Veitolako muka ruma! Älkää höpiskö.
http://www.iltalehti.fi/viihde/201702222200074923_vi.shtml
Olisin onnellinen, jos minulla olisi tällaiset säännölliset piirteet, suora nenä ja hyvä kroppa. Mutta kuten moni muukin suomalainen, minulla on hieman pottunokkaa, aavistuksen verran epäsymmetriset kasvot ja leveä lantio. Silti kukaan ei ole sanonut minua rumaksi.
Kommentit (82)
Ei ole yhtään ruma, käytöksensä perusteella vastenmielinen ilman muuta.
Vierailija kirjoitti:
Veitola on tosiaan ruma. Miksi siitä kuitenkaan tarvitsee meteliä nostaa?
Ei ole ruma minunkaan mielestä. Puhtaat klassiset piirteet, persoonallisen näköinen. Ei ole sellaisen halvan naikkosen näköinen kuin A Sagim.
Veitolan kasvonpiirteet ovat vähän kirveellä veistetyt. Hän näyttää kyllä paremmalta televisiossa, kuin luonnossa. Tätä mielipidettäni en kuitenkaan aio hänelle kertoa, sillä ulkonäköasiat ovat mielipideasioita.
Mutta sitten se, että joku Saagim, jonka ainoa ansio on, että pääsi rikkaisiin naimisiin, kommentoi suorassa televisio-ohjelmassa muiden ihmisten ulkonäköä, on sekä moukkamaista että paljastaa ao. henkilön typeryyden.
Saagim kommentoi tapausta väittämällä, että Veitolalla on huono itsetunto. Luulenpa, että Saagimilla on itsellään huono itsetunto ja katkera mieli, koska hän ei muuten huomiota saa, kuin laukomalla typeryyksiä.
Ei ole ruma, ehkä pieni lihominen tekisi hyvää ja naisellisempi kampaus, mutta ihan hyvät eväät on. Jokainen saa olla sellainen kun on.
Vierailija kirjoitti:
Anulla on aivan hirveät poskipäät.
Varmaan muovailtu kirurgisesti monesta kohtaa.
Anu on halvan näköinen. Iäkäs, joka yrittää näyttää nuorelta teiniltä.
Tavallinen. Vähän kolhomman näköinen tavallinen nainen. Olisi kyllä varmaan paremman näköinen jos sen hiukset olis kauniimmin.
Maria Veitolan kampaus on epäonnistunut. Hänellä pitäisi olla pidemmät hiukset, ja niitä kun muotoilisi loiville laineille, olisi paremman näköinen. Vaatetus voisi olla naisellisempi. Kampausta on aina ihmetellyt, rumat terävät rajaukset, vaikka voisi olla vetävämpi. En tykkää, ja Anu on naisen näköinen.
Jos jommasta kummasta pitäisi valita esim. kauneuskisaan ehdokas, niin kyllähän nyt taivaan tosi on, että siinä suhteessa kisaan valittaisiin Anu, joka pitkä ja näyttävä kaunotar verrattuna Mariaan.
No eihän Veitola mikään missi olekaan, mutta so what? En nyt käyttäisi sanaa ruma kuitenkaan. Saagim voi olla kauniimpi omalla tavallaan, mutta sisältä tuntuu olevan lähinnä vittumainen ämmä. Hän on julkisesti kertonut päässeensä eteenpäin seksin avulla. Mikäs siinä, on varmaan ollut kova elämä Virossa; kaikista tuskin on kuitenkaan tuollaisia kusipäitä tullut. Hän tietää, että on päässyt asemaansa lähinnä ulkonäkönsä avulla, ja kokee, että hänellä on oikeus haukkua muut rumemmiksi kuin hän. Typerältä kuitenkin tuntuu selittelyt, että hänen käytöksensä olisi normaalia Virossa. En usko.
