Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla kissa, peseekö kissa hampaanne?

Vierailija
18.10.2025 |

??

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta hankin kissan vasta parivuotiaana. Sitä ennen kukaan ei harjannut hampaitani. Olen huolissani, sillä ihmistenruoissa on kuulemma sokeria.

Vierailija
2/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt sitten hankittava kissa, jotta tulis hampaat harjattua! Harmi, kun olen allerginen. Siis kissalle. 

Vierailija
4/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Meillä koira hoitaa vastaavan homman. Lisäksi hän myös laittaa ruuan, tiskaa, imuroi, pesee pyykit...

Vierailija
5/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nyt sitten hankittava kissa, jotta tulis hampaat harjattua! Harmi, kun olen allerginen. Siis kissalle. 

Menet parvekkeelle nukkumaan. Toimii meidän taloudessa. Tärkeintähän on saada ne hampaat pesetettyä!

Vierailija
6/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Meillä koira hoitaa vastaavan homman. Lisäksi hän myös laittaa ruuan, tiskaa, imuroi, pesee pyykit...

Yritimme samaa, mutta hommat päättyivät aina haukkumisiin.

Kissan kanssa on helpompaa. Se ei toki laita ruokaa, eikä tiskaa, eikä pese pyykkiä, mutta esimerkiksi nuolee takapuoltaan, ja takapuolensa nuoltuaan sitten pesee ne hampaat, että melkein sama asia.

Vierailija
7/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä menen parvekkeelle! Jäätyminen on pieni riesa siitä, että on puhtaat hampaat🥶😬🥶

Terv. 3

Vierailija
8/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri suosittele mulle kissaa hampaiden pesijäksi. Kirjoitti reseptin, millä sain kisun apteekista. Ja on kuulkaa hyvä!

Vierailija
9/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pari kertaa pesi nukkuessani, heräsin siihen että kuka suutelee niin ihanasti. Luulin puolisoni asialla olevan, mutta kissani se oli

Vierailija
10/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen teininoita sabrina

Vierailija
11/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, kyllä menen parvekkeelle! Jäätyminen on pieni riesa siitä, että on puhtaat hampaat🥶😬🥶

Terv. 3

Oikea valinta! Ja voithan aina laittaa laittaa sinne parvekkeelle sellaisen puisen kopin, jonka sisälle vaikkapa ihan pieni sähkölämmitin. Sellaisessa on yllättävänkin kiva nukkua, kun vähän vetää vilttiä korville.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c3/Doghouse1.jpg

Vierailija
12/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pari kertaa pesi nukkuessani, heräsin siihen että kuka suutelee niin ihanasti. Luulin puolisoni asialla olevan, mutta kissani se oli

Onko puolisosi myös hieman karkeakielinen, kun meni nämä kaksi asiaa sekaisin?

Vierailija
13/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En yleensä jaksa pestä hampaitani ja rahaakin on tiukassa. Kissanruoka on kallista. Hampaiden väliin jää paljon ruokaa, kun on isot hammasvälit. Ei tuhlaannut vettäkään. Suosittelen.

Vierailija
14/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissankieli on kuin samettia tai santapaperia, kissa itse säätää tarkoituksen mukaan, nuoli aina, joka ilta käteni kun kainalossa oli nukkuman mennessä

Vierailija
15/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissankieli on kuin samettia tai santapaperia, kissa itse säätää tarkoituksen mukaan, nuoli aina, joka ilta käteni kun kainalossa oli nukkuman mennessä

Ai sinulla on sellainen kalliimpi säätökissa. Hitsi, itselläni ei ole sellaiseen varaa, omani on aina karkeakielinen: sanoo minua laiskuriksi, kitupiikiksi ja kuraper*eeksi. (puuttuva kirjain: h)

Vierailija
16/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sinulla on sellainen kalliimpi säätökissa. Hitsi, itselläni ei ole sellaiseen varaa, omani on aina karkeakielinen: sanoo minua laiskuriksi, kitupiikiksi ja kuraper*eeksi. (puuttuva kirjain: h)

Kyllä se hankinta-aikana maksoi, v 2010 aikalailla, mutta vastasi hintaansa monin keroin. Paras kissa, mitä olla voi, kiltti ja leikkisä jo rodultaan

Vierailija
17/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hankinta-aikana maksoi, v 2010 aikalailla, mutta vastasi hintaansa monin keroin. Paras kissa, mitä olla voi, kiltti ja leikkisä jo rodultaan

Omani on vuosimallia 2011. Hyvin pesee hampaita, hyvin hiirestää, ja hyvin nuolee päälakea aina kun en ole sen mielestä käynyt riittävän usein suihkussa, mutta eipä tuolla varmaan ihan hirveän suurta jälleenmyyntiarvoa ole. No, käytetään sen aikaa kuin se kestää ja tehdään siitä sitten vaikkapa mummon ohjeen mukainen hyvä soppa. Ja rukkaset tietenkin. Ellei se sitten ehdi ensin.