Mitä rasvoja käytätte naamaanne 25-32vuotiaat?
Mä kun en oikein tiedä mitä tässä iässä pitäis käyttää....
Kommentit (29)
ihan loistava ihonhoidonlinja Vitamin+, joka on tarkoitettu just +25 -vuotiaille. löytyy voiteita joka lähtöön, tarkoitettu nimenomaan ennaltaehkäisemään (ja jo hitusen silottamaankin) ensimmäisiä ikääntymisen merkkejä. käytän aamuin illoin silmänymp. voiteet, päivä- ja yövoiteen, seerumit...
täytyy sanoa niin päin, että huomaan eron heti jos jätän käyttämättä. yritän kyllä olla aika reipas ;) iho on tosi hyvässä kunnossa (ja niinhän sen pitäisikin olla näin alle 30v), ja olen ollut kyllä tosi tyytyväinen! hinnat ei ole super-halvat, mutta vähintäänkin kohtuulliset.
Ja Magic drops kiinteyttävä pikakaunistaja, se sopii hyvin meikkivoiteen alle eikä ole kallista. (usein vielä hyviä tarjouksia) Tavallisen perusvoiteen käytön jälkeen oon kyllä huomannu eron kun oon käyttäny nyt noin 3vk. Suosittelen.
Silmänympärysvoiteeseen mäkin kaipaisin vinkkejä, niin monista tulee vaan kamalat silmäpussit ja muutenkin turvonneet silmät...
puhutaan ihon puhdistuksesta, kauneudesta, silloin käytetään sanaa kasvot.
Silmänympärysvoiteeseen mäkin kaipaisin vinkkejä, niin monista tulee vaan kamalat silmäpussit ja muutenkin turvonneet silmät...
[/quote]
siinä lumenen vitamin+ sarjassa on rollimainen silmänympärysseerumi, joka vähentää turvotusta tehokkaasti ja vaalentaa jatkuvalla käytöllä tummia silmänalusia. voi säilyttää jääkaapissakin -ihana herättäjä aamuisin!
ja rypistymiseen/roikkumiseen ei nuo voiteet ja ampullit ja salvat ja naamiot vaikuta mitään. Ympäristö vaikuttaa jonkin verran (auringonvalo lähinnä, hieman myös ilmansaasteet) mutta ylivoimaisesti eniten perimä. Esim. erillisita silmänympärys- tai yövoiteista ei ole hyötyä. Kosteutta ne toki antavat ja riittävä kosteutus pitää ihon kunnossa. Siispä riittää ihan apteekin perusvoide, minulla käytössä Ceralan. Mutta kosmetiikkateollisuushan romahtaisi, jos tätä uskottaisiin.
t. ihotautilääkärin puoliso
eli onneksi me ei tuota tosiaan uskotakaan ;)
näytän jo nyt varmaan 5kkymppiseltä, koska rasvaan naamani vain joka toinen päivä, aina samalla rasvalla, siis päivävoiteella aamuin illoin. Harmitti lukea tämä ketju, koska tuskin on varaa muuhunkaan.
T. 4:h yh.
Ollu tosi tyytyväinen, apteekista saa ja on ihan kohtuu hintasia.