Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun miesystävä on aina nenä kiinni ölypuhelimessaan, kun katsomme elokuvaa

Vierailija
22.02.2017 |

Ei seuraa elokuvan juonta lainkaan ja sitten kysyy 2 min välein "mitä tossa kävi, kuka tuo oli, mitä toi sanoi äsken tolle" ja sitten tuijottaa vaan ruutuaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ölypuhelimessa juurikin... Ap

Vierailija
2/8 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Meillä mies haluaa itse katsoa elokuvan ja sitten vielä vaatii, että pääsee itse valitsemaan sen, mutta roikkuu kännykässä koko leffan. Tai noin se ainakin meni, kunnes avasin suuni ja sanoin, että tuo on ärsyttävää ja epäkohteliasta. Nykyään on ihan kiltisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksais kattoa leffaa tollasen kanssa. Tai en ainakaan alkais selittämään juonta vaan käskisin seurata itse jos haluaa tietää mitä leffassa tapahtuu.

Vierailija
4/8 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ökypuhelimessaan?

Vierailija
5/8 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysyn jotain elokuvaan liittyvää, mun mies katsoo sen puhelimestaan. Nykyisin en kysy enää mitään.

Vierailija
6/8 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies ei halua katsoa ollenkaan yhdessä leffoja vaan kattoo vaan yksin, koneella, kuulokkeet päässä. Ja sama jatkuu. Jos on jotain taukoa koneen äärestä pois, niin sitten on tabletti/mobiilipelit. Ruokailu tapahtuu konepöydällä joten sekään ei hidasta "vauhtia" eli istumista siinä koneen äärellä. Näin meillä :/ Ajattelin vain jos tämä lohduttaa jotain että mies sentään istuu vieressäsi.. vaikkakin joo, henkisesti muualla...

Vierailija
7/8 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos mies ei halua katsoa ollenkaan yhdessä leffoja vaan kattoo vaan yksin, koneella, kuulokkeet päässä. Ja sama jatkuu. Jos on jotain taukoa koneen äärestä pois, niin sitten on tabletti/mobiilipelit. Ruokailu tapahtuu konepöydällä joten sekään ei hidasta "vauhtia" eli istumista siinä koneen äärellä. Näin meillä :/ Ajattelin vain jos tämä lohduttaa jotain että mies sentään istuu vieressäsi.. vaikkakin joo, henkisesti muualla...

Entä jos sanoisit sille miehellesi, että on ikävää, ettei hän ole ikinä läsnä?

Vierailija
8/8 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on näitä jotka pyytää kylään/tulee kylään ja räplää sitä saatanan puhelinta ihan koko ajan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi