Te seksiä haluavat, miksi ette masturboi?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Masturbointi ja seksi ovat kaksi täysin eri asiaa. Toki masturboimalla voi mennä hetkellisesti halu harrastaa seksiä ja toisin päin, mutta kuitenkin on kyseessä täysin eri halut ja tavallista ihmistä alkaa ahdistamaan jos ei voi tehdä molempia.
"Seksi on toimintaa, joka tuottaa henkistä ja sukupuolista nautintoa."
"Vaikka suuri osa seksuaalisesta toiminnasta tapahtuu parisuhteessa, seksi ei kuitenkaan ole siinä välttämätöntä[10]. On myös seksuaalista toimintaa, johon ei tarvita toista osapuolta."
"Seksuaalinen kanssakäyminen ei välttämättä rajoitu toisen henkilön kehoon. Mikäli seksuaalinen toiminta suuntautuu vain omaan kehoon, kyseessä on autoerotismi."
Wikipedia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoi, ettei masturboida? Se nyt vaan ei välttämättä tyydytä emotionaalisesti. Mutta kyllähän se aina jonkun random kännipanon voittaa!
Naiset ovat melkoisia runkkareita, jos itsetyydytyskin on parempaa kuin kännipano.
No kyllähän se nyt vaan on niin että hyvä runkku päihittää huonon panon milloin vaan, varsinkin jos kumilla panee.
M34
Oli puhe random kännipanosta, ei huonosta panosta.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Tänäänkin jo kolme kertaa. Mies ei anna seksiä. Jos sama meno jatkuu lapsen synnyttyä, niin lähden hakemaan munaa muualta. Ei masturbointi auta yhtään tähän halun määrään. Se on ihan erilaista, kuin seksi toisen ihmisen kanssa.
Tällä hetkellä mies sanoo, ettei vaan kykene näkemään minua seksuaalisena olentona, kun olen raskaana. Annan tämän armoa, mutta jos tilanne ei muutu, niin tyydytän tarpeeni muualla. Ja mies saa tietää varmasti asiasta ensin, ei tule yllätyksenä.
Ihan kuin mun kirjoittama! Sillä erotuksella, että tuo seksi ei ole miestä kiinnostanut aikoihin ennen tätä raskauttakaan. Ja itelläni himot jyllää! Tosin tuohon mieheen ne alkaa olla jo menetetty 😞
Ei se haluja poista, lisää vain. Hyvä seksi on ainoa mikä tyydyttää kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoi, ettei masturboida? Se nyt vaan ei välttämättä tyydytä emotionaalisesti. Mutta kyllähän se aina jonkun random kännipanon voittaa!
Naiset ovat melkoisia runkkareita, jos itsetyydytyskin on parempaa kuin kännipano.
No kyllähän se nyt vaan on niin että hyvä runkku päihittää huonon panon milloin vaan, varsinkin jos kumilla panee.
M34
Oli puhe random kännipanosta, ei huonosta panosta.
Onko niillä joku perustavanlaatuinen ero?
Koska minulle seksissä on tärkeintä toisen ihmisen läheisyys, hellyys, kosketukset, suudelmat. Itsetyydytyksestä saa vain nopean orgasmin. Mieluummin otan seksiä ilman orgasmia kuin itsetyydytyksen ja orgasmin.
Mun ei tarvitse masturboida, saan mieheltäni kullia joka päivä. :)
Minä onanoin,kun tekee mieli.Mitä ennen tehtiin,kun ei ollut seksiä?.....Nussittiin😊
Ejakuloiminen naisen sisään on vähän eri asia kuin ejakuloiminen Pirkan talouspaperiin.
Masturbointi ja seksi ovat kaksi täysin eri asiaa. Toki masturboimalla voi mennä hetkellisesti halu harrastaa seksiä ja toisin päin, mutta kuitenkin on kyseessä täysin eri halut ja tavallista ihmistä alkaa ahdistamaan jos ei voi tehdä molempia.