Voiko koiralle syöttää makaronilaatikkoa, jossa on
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Voi taivas kun koirienkin ruoka aiheuttaa hysteriaa.
Mä olen ainakin 7v joka kesä parin viikon ajan syöttänyt veljen perheen koiralle jämäruokia, mm. perunaa.
Toki saa myös ne nappulat.
Hyvin koira jakselee edelleen.
Ja samoin toimii veljeni perhe.
Lapin koira.
Äh, eli lapinkoira. Ja suklaata en tietenkään syötä.
Meillä 14 vuotiaalle koiralle annetaan marketista ostettua koiran kuivamuonaa ja lisäksi annamme sekaan hieman omia ruuantähteitä, jos niitä jää (myös makaronilaatikkoa), muttei kovin mausteisia ruokia eikä sokerisia herkkuja. Etenkin kala on koiran herkkua. Hyvin on koiralla vatsa toiminut ja terve on ollut aina ja turkki kiiltää. Eläinlääkärissä ollaan käyty vain rokotukset ottamassa ja kerran hammaskiven poistossa. Meidän perheessä ruokahävikkiä ei synny lainkaan, kun koira syö ne vähäiset ruuantähteet. Käytetyt kahvinporotkin käytetään talvella hiekoitukseen ja kesällä kukkien lannoitukseen. Munankuoriakin voi muuten kesällä käyttää murskattuna kukkapenkin lannoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Mikset voisi? Meillä on aina annettu ruokien jämät koirille. Joku koira on ollut ettei oo voinut antaa esim. perunaa tai porkkanaa mut hyvin ne on muuten voineet. Ja pääruoka on toki ollut koirien nappulat.
Annatte varmaan koiralle myös suklaata ja rusinoita.
Höh! En tietenkään tyhmeliini! Syön suklaat ja rusinat itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirille ei saa antaa sipulia.
Niin. Raakaa sipulia. Eikä koira sitä raakana edes syö.
Ei myöskään kypsänä. Voi vittu ottakaa ihmiset asioista selvää.
Pieni määrä sipulia ruoan seassa ei ole niin vakava juttu satunnaisesti. Järki käteen. Ei kukaan varmasti sipulia suoraan pelkiltään koiralle tyrkytä tolkuttomia määriä muutenkaan. Minun koirani saa sipulia satunnaisesti ruoan jämissä, hyvin maistuu ja elossa on yhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Mikset voisi? Meillä on aina annettu ruokien jämät koirille. Joku koira on ollut ettei oo voinut antaa esim. perunaa tai porkkanaa mut hyvin ne on muuten voineet. Ja pääruoka on toki ollut koirien nappulat.
Annatte varmaan koiralle myös suklaata ja rusinoita.
En anna. Vaikkakin pieni määrä maitosuklaata ei mitään edes tekisi. Tiedän koiria ja kissoja jotka ovat _maito_suklaata syöneet suuriakin määriä ilman terveysongelmia. En kuitenkaan näe mitään syytä syöttää suklaata koiralle. Toisin kuin satunnaiset sipulit ruoanjämissä.
Voi taivas kun koirienkin ruoka aiheuttaa hysteriaa.
Mä olen ainakin 7v joka kesä parin viikon ajan syöttänyt veljen perheen koiralle jämäruokia, mm. perunaa.
Toki saa myös ne nappulat.
Hyvin koira jakselee edelleen.
Ja samoin toimii veljeni perhe.
Lapin koira.