Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te seksiä haluavat, miksi ette masturboi?

Vierailija
22.02.2017 |

?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te romanttista rakkautta haluavat, miksi ette rakastu itseenne?

Vierailija
2/30 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoi, ettei masturboida? Se nyt vaan ei välttämättä tyydytä emotionaalisesti. Mutta kyllähän se aina jonkun random kännipanon voittaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tärkein asia seksissä on rakkaan ihmisen läheisyys.

Vierailija
4/30 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, kun matka on määränpäätä tärkeämpi. Kosketus, sanat, katseet, jne...

Vierailija
5/30 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä masturboin jos panettaa mutta kumppani ei halua seksiä. Sitä seksiä on sitten myöhemmin joskus. :D

Vierailija
6/30 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä nolottaa, että en itse tuota tajunnut. Taisit juuri poistaa maailmasta parisuhdetta kaipaavien joukon. 

Vierailija
7/30 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehty jo aikaa sitten. 

Vierailija
8/30 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehty jo aikaa sitten. 

Et tainnut ymmärtää. Itseen ei voi rakastua romanttisesti, aivan kuten seksi ei ole yhtä kuin oman sukupuolielimen mekaaninen hieronta pelkän orgasmin toivossa.

Vierailija
9/30 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masturboidessa tämäkin toteutuu.

Vierailija
10/30 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masturboidessa tämäkin toteutuu.

Juuri näin, oma napa paras napa.

Kyllä fleshlight saa kyytiä!

Vierailija
11/30 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luulet että masturbointi korvaa sekin et ole saanut hyvää seksiä.

Vierailija
12/30 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? Tänäänkin jo kolme kertaa. Mies ei anna seksiä. Jos sama meno jatkuu lapsen synnyttyä, niin lähden hakemaan munaa muualta. Ei masturbointi auta yhtään tähän halun määrään. Se on ihan erilaista, kuin seksi toisen ihmisen kanssa.

Tällä hetkellä mies sanoo, ettei vaan kykene näkemään minua seksuaalisena olentona, kun olen raskaana. Annan tämän armoa, mutta jos tilanne ei muutu, niin tyydytän tarpeeni muualla. Ja mies saa tietää varmasti asiasta ensin, ei tule yllätyksenä.

Vierailija
13/30 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kyllä nolottaa, että en itse tuota tajunnut. Taisit juuri poistaa maailmasta parisuhdetta kaipaavien joukon. 

Seksi ja parisuhde eivät ole sama asia. Joskus tuntuu, että jälkimmäinen sulkee pois ensimmäisen.

Vierailija
14/30 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos luulet että masturbointi korvaa sekin et ole saanut hyvää seksiä.

Masturbointi on seksiä.

Vierailija
15/30 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoi, ettei masturboida? Se nyt vaan ei välttämättä tyydytä emotionaalisesti. Mutta kyllähän se aina jonkun random kännipanon voittaa!

Naiset ovat melkoisia runkkareita, jos itsetyydytyskin on parempaa kuin kännipano.

Vierailija
16/30 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Tänäänkin jo kolme kertaa. Mies ei anna seksiä. Jos sama meno jatkuu lapsen synnyttyä, niin lähden hakemaan munaa muualta. Ei masturbointi auta yhtään tähän halun määrään. Se on ihan erilaista, kuin seksi toisen ihmisen kanssa.

Tällä hetkellä mies sanoo, ettei vaan kykene näkemään minua seksuaalisena olentona, kun olen raskaana. Annan tämän armoa, mutta jos tilanne ei muutu, niin tyydytän tarpeeni muualla. Ja mies saa tietää varmasti asiasta ensin, ei tule yllätyksenä.

Meilläkin oli noin. Himokas mies ei halunnut seksiä raskaana ollessani. Kummallakaan kerralla. On kyllä aivan mielettömän omistautuva isä. Olemme perheenä mieletön yksikkö mutta valitettavasti meidän raskautta edeltävä 6 vuotta kestänyt intohimoinen suhde on vain haalistunut muisto :( Mies näkee mut liikaa äitinä. Parisuhdelomilla kaikki on toisin mutta ei niitä voi jatkuvasti pitää. Kotona olemme vain isä ja äiti. Joo, lapset eivät ole mitään pieniä enää.

Vierailija
17/30 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehty jo aikaa sitten. 

Et tainnut ymmärtää. Itseen ei voi rakastua romanttisesti, aivan kuten seksi ei ole yhtä kuin oman sukupuolielimen mekaaninen hieronta pelkän orgasmin toivossa.

En voi mitään jos olet mieleltäsi rajoittunut. Toiset eivät pysty ja toiset pystyvät. 

Vierailija
18/30 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus. Puhuttaisiinko seuraavaksi homoista? Se olisi ihanan tuore ja uusi aihe, aivan kuten tämäkin. Vittu tätä palstaa.

Vierailija
19/30 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat melkoisia runkkareita, jos itsetyydytyskin on parempaa kuin kännipano.

No kyllähän se nyt vaan on niin että hyvä runkku päihittää huonon panon milloin vaan, varsinkin jos kumilla panee. 

M34

Vierailija
20/30 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla on oikeus saada nuoren naisen kaikkein pyhintä. Miksi minun täytyisi elää ilman elämän mettä, tuota naisen suurta salaisuutta, jos ei kerran muidenkaan tarvitse? En minä ole mikään altavastaaja.