Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Islantilaisessa kissakamerassa neljä pentua nukkuu parhaillaan kerrossängyissään <3

Vierailija
22.02.2017 |

Pennut on kiivenneet yläpedeille, nukkuvat kaksi pentua yhdessä pedissä. Aww, en kestä <3

http://nutiminn.is/kattarshians/

Kommentit (1316)

Vierailija
1001/1316 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanilla on kyllä pysynyt uskomattoman rauhallisena, vaikka se on teljetty pentujen kanssa noin pieneen tilaan. Omat kissamme varmasti huutaisivat suoraa huutoa ja raapisivat taukoamatta ovea päästäkseen ulos. Olisi mukava kuulla Vanillan alkuperästä jotakin.

Välillä Vanilla näyttää siltä että seinät alkaa kaatua päälle mutta tosiaan uskomattoman kärsivällisesti on lapsiaan hoitanut. Ihana kaunis kissa. Pennut ovat nyt jo 8-9-viikkoisia, milloin ne yleensä vieroitetaan? Joko he pian ovat luovutusikäisiä?

Vierailija
1002/1316 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi mikä aamupäiväralli pennuilla menossa! Ja ne on jo niin isojakin, upeita kissanpentuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1316 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näiden islantilaiset nimet täällä olleet jo, mutta laitetaan taas, sieltä esittelystä löytyy. Grettir, Nói, Trítill, Tópas and Nóa, Nóa on kai se tyttö. Polvisukkaisesta olen tähän mennessä erottanut, että on varmasti poika. Nilkkasukkaista välillä epäilin tytöksi, mutta en ole enää varma. Meilläkin oli joskus kissanpentuja, maatiaisia ja meillä oli Sylvesteri-nimimen tyttökissa. Nimi tuli samasta väristä ja vähän myöhemmin vasta selvisi, että väärin katsottu. 

Äsken näin itse ensimmäisen kerran yhden hyppäävän toisesta kerroksesta alas. Aika monesti ne siinä katselee ja sitten menevät kuitenkin portaita. Joo, mä katselen noita liikaa ja on addiktio. 

Ei ole Nóa tyttö. Nimihän on sama kuin Nooa Suomessa. :) Ainakin islantilaisessa sadussa Trítill on prinsessan nimi.

Vierailija
1004/1316 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi(?) lelu herättää ihmetystä.

Vierailija
1005/1316 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ettei niillä mene pää pyörälle tuon uuden lelun kanssa :)

Kelailen tässä illan tapahtumia ja tuossa klo 20 aikaan pitkäsukka vetää pallon perässä ympyrää niin että katsojaakin huippaa.  Ja pörrö kanssa pelasi uudella lelulla pitkiä aikoja.

Jossain vaiheessa Vanilla taas joutui vähän opettamaan liian villiä pentua tavoille, näyttää vähän hurjalle kun se pistää pennun maahan. Äänet olisivat kyllä mielenkiintoinen lisä kuvalle. 

Vierailija
1006/1316 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana näky nukkumisesta, sininen kerrossänky käytössä ja yksi iglussa.

Vierailija
1007/1316 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko tästä mainittu täällä...Kattarshianin sivulla kerrotaan, että kissat ovat oikea- tai väsenkäpäläisiä kuten ihmiset ovat oikea- tai vasenkätisiä. Käpäläisyyden erottaa siitä, kumpaa tassua kissa yleensä käyttää ensimmäiseksi.

Vierailija
1008/1316 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään muulla tunnetta, että pitäisi saada silittää noita, ja erityisesti mammakissaa? Mulla on tullut jo tavaksi kun tulen töistä, niin jossain vaiheessa sitten sanon että pitää katsoa miten minun kissat jaksaa. 

Minä epäilin, että Noá on kai tyttö. Pojan nimeltähän se kuulostaa, mutta jollain lukuisista jutuista, mitä näistä on, oli lueteltu nuo nimet ja sitten Noán perässä oli suluissa the only girl. Saatoin käsittää väärin. Muistaakseni kissoja sanotaan aina she, mutta jossain vaiheessa oli noiden facebook-sivulla ammeessa olevan kissan kohdalle laitettu he ja nyt on uusi kuva, missä on she ja se näyttää siltä pin-up -sukkaiselta pennulta, eli se se tyttö taitaa olla. 

