulet varmaan, että naiset eivät koskaan saa niitä alapääkuviakaan. :D
Tiedätkö olen mies ja olen tehnyt feikki nais deittiprofiilin. Ja en saanut kuin yhden kullin kuvam 200 yhteyden otosta.
Täytty olla äärimmäisen heikot kysymykset toiselle tai paska ihmistuntemus jos JONKUN HYVÄN TYYPIN viesti muuttuu kullinkuviksi.
Siis olet itsekin saanut kullinkuvan ja silti epäilet tätä kertomusta trolliksi? Eihän ap väittänytkään, että hänellä koko ajan tällaisia tulisi vastaan. Yksi sekopää riittää todistamaan, että näitä on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol mikä trolli ja tyhmät vauva naiset uskoo.Tai sitten aloittaja on sääliä hakeva jännä miesten perään oleva nainen.ÄLKÄÄ VALEHDELKO
Huomaa kyllä, että olet mies, jos epäilet tätä trolliksi. Luulet varmaan, että naiset eivät koskaan saa niitä alapääkuviakaan. :D
Täytty olla äärimmäisen heikot kysymykset toiselle tai paska ihmistuntemus jos JONKUN HYVÄN TYYPIN viesti muuttuu kullinkuviksi.Siis olet itsekin saanut kullinkuvan ja silti epäilet tätä kertomusta trolliksi? Eihän ap väittänytkään, että hänellä koko ajan tällaisia tulisi vastaan. Yksi sekopää riittää todistamaan, että näitä on olemassa.
Näitä keskusteluja on koka päivä täällä...
"Kun päästää ekan kerran panemaan". Oliko tää kaveri 15? Saman tien kenkää tollaselle. Tuo ole fiksua nähnytkään.
Kyllä noita tuollaisia miehiä on, valitettavasti. On itsekin tullut koettua. Ensin niin fiksun oloinen täräyttääkin jotakin tuollaista. Sinne valuivat ne keskustelut ja yritys tutustua mahdolliseen tulevaan kumppaniin.
Toisaalta, jos mies on oikeasti fiksu, eikä vain välittänyt sinusta, niin tuohan on nopein konsti päästä eroon toisesta. Ei tarvitse selitellä mitään, että kemiat puuttuivat.
Vierailija kirjoitti:
"Paljaalla tietenkin! Ei vauvoja kortsun kanssa tehdä :D"
:D Ja AP:n olisi vielä pitänyt jatkaa jotain tyyliin "Oon ajatellu, että meidän lapsen nimeksi voisi tulla IIda-Josefiina jos se on tyttö, ja Nooa-Matias jos se on poika. Onko sulla muuten kesälomat heinäkuussa? Mä oon aina tykänny kesähäistä! Voidaan jutella järjestelyistä lisää kun ens viikonloppuna tuut tapaaman mun vanhempia, mä oon kertonu niille jo kaiken susta <3"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol mikä trolli ja tyhmät vauva naiset uskoo.Tai sitten aloittaja on sääliä hakeva jännä miesten perään oleva nainen.ÄLKÄÄ VALEHDELKO
Huomaa kyllä, että olet mies, jos epäilet tätä trolliksi. Luulet varmaan, että naiset eivät koskaan saa niitä alapääkuviakaan. :D
Täytty olla äärimmäisen heikot kysymykset toiselle tai paska ihmistuntemus jos JONKUN HYVÄN TYYPIN viesti muuttuu kullinkuviksi.Siis olet itsekin saanut kullinkuvan ja silti epäilet tätä kertomusta trolliksi? Eihän ap väittänytkään, että hänellä koko ajan tällaisia tulisi vastaan. Yksi sekopää riittää todistamaan, että näitä on olemassa.
Näitä keskusteluja on koka päivä täällä...
Niin?
Vaihtoon tuollainen ääliö ja tautipesä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin nekin vielä. En ole ap, mutten ole laskenut, montako kikkelikuvaa on lähetetty. Sitten loukkaannutaan ja suututaan, kun ei sadakaan kehuja, vaan pyyntö jättää viimeiseen kertaan. Kertoisi jo naisen tasosta jotakin, jos tuollainen kiinnostaisi.
