Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oi miten ihanalta tuntui pitää sylissä pientä vauvaa

Vierailija
22.02.2017 |

Ei sitä voi kun katsella ja ihmetellä miten täydellinen hän on.

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko känsälä on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia. 

Vierailija
82/96 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään pitää strippareita sylissä. Strippari istui mun polvellani 2 tuntia ihmetteli vähän että miten sulla kestää jalka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole täydellinen.

Minusta vauvat, etenkin ihan pienet, ovat rumia. Etenkin siis kasvojen turvottavat piirteet. Vauvat näyttävät ulkoavaruudesta tulleilta.

Ite oot ruma.

Vauvoina ollaan vain vähän aikaa. Kohta kuulet jo olevasi ruma ja epätäydellinen.

Vierailija
84/96 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olen pitänyt, eikä se tuntunut miltään. En kyllä tunne mitään noin muutenkaan, joten 💁

M44

Vierailija
85/96 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa olen pitänyt, eikä se tuntunut miltään. En kyllä tunne mitään noin muutenkaan, joten 💁

M44

Jokainen meistä riisuu päivittäin. Musiikin lisääminen ja pyörähtelyt ei tee mitään vaikutusta. Joillekin tosin olevinaan ihan ihmeellistä.

Vierailija
86/96 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta vauvat, etenkin ihan pienet, ovat rumia. Etenkin siis kasvojen turvottavat piirteet. Vauvat näyttävät ulkoavaruudesta tulleilta.

Ite oot ruma.

No en kyllä ole, mutta vaikka olisinkin, se ei tekisi vauvoista yhtään sen kauniimpia. Ne on silti rumia, vaikka meikäläisen luonne tai sisin olisi millainen.

Sä oletkin ruma sisältä. Sä olet paha.

Vierailija
87/96 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästähän oli se tutkimus.

Naisilla korreloi  vauvojen rumana/vastenmielisenä pitäminen erilaisten mielenterveyshäiriöiden kanssa.

Eli on ihan luonnon tapa hoitaa niin ettei nämä naiset lisääntyisi. :)

Vierailija
88/96 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nähny rumia ja söpöjä vastasyntyneitä. Ihanan lutusia kaikki, vaikka kurttunaamaa, punotusta ja sellaista spurgumaista olemusta kasvoissa olisikin 😄

Täällä hormoonihirviöt taas vouhkaa. Esim. Mun vastasyntynyt oli ruma. Ja silti niin ihana, rakastettava ja nuuhkuteltava tapaus

En ymmärrä tuota vauvojen nuuhkuttelua, vaikka olen äiti. En ole huomannut vauvoissa mitään nuuhkuteltavaa.

Vierailija
89/96 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nähny rumia ja söpöjä vastasyntyneitä. Ihanan lutusia kaikki, vaikka kurttunaamaa, punotusta ja sellaista spurgumaista olemusta kasvoissa olisikin 😄

Täällä hormoonihirviöt taas vouhkaa. Esim. Mun vastasyntynyt oli ruma. Ja silti niin ihana, rakastettava ja nuuhkuteltava tapaus

En ymmärrä tuota vauvojen nuuhkuttelua, vaikka olen äiti. En ole huomannut vauvoissa mitään nuuhkuteltavaa.

Mutta ymmärrän sen, että äitien mielestä oma vauva on aina kaunein. Tai ainakin pitäisi olla.

Vierailija
90/96 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuhkuteltavuudesta: kissojen puhtaat tassut ovat nuuhkuteltavia ja tuoksuvat usein tuoreille vohveleille.

Vierailija
91/96 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, olisipa itsellänikin vielä joskus pieni vauva jota hoitaa ja pitää sylissä. En osaa kuvitella mitään ihanampaa. En ole pitänyt koskaan vauvaa sylissä, joten en uskaltaisi ottaa toisen vauvaa syliin.

