Veitolako muka ruma! Älkää höpiskö.
http://www.iltalehti.fi/viihde/201702222200074923_vi.shtml
Olisin onnellinen, jos minulla olisi tällaiset säännölliset piirteet, suora nenä ja hyvä kroppa. Mutta kuten moni muukin suomalainen, minulla on hieman pottunokkaa, aavistuksen verran epäsymmetriset kasvot ja leveä lantio. Silti kukaan ei ole sanonut minua rumaksi.
Kommentit (82)
Yleensä täällä on vaan pitkiä ketjuja joissa haukutaan kilvan Veitolaa. Kummallista että nyt kaikki on isolla laumalla puolustamassa häntä.
Mielestäni Veitola on ollut niin ilkeä haastattelemilleen ihmisille, että on ihan oikein että hänkin saa välillä nokilleen. Hän halventaa muita ihmisiä ohjelmassaan, mutta ei kestä itse mitään. Julkisuuden on valinnut niin sen kestäkööt.
Mua huvittaa. Kun henkilö X haukkuu henkilö Y:tä rumaksi, iso joukko aloittaa haukkumaan henkilöä X rumaksi "miten se kehtaa haukkua Y:tä rumaks, kattois peiliin!!!"
Totta kai toisen ulkonäön haukkuminen julkisesti kertoo haukkujasta enemmän kuin tarpeeksi, mutta miksi tätä haukuttua puolustetaan lyttäämällä haukkujan ulkonäkö? Eikö oo vähän tekopyhää?
Vierailija kirjoitti:
Maria tee jotain kampauksellesi. Vaihda ainakin kampaajaa. Lisää pituutta, opettele muotoilemaan hiuksesi, ei rumaa suoraa linjaa. Kolhon näköinen ihminen tarvitsee kauniin kampauksen!
Olen varmaan vähemmistössä, mutta tästä olen ihan eri mieltä. Marian tukka sopii juuri hänelle. Miksi kaikilla pitäisi olla pitkät hiukset?
Anulta lapsellista haukkua kenenkään ulkonäköä mutta mua naurattaa tuo miten Veitola tekee tästä niin ison jutun.. :D
Ei varmasti tunnu kivalta kun joku haukkuu rumaksi mutta kun miettii millainen Veitola oli itse vieraitaan kohtaan talkshowsaan niin ehkä on peiliin katsomisen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tätä veitolan ulkonäköä kehuvat ovat toisia naisia. Ja vielä sitä ihkua unelma porukkaa. Näin miehenä sanon, että vehtaisin anun kanssa mielellään, se on naisellinen. Ei varmaan mikään ruudinkeksijä, mutta väliäkös sillä. Ja veitolalla on tosiaan huono itsetunto kun ottaa jutun esille, että saa säälipisteitä ja tsemppausta.
Se, että ei ole heteromiesten unelma, ei tee naisesta rumaa. Veitolalla on sirot, hieman androgyyniset, miellyttävät kasvot. Uskon, että useimmat miehet vetäisivät Anua mieluummin, mutta se on suurelta osin stailauksen, meikin ym. ansiota. Seksuaalinen vetovoima ei ole kauneuden synonyymi.
Mielestäni huonosta itsetunnosta kertoo ennemmin nuo Anun kommentit. "Minä olen kaunis, hän on ruma."
Onhan Veitola toki itsekin piilovittuilut vaikka kenelle, mutta tuo että Anu palaa sanomiinsa vielä uudestaan Yökylässä-ohjelman jälkeen kun Maria ei itse ole paikalla, tekee tästä vähän eri asian. Hänellä olisi ollut nyt mahdollisuus vähän pehmitellä sanomisiaan, mutta sen sijaan toistaa pilkkansa uudestaan. Vaikka ainahan Saagim on yrittänyt saada huomiota.
Jos Veitola on ruma niin minulla ei ole kyllä enää mitään toivoa...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä anu saagim on ihan eri tasoa 😍 kuin suomalaiset naiset
M
Olen kanssasi samaa mieltä, hän on ihan eri tasoa kuin suomalaiset naiset. Nimittäin heikompi. http://static.iltalehti.fi/viihde/saagim20121602_vi.jpg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tätä veitolan ulkonäköä kehuvat ovat toisia naisia. Ja vielä sitä ihkua unelma porukkaa. Näin miehenä sanon, että vehtaisin anun kanssa mielellään, se on naisellinen. Ei varmaan mikään ruudinkeksijä, mutta väliäkös sillä. Ja veitolalla on tosiaan huono itsetunto kun ottaa jutun esille, että saa säälipisteitä ja tsemppausta.
Se, että ei ole heteromiesten unelma, ei tee naisesta rumaa. Veitolalla on sirot, hieman androgyyniset, miellyttävät kasvot. Uskon, että useimmat miehet vetäisivät Anua mieluummin, mutta se on suurelta osin stailauksen, meikin ym. ansiota. Seksuaalinen vetovoima ei ole kauneuden synonyymi.