Voi olla että jokin ap:ssa ärsytti miestä niin, ettei mies enää halunnut nähdä, ja ajatteli tehdä lopetuksen räiskyvästi sanomalla jotain, mistä yksikään nainen ei pidä. Eli mies varmisti tuolla tavalla ettei tapailu jatku.
Saattaa olla että mies tunsi myös jonkinlaista yksilöllistettyä tai yleistettyä vihaa tai inhoa ap:ta ja samanlaisia naisia kohtaan ja tuo viesti oli passiivis-aggressiivinen tapa käsitellä tuota asiaa.
On toki sekin mahdollisuus että mies on törmännyt sellaisiin naisiin, jotka ovat olleet häneen niin lääpällään, että mies on voinut sanoa mitä tahansa.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Voi olla että jokin ap:ssa ärsytti miestä niin, ettei mies enää halunnut nähdä, ja ajatteli tehdä lopetuksen räiskyvästi sanomalla jotain, mistä yksikään nainen ei pidä. Eli mies varmisti tuolla tavalla ettei tapailu jatku.
Saattaa olla että mies tunsi myös jonkinlaista yksilöllistettyä tai yleistettyä vihaa tai inhoa ap:ta ja samanlaisia naisia kohtaan ja tuo viesti oli passiivis-aggressiivinen tapa käsitellä tuota asiaa.
On toki sekin mahdollisuus että mies on törmännyt sellaisiin naisiin, jotka ovat olleet häneen niin lääpällään, että mies on voinut sanoa mitä tahansa.
No en tiedä, mikä tää juttu oli, mutta jos miehen tarkoitus oli tappaa kiinnostus, niin siinä kyllä onnistui. Itse kyllä halusi nähdä uudestaan tai ainakin sanoi niin. Ap
Vierailija kirjoitti:
"Kun päästää ekan kerran panemaan". Oliko tää kaveri 15? Saman tien kenkää tollaselle. Tuo ole fiksua nähnytkään.
Ikää herralla oli 38-vuotta. Ainakin profiilinsa mukaan. Ap
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Ja tuon takia kannatti ihan tietoisesti nolata itsensä? Entä jos törmäävät vielä vaikka jossain baarissa ja tämä mies oikeasti kiinnostuisi ap:n kaverista? Tai jos onkin jotain yhteisiä tuttuja? Minä en kyllä lähtisi tuolle linjalle vain päästäkseni jostakusta eroon. Eikö voi vain sanoa, ettei halua enää tavata, jos yksistä treffeistä oli kuitenkin vain kysymys.
Kuulostaa nyt kyllä omituiselta selitykseltä. Ikään kuin tässä nyt yritettäisiin tehdä ap:sta syyllistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi. Vai oliko joku tyypin yritys kokeilla, missä sun huumorintajun rajat menee?
Missä tuossa on se huumori? Miten ihmeessä kaikki noloudet aina käännetään huumoriksi?
No en minä tiedä, ei musta missään. Mutta onhan näitä, jotka heittelee ihan mitä vaan, ja jos vastapuoli hermostuu, ni sanotaan et "no en minä tosissaan, vitsivitsi, elä nyt leikistä suutu".
Niin, en ole koskaan ymmärtänyt tällaisia ihmisiä. Joo, kyllähän joskus itse kullakin saattaa huumori mennä vähän mönkään, mutta tuo on minusta maailman huonoin selitys, että "testasin vain huumorintajuasi". Ei kukaan tuolla tavalla testaile, miksi muka testaisi?
Tottakai jotkut ihmiset testaa, missä muiden rajat menee. Se on eri asia, että sanotaanko se suoraan ääneen vai heitetäänkö läpäksi.
Eikös tämä ole itsestäänselvää. Ei ollut kiinnostunut sinusta ja laittoi siksi leikiksi. Aika moni tyhmänainen olisi sitäpaitsi lähtenyt vielä panolle.
Niin. Ihan samanlaisia ällötyksiä on kyllä naisissakin.
Mulle esimerkiksi kerran on nainen (yhden illan juttu) sanonut että "et sä mitään kortsua tartte" ku sellasta lähdin kaivelemaan.
M39
Olikohan ap:llä "muutama" kilo enemmän kuin tinder-kuvassa?
Tämä siis AP.