On ne melkoisia, ensin ollaan toisten kimpussa ja sitten nukutaan kylki kyljessä kiinni ja välillä hoidetaankin kaveria. Melkoisen isoja, välillä pitää jo miettiä, että kukas noista on se Vanilla. Värikin on mielestäni vähän vaalentunut kaikilla. 

Vierailija
1009/1316 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään muulla tunnetta, että pitäisi saada silittää noita, ja erityisesti mammakissaa? Mulla on tullut jo tavaksi kun tulen töistä, niin jossain vaiheessa sitten sanon että pitää katsoa miten minun kissat jaksaa. 

Minä epäilin, että Noá on kai tyttö. Pojan nimeltähän se kuulostaa, mutta jollain lukuisista jutuista, mitä näistä on, oli lueteltu nuo nimet ja sitten Noán perässä oli suluissa the only girl. Saatoin käsittää väärin. Muistaakseni kissoja sanotaan aina she, mutta jossain vaiheessa oli noiden facebook-sivulla ammeessa olevan kissan kohdalle laitettu he ja nyt on uusi kuva, missä on she ja se näyttää siltä pin-up -sukkaiselta pennulta, eli se se tyttö taitaa olla. 

On ne melkoisia, ensin ollaan toisten kimpussa ja sitten nukutaan kylki kyljessä kiinni ja välillä hoidetaankin kaveria. Melkoisen isoja, välillä pitää jo miettiä, että kukas noista on se Vanilla. Värikin on mielestäni vähän vaalentunut kaikilla. 

Hyvä she-huomio. Pörrö ei ole kuvassa ammeessa ja sukka on polven hujakoilla. Muistan Kattarshianin sivulta lukeneeni lauseen, josta sai käsityksen Noán olevan tyttö.

Vierailija
1010/1316 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentujen luonteista olen myös päätellyt, että pörröt eivät ole tyttöjä. Tyttöpentu on yleensä raisu ja rohkea, kollit ei ihan niin honkkeleita. Aikuisena narttukissa rauhoittuu, mutta kollit ovat leikkisämpiä pidempään.

Vierailija
1011/1316 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kiipesi juuri pihakameran oikealle puolelle seinää pitkin, mihin mahtoi mennä. Pihakamera heilui vähän. Taisi säätää kameraa.

Vierailija
1012/1316 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://icelandmonitor.mbl.is/news/news/2017/04/11/new_kattarshian_kitte…

The new family in Keeping up with the Kattarshians dollhouse consists of mother Vanilla and her five kittens, Grettir, Nói, Trítill, Tópas and Nóa (the only female sibling).

Vierailija
1013/1316 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiset sukukalleudet olen nyt varmuudella erottanut Pörröisimmältä pörröltä ja siltä, jolla sukat on polvimittaan. 

Vierailija
1014/1316 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiset sukukalleudet olen nyt varmuudella erottanut Pörröisimmältä pörröltä ja siltä, jolla sukat on polvimittaan. 

Ja eikös kahdella ole ylipolven sukat? Toisella taitaa olla sentin pidemmät, mitä vauhdissa on yrittänyt erottaa. Toinen niistä on Tyttis.

Vierailija
1015/1316 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, Vanilla kerrossängyn yläpetillä.

Vierailija
1016/1316 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiteen kalliit muovilelut. Rytätty folio on parasta.

Vierailija
1017/1316 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just ajattelin samaa :)

Näittekö eilen miten Vanilla paini yhden pennun kanssa? Ipana kerta kaikkiaan hyökkäili emon kimppuun ja pullisteli kovasti. Sai sitten kurinpalautusta niin että olin melkein jo huolissani!

Vierailija
1018/1316 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näittekö eilen miten Vanilla paini yhden pennun kanssa? Ipana kerta kaikkiaan hyökkäili emon kimppuun ja pullisteli kovasti. Sai sitten kurinpalautusta niin että olin melkein jo huolissani!

En nähnyt, haluiaisin nähdä. Laittakaa vaan tänne kun talossa jotain extremeä tapahtuu. Voi sitten ehtiä katsomaan vielä streamia taaksepäin vetäen. 

Vierailija
1019/1316 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko pentu pörrö vai hoikkis? Toista pörröä emo tänään suosi ja toista ei, jotenkin karu reaktio.

Vierailija
1020/1316 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on, Kunhan on joku rytätty ja rapiseva pallo, vaikka sanomalehdstä. Pahvilaatikoita tarvii myös.