Te, joilla kissa, peseekö kissa hampaanne?
Kommentit (17)
Se on nyt sitten hankittava kissa, jotta tulis hampaat harjattua! Harmi, kun olen allerginen. Siis kissalle.
Ei. Meillä koira hoitaa vastaavan homman. Lisäksi hän myös laittaa ruuan, tiskaa, imuroi, pesee pyykit...
Vierailija kirjoitti:
Se on nyt sitten hankittava kissa, jotta tulis hampaat harjattua! Harmi, kun olen allerginen. Siis kissalle.
Menet parvekkeelle nukkumaan. Toimii meidän taloudessa. Tärkeintähän on saada ne hampaat pesetettyä!
Vierailija kirjoitti:
Ei. Meillä koira hoitaa vastaavan homman. Lisäksi hän myös laittaa ruuan, tiskaa, imuroi, pesee pyykit...
Yritimme samaa, mutta hommat päättyivät aina haukkumisiin.
Kissan kanssa on helpompaa. Se ei toki laita ruokaa, eikä tiskaa, eikä pese pyykkiä, mutta esimerkiksi nuolee takapuoltaan, ja takapuolensa nuoltuaan sitten pesee ne hampaat, että melkein sama asia.
Juu, kyllä menen parvekkeelle! Jäätyminen on pieni riesa siitä, että on puhtaat hampaat🥶😬🥶
Terv. 3
Hammaslääkäri suosittele mulle kissaa hampaiden pesijäksi. Kirjoitti reseptin, millä sain kisun apteekista. Ja on kuulkaa hyvä!
Kyllä pari kertaa pesi nukkuessani, heräsin siihen että kuka suutelee niin ihanasti. Luulin puolisoni asialla olevan, mutta kissani se oli
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllä menen parvekkeelle! Jäätyminen on pieni riesa siitä, että on puhtaat hampaat🥶😬🥶
Terv. 3
Oikea valinta! Ja voithan aina laittaa laittaa sinne parvekkeelle sellaisen puisen kopin, jonka sisälle vaikkapa ihan pieni sähkölämmitin. Sellaisessa on yllättävänkin kiva nukkua, kun vähän vetää vilttiä korville.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c3/Doghouse1.jpg
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pari kertaa pesi nukkuessani, heräsin siihen että kuka suutelee niin ihanasti. Luulin puolisoni asialla olevan, mutta kissani se oli
Onko puolisosi myös hieman karkeakielinen, kun meni nämä kaksi asiaa sekaisin?
Kyllä. En yleensä jaksa pestä hampaitani ja rahaakin on tiukassa. Kissanruoka on kallista. Hampaiden väliin jää paljon ruokaa, kun on isot hammasvälit. Ei tuhlaannut vettäkään. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissankieli on kuin samettia tai santapaperia, kissa itse säätää tarkoituksen mukaan, nuoli aina, joka ilta käteni kun kainalossa oli nukkuman mennessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissankieli on kuin samettia tai santapaperia, kissa itse säätää tarkoituksen mukaan, nuoli aina, joka ilta käteni kun kainalossa oli nukkuman mennessä
Ai sinulla on sellainen kalliimpi säätökissa. Hitsi, itselläni ei ole sellaiseen varaa, omani on aina karkeakielinen: sanoo minua laiskuriksi, kitupiikiksi ja kuraper*eeksi. (puuttuva kirjain: h)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sinulla on sellainen kalliimpi säätökissa. Hitsi, itselläni ei ole sellaiseen varaa, omani on aina karkeakielinen: sanoo minua laiskuriksi, kitupiikiksi ja kuraper*eeksi. (puuttuva kirjain: h)
Kyllä se hankinta-aikana maksoi, v 2010 aikalailla, mutta vastasi hintaansa monin keroin. Paras kissa, mitä olla voi, kiltti ja leikkisä jo rodultaan
Kyllä se hankinta-aikana maksoi, v 2010 aikalailla, mutta vastasi hintaansa monin keroin. Paras kissa, mitä olla voi, kiltti ja leikkisä jo rodultaan
Omani on vuosimallia 2011. Hyvin pesee hampaita, hyvin hiirestää, ja hyvin nuolee päälakea aina kun en ole sen mielestä käynyt riittävän usein suihkussa, mutta eipä tuolla varmaan ihan hirveän suurta jälleenmyyntiarvoa ole. No, käytetään sen aikaa kuin se kestää ja tehdään siitä sitten vaikkapa mummon ohjeen mukainen hyvä soppa. Ja rukkaset tietenkin. Ellei se sitten ehdi ensin.
Joo, mutta hankin kissan vasta parivuotiaana. Sitä ennen kukaan ei harjannut hampaitani. Olen huolissani, sillä ihmistenruoissa on kuulemma sokeria.