Saagim on niin monta kertaa ihan estoitta haukkunut muita ihmisiä törkeästi, että rupeaa tuntumaan, että kyseessä on persoonallishäiriöinen ihminen. Tietty varmaan elämisen maksaminen omaa kehoa myymällä saa jotkut katkeraksi omalla tavallaan. En väitä, että hän olisi kaduilla minihameessa kuljeskellut, mutta hän aika selvästi sanoi muistaakseni Hesarin jutussa muutama vuosi sitten, että hän tarkoituksella iski miehiä, joista hyötyi.
Onko täällä ketään virolaisia, jotka voisivat sanoa mitä mieltä Saagimista ollaan Virossa? Kurkkasin Postimees-sivuille ja Saagimilla näytti olevan oma kolumni siellä.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen. Vähän kolhomman näköinen tavallinen nainen. Olisi kyllä varmaan paremman näköinen jos sen hiukset olis kauniimmin.
Juurikin itse samaa mieltä Marian kampauksesta. Mutta kumpikin nainen omanlaisensa ja persoonallisesti kaunis.
Saagim on natsikaunis mutta Maria on älykkökaunis :)!
Veitola on aiheuttanut omalla Yökylässä-ohjelmallaan hirvittäviä paskaryöppyjä niitä julkkiksia kohtaan joilla on tv-ohjelmaansa tehnyt. Sirpa Selänne on palstamammojen mielestä "alkoholisti joka elää miehensä tossun alla ja loisii" , sekä Saara Aalto on "hörhö kuplassaan". Naisvihaajan naisvihaajaa vihaavat lähtökohtaisesti somen kommenteissa naiset, naisvihaa puhtaimmillaan. Saagimista voi olla montaa mieltä , mutta Veitola itse on täysi mulkku.
Virolaisten naisten suunseutu on usein iso ja ruma niin Anullakin ja tuo kalkkunakaulanahka ellotus.
Maria tee jotain kampauksellesi. Vaihda ainakin kampaajaa. Lisää pituutta, opettele muotoilemaan hiuksesi, ei rumaa suoraa linjaa. Kolhon näköinen ihminen tarvitsee kauniin kampauksen!
Saagim nyt sanoo mitä vaan, että saa taas viisitoista sekuntia julkisuutta. Aika jo ajanut hänestä ohi.
Siis jos te pidätte Mariaa keskivertoisen tai normaalin näköisenä niin kuinka sysirumaa jengiä täällä oikein kirjoittelee!!!
Mut toisin kuin Anu, en usko että Marian isoimpia puutteita pystyisi korjaamaan plastiikkakirurgiallakaan. Toi järkky vartalonmuoto V, minkäs sille teet? Jos laittais täytettä pyllyyn, eipä sillä lanteita saa. Vyötäröttömyyden vois korjata rasvaimulla ja rinnattomuuden implanteilla. Nenän korjaisin Mariana ihan ensin.
Mä haluan rakastaa sitä, mitä näen peilistä. En siten tajua miksei ne, jotka pitää Mariaa "normaalina" tee itselleen jotain! Mä en eläis viikkoakaan tuon näköisenä.
Koomisinta on, että monelle tuntuu olevan tosi tärkeää, ettei vain olisi RUMA! Veitolakin on muka joku älykkö, ja sitten vetää herneen nenään kun joku toteaa, että hän ei ole kovin kaunis. Jos ihmisellä on minkäänlaista älyllistä kompetenssia, hän todellakin pystyy vitsailemaan omasta ulkonäöstään, joka on nykymaailmassa aika merkityksetön asia. Veitolakin on tehnyt pitkän uran, vaikka on aivan varmasti mieluummin ruma kuin kaunis. Mutta ihmiset pitävät hänen ilkeästä luonteestaan, joten ura jatkuu vaikka suloja ei olisikaan.
Itse pidän Saagimista enemmän. Hän ei tosiaankaan näytä välittävän mitä ihmiset hänestä ajattelevat. Pisteet nousisivat entisestään jos hän joku kerta tulisi televisioon meikittä ja rytkyt päällä.
Veitolalla on ylväät ja selkeät kasvonpiirteet, ei mitkään pikkusievät tai söpöt, eli hän on todella kaunis.
Anulla on aivan hirveät poskipäät.