Kaikkien vauvojen näkeminen kyllä herättää pelkästään positiivisia tunteita. Samoin kuin muidenkin eläinvauvojen näkeminen. Se on surullista, mutta oikeastaan todella ymmärrettävää ja odotettua, että jotkut vaikuttavat tuntevan vihaa ihan tässäkin keskustelussa vauvoista puhuttaessa. Kaikille on täysin selvää, että se kertoo jostain todella syvästä surusta ja katkeruudesta ihmisen sisällä, jos kokee tarvetta inhota vauvoja.

Vauvojen ei kuulu näyttää myöskään vahvoilta ja kauniilta, vaan suloisilta, avuttomilta, hoivattavilta, koska sellainen herättää (terveissä ja hyvinvoivissa) ihmisissä hoivavietin. Ihan absurdia puhua jostain vauvojen rumuudesta. Kauneus liittyy omasta mielestäni ihan yksinomaan aikuisten maailmaan. Ei vauvojen tai lasten kuulu olla kauniita, potentiaalisen parisuhdekumppanin kuuluu.

Vierailija
92/96 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matias marttisesta ainakin tuntuu hyvältä pitää vauvaa sylissä kun sillä rupeaa heti stondaamaan. 

Vierailija
93/96 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän vauva on kyllä todella sydäntäsärkevän kaunis, kuin kerubi. Muut olkoon mitä mieltä hyvänsä. <3

Kerubi on taivaallinen siivekäs olento, jolla on ihmisen, eläimen tai linnun kaltaisia piirteitä. Eihän siinä.... Jokainen lapsi on vanhempiensa mielestä maailman kaunein.

Vierailija
94/96 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen aivan samoin eläinvauvojen suhteen, ap. Ne ovat niin pehmeitä, pörröisiä ja luottavaisia <3.

Vierailija
95/96 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Joku joka on asunut juuri naisen kohdussa 9kk ja joka imee naisen tissiä tunnin välein. Tuo rakkauden ja eläimellisyyden aura oikein tuoksuu tuossa vauvassa! Kukapa ei rakastaisi naisen sukuelintä ja sen tuotoksia!

Vierailija
96/96 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, olisipa itsellänikin vielä joskus pieni vauva jota hoitaa ja pitää sylissä. En osaa kuvitella mitään ihanampaa. En ole pitänyt koskaan vauvaa sylissä, joten en uskaltaisi ottaa toisen vauvaa syliin.

Kaikkien vauvojen näkeminen kyllä herättää pelkästään positiivisia tunteita. Samoin kuin muidenkin eläinvauvojen näkeminen. Se on surullista, mutta oikeastaan todella ymmärrettävää ja odotettua, että jotkut vaikuttavat tuntevan vihaa ihan tässäkin keskustelussa vauvoista puhuttaessa. Kaikille on täysin selvää, että se kertoo jostain todella syvästä surusta ja katkeruudesta ihmisen sisällä, jos kokee tarvetta inhota vauvoja.

Vauvojen ei kuulu näyttää myöskään vahvoilta ja kauniilta, vaan suloisilta, avuttomilta, hoivattavilta, koska sellainen herättää (terveissä ja hyvinvoivissa) ihmisissä hoivavietin. Ihan absurdia puhua jostain vauvojen rumuudesta. Kauneus liittyy omasta mielestäni ihan yksinomaan aikuisten maailmaan.

Kyllä se himokin on häiriintynyttä. Hoivavaiston tulisi rajoittua vain omiin poikasiin, toisten vauvojen himoaminen ei eroa siitä kun r aiskailisi menemään kadulla 16.001 vuotiaita tyttöjä. Se on naisen himoa. Tämän vuoksi onkin melko sairasta ja absurdia, miten naisilta näitä vauvoja viedään, jos ei anoppi tai sukulaiset niin sitten joku pharma ja lasu. Kerta kaikkiaan hirveää ja oksettavaa väkivaltaa naiseutta kohtaan.