Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oi miten ihanalta tuntui pitää sylissä pientä vauvaa

Vierailija
22.02.2017 |

Ei sitä voi kun katsella ja ihmetellä miten täydellinen hän on.

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa mitään ihanampaa kuin sylitellä pientä vauvaa.

Vierailija
62/96 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teitä vauvoja inhoavia lohduttaa varmasti se, että syntyvyys laskee koko ajan. Ei tarvitse niin paljon närkästya kuin ennen ja tulevaisuudessa vielä vähemmän!

Ja yksinäinen katkera vanhuus ja auttajia ei missään.

Sano se niille vanhemmille, jotka ovat tulleet pahoinpidellyksi tai tapetuksi lastensa käsissä. Sano se niille vanhemmille, joita lapset eivät käy katsomassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole itse ollut vauva ? Minkä ikäsenä ootte syntyneet? 😀

Vierailija
64/96 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa mitään ihanampaa kuin sylitellä pientä vauvaa.

On sylitellä kaunista stripparia.

Vierailija
65/96 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko känsälä on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia. 

Vierailija
66/96 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on. Pitää olla melkoisen kova ja katkera palstamamma, kenties kylmäkkö ammatiltaan, ettei vauvojen ihanuutta havaitse ja tunne.

Vierailija
67/96 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et istu mieluummin itse vauvan syliin. 

Vierailija
68/96 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta!

terveisin J. Sillanpää

Vierailija
69/96 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän aina työntää mahdollisimman äkkiä takaisin vanhemmilleen, jos joku vauvaa syliin tyrkyttää. En näe mitään kaunista vauvoissa, mutta ulkonäön vielä kestän. Vaan se hirveä haju!! Sellainen imelä maitopuklu, pahimmassa tapauksessa yhdistettynä housuihin tulleen tavaran lemahdukseen, ei vaan pysty.

Yritän vaan kiltisti hymyillä ja nyökytellä, että juu juu, on ihania ja sitten mahdollisimman äkkiä pesemään kädet jos on joutunut käsittelemään vauvoja.

Ihmettelen myös mikä siinä on muka se "ihana huumaava tuoksu" kun pahaltahan nimenomaan ne haisee

Vauvan päälaki tuoksuu suloiselta. Se on yksi evoluution keinoista varmistaa että hoivaamme niitä. Samoin kuin se, että kaikilla suhteellisen normaaleilla ihmisillä päähuomio kiinnittyy automaattisesti huoneessa olevaan vauvaan. Meidän aivot on niin koodattu.

Vierailija
70/96 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta puristaa isoja tissejä, myös vauvat tyksii siitä.

Vierailija
71/96 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko känsälä on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia. 

Vierailija
72/96 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
73/96 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole täydellinen.

Minusta vauvat, etenkin ihan pienet, ovat rumia. Etenkin siis kasvojen turvottavat piirteet. Vauvat näyttävät ulkoavaruudesta tulleilta.

Ite oot ruma.

No en kyllä ole, mutta vaikka olisinkin, se ei tekisi vauvoista yhtään sen kauniimpia. Ne on silti rumia, vaikka meikäläisen luonne tai sisin olisi millainen.

Makuasioista ei voi kiisetellä, siinä osoittaa vain oman typeryytensä ja ajatusmaailmansa pienuuden. eri

Vierailija
74/96 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33-vuotias enkä ole ikinä pitänyt vauvaa/lasta sylissä. En ole edes nähnyt alta kouluikäistä lasta lähietäisyydeltä (ellei esim. kaupassa ohikulkevaa perhettä lasketa tähän). 

Mulla ei ole lapsia, eikä kenelläkään mun tutullakaan. 

Vierailija
75/96 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mukavampaa on pitää kaunista stripparia sylissä. 

Vierailija
76/96 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja noita naiset sitten upottavat veden alle, tunnustellen kuinka sätkiminen lakkaa.

Vierailija
77/96 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
78/96 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
79/96 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nainen jonka mielestä vauvat ei oo ihania. En ymmärrä mikä niissä saa monet naiset sekoamaan. Ja mua häiritsee että tahdotaan yleistää että KAIKKI NAISET ois sellaisia. Ei ole. En taannu jostain lapsesta.

Vierailija
80/96 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitä vauvoja inhoavia lohduttaa varmasti se, että syntyvyys laskee koko ajan. Ei tarvitse niin paljon närkästya kuin ennen ja tulevaisuudessa vielä vähemmän!

Minä en vihaa vauvoja mutta siltikin pidän paljon mieluummin kaunista stripparia sylissä kuin vauvaa.