Mielestäni huonosta itsetunnosta kertoo ennemmin nuo Anun kommentit. "Minä olen kaunis, hän on ruma."
Onhan Veitola toki itsekin piilovittuilut vaikka kenelle, mutta tuo että Anu palaa sanomiinsa vielä uudestaan Yökylässä-ohjelman jälkeen kun Maria ei itse ole paikalla, tekee tästä vähän eri asian. Hänellä olisi ollut nyt mahdollisuus vähän pehmitellä sanomisiaan, mutta sen sijaan toistaa pilkkansa uudestaan. Vaikka ainahan Saagim on yrittänyt saada huomiota.
Näin. Ja jos Veitola on oikeasti radikaalifeministi (viittaan hänen paitaansa siinä Nykänen-jakossa), niin "naiselliselta" näyttäminen on niitä viimeisiä asioita hänen mielessään.
Maria Veitola on itseasiassa kauniimpi ilman meikkiä kuin meikattuna. Olen hiljattain törmännyt pariinkiin kuvaan, jossa Veitola on meikittä ja pakko todeta, että katseenkestävä pakkaus! Lisäksi Marialle sopii erittäin hyvin hänen nykyinen superlyhyt hiusmallinsa, joka myös todistaa sitä, että kasvojen luusto on hyvä ja piirteet selkeät. Pallonaamalle ei noin lyhyt tukka todellakaan sopisi.
Veitola on ihan järkyttävän ruma. Miksi totuudesta pitää mielensä pahoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veitola ei ole millään tavalla ruma, pikemminkin persoonallisen kaunis. Ruma on esimerkiksi Jenni Vartiainen, jossa ei ole mitään kaunista.
Joo, ei varmaan persoonallinen ole jenni, mutta kuitenkin naisen näköinen ja siitä pointsit.
Veitola on seksikäs tyylikkäällä tavalla, Jenni on todella vastenmielisen näköinen transu.
Tässä Veitola on ihan kauniskin, nuorempana. Kyllä Anu silti voittaa.
http://im.mtv.fi/image/4976522/landscape16_9/1024/576/62ef0e6cc3b36ffbd…
En nyt sanoisi rumaksi. Ehkä persoonalliseksi...mutta toi tukka on ihan kammottava eikä sovi hänelle yhtään. Ei sen pitkä tarvitse olla mutta edes vähän pidempi.
Anuhan on haukkunut suomalaisnaisia mm. lihaviksi. Mariaa ei voi ainakaan läskiksi sanoa.
Kannattaa muistaa se, että Anu haukkui myös virolaista BB-Kätliniä, joka oli tuohon aikaan parikymppinen. Saagim haluaa olla aina huomion keskipisteenä ja haluaa lytätä muut naiset millä keinolla hyvänsä. Mistä tuo kertoo? Sitä voi itse kukin miettiä...
Perjantai-ohjelmassa Anu sanoi, että itse ei ainakaan menisi katsomaan Tuksun esitystä, koska ei halua nauraa sairaalle ihmiselle. En usko tuota. Minusta Anu vaikuttaa ilkeältä ja periaatteettomalta ihmiseltä, joka voisi hyvinkin naureskella toisen alennustilalle. Etenkin jos kyseessä on julkisuudessa oleva naishenkilö.
Arhinmäki kirjoitti:
Veitola on ihan järkyttävän ruma. Miksi totuudesta pitää mielensä pahoittaa?
Koska kyseessä ei ole "totuus", vaan makuasia.
Maria ei ole ruma mutta tyylissä olis parantamist. Siinä jaksossa kun oli anun luona yötä kävivät ranskalaisessa vaatekaupassa ja Mari sovitti cocktailmekkoa näki kuinka upealta ihminen voi näyttää vain istuvasti tyylikkäästi pukeutumalla. Näytti aivan joltain malliranskattarelta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veitola ei ole millään tavalla ruma, pikemminkin persoonallisen kaunis. Ruma on esimerkiksi Jenni Vartiainen, jossa ei ole mitään kaunista.
Joo, ei varmaan persoonallinen ole jenni, mutta kuitenkin naisen näköinen ja siitä pointsit.
Veitola on seksikäs tyylikkäällä tavalla, Jenni on todella vastenmielisen näköinen transu.
Olisiko mitenkään mahdollista jättää jatkuva Jenni Vartiaisen solvaaminen pois edes tästä ketjusta, joka ei häneen liity mitenkään?
Oon vieläkin vihainen Saagimille kun pilasi Andyn taulun, typerä akka.
Uskomattoman ilkeä ja ylimielinen ääliö tuntuu Saagim olevan. Aikuinen akka yököttelee toisen ulkonäköä kuin joku alakouluikäinen kakara, jessus sentään... Tullut kyllä itselle ruma kuva hänestä, tollaista koulukiusaajameininkiä ei kilo pakkelia naamassa pelasta.