Islantilaisessa kissakamerassa neljä pentua nukkuu parhaillaan kerrossängyissään <3
Pennut on kiivenneet yläpedeille, nukkuvat kaksi pentua yhdessä pedissä. Aww, en kestä <3
Kommentit (1316)
Näyttäisi oleva mittakaavan 1/6 nukkekoti, eli ns barbi-nukkekoti. Kalusteita löytyy esim. tuon kokoisi pallotuoleja löytyy ainakin Ebaysta haulla: 1/6 dollhouse
Noita kahta mustaa on hyvin vaikea erottaa toisistaan ainakaan noiden kameroiden tarkkuudella. Mielestäni toisella on hieman pystyraitoja silmien päällä otsassa, mutta aika harvoin ne on niin hyvin kameroiden edessä, että osaisi edes arvata.
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisi oleva mittakaavan 1/6 nukkekoti, eli ns barbi-nukkekoti. Kalusteita löytyy esim. tuon kokoisi pallotuoleja löytyy ainakin Ebaysta haulla: 1/6 dollhouse
Kerroskorkeus on varmaan sitten n. 60-70cm. Pennut kuitenkin joutuvat kiipeämään päästäkseen ylös, ja vähän arastelevat hypätä alas.
Paitsi että Kattarshianit ovat ihania, niin niin on tämä ketjukin :) Kiitos teille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroskorkeus on varmaan sitten n. 60-70cm. Pennut kuitenkin joutuvat kiipeämään päästäkseen ylös, ja vähän arastelevat hypätä alas.
Mun 1/12 nukkekodissa on 22 senttiä, eli tuo olisi sitten 45-50 cm, mutta onhan siinäkin pienille loikkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun 1/12 nukkekodissa on 22 senttiä, eli tuo olisi sitten 45-50 cm, mutta onhan siinäkin pienille loikkaamista.
Toisaalta nuo huonekalut näyttää vähän pieniltä tuohon taloon, että voihan se olla vähän isompikin, jopa itse tehty-eli huonekalut varmaan 1/6 esim, nuo mustat muovituolit on 16cm korkeita, niin hyvinkin voisi olla alakerran huonekorkeus tuon 60 cm,
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomessa jossain myynnissä vieterihiirtä? Se vaikuttaisi suosikkilelulta. Kerrossänkyjä yritin hakea netistä ulkomailtakin, ei löytynyt samanlaisia.
Kerrossängyn voit teettää puupuolen amiksessa, jos sellainen löytyy läheltä. Ne ottaa tilaustöitä vastaan ja saat juuri sellaisen, kun haluat.
Vierailija kirjoitti:
Koko porukka yläpedillä päikkäreillä.
Taa siellä. Kaikki muut näyttää nukkuvan paitsi yksi mustista jonka pää pyörii kuin väkkärä.
Luulin pikimustia pentuja kolleiksi kun ovat niin aktiivisia, mutta ovatkin tyttöpentuja. Kolleja ovat vain mustavalkoinen ja keltainen. Suosikkini on harmaa Vigdis, joka on kuin itse viattomuus :)
Ovat saaneet taas uusia ja kiinnostavia leluja.
Noita jaksaisi seurata vaikka kuinka pitkään, kun oma kissa on "aikuinen" eikä viitsi leikkiä yhtään.
Aina kun käyn katsomassa niin laiskimukset vaan makoilevat sängyssä :)
Käyttäjä3133 kirjoitti:
Hohhhoooo!! Nauhaa voi kelata taaksepäin niin näkyy äksöniä ja kunnon riehumista!
Tää ei kyllä yhtään paranna mun kissakuumetta. On nuo vaan mahdottoman suloisia. 🐾
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3133 kirjoitti:
Hohhhoooo!! Nauhaa voi kelata taaksepäin niin näkyy äksöniä ja kunnon riehumista!
Ai niin, pääsi jo unohtumaan :)
Harmaa Vigdis sai ihania hepulikohtauksia tänään aamulla ja päivällä. Hän oli todella vauhdissa.
Kissat <3