Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö ei miikka kyllä Tefloneis ole :D
Ööö joku oli edellisissä viesteissä kirjoittanut että oli :D
Miikka on DJ Berlin, joka häärii Teflon Brothersin dekkien takana.
Kiinnittikö kukaan muu huomiota siihen, kun Juuso kertoi bileistä ja sanoi jotenkin näin että "päässä soi edelleen cactus-Joe"? Eikös se biisi oo cotton eye Joe?
Sonja ja Miikka on nykyään yhdessä. Ei tarvitse olla mikään kovin hurja salapoliisi kun tämän on selvittänyt. Seiskan uutinen, Sonjan ja Miikan instakommentit ja sitten Jonnen instasta näkee noista uudemmista kuvista ettei ole enää kihlasormusta sormessa. Onneksi pääsi tuosta jäätävästä Jonnesta eroon, siinä on kanssa yksi apina lisää joka luulee itsestään hieman ehkä liikoja... :D
Vierailija kirjoitti:
Sonja ja Miikka on nykyään yhdessä. Ei tarvitse olla mikään kovin hurja salapoliisi kun tämän on selvittänyt. Seiskan uutinen, Sonjan ja Miikan instakommentit ja sitten Jonnen instasta näkee noista uudemmista kuvista ettei ole enää kihlasormusta sormessa. Onneksi pääsi tuosta jäätävästä Jonnesta eroon, siinä on kanssa yksi apina lisää joka luulee itsestään hieman ehkä liikoja... :D
Mitäköhän vittua nekin on kihloihin aikanaan mennyt kun kumminkin piti tissiin tulla katsomaan että "onko se toinen se oikea"... Siis mitä vittua tyypit? Eikös kihlaus ole jo lupaus avioliitosta? Ei kai silloin enää tulla katsastamaan onko se toinen oikea!
Toivottavasti Miikka tajuaa kohdella Sonjaa hyvin, eikä petä niinkuin esimerkiksi kihloissa ollessaan... :-)
kyllähän toi miikka on käyny kaikenlaista pirkkoa läpi kun noissa piireissä liikkunut .. :D
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Miikka tajuaa kohdella Sonjaa hyvin, eikä petä niinkuin esimerkiksi kihloissa ollessaan... :-)
Moi Jonne, vituttaako kun CC ei oikeassa laiffissa huolinutkaan sua? :D Oikeen vaimomatskuu. xD
Jonnen ja CC:n arvot kohtaavat ja heillä on syvällinen yhteys... . :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän vittua nekin on kihloihin aikanaan mennyt kun kumminkin piti tissiin tulla katsomaan että "onko se toinen se oikea"... Siis mitä vittua tyypit? Eikös kihlaus ole jo lupaus avioliitosta? Ei kai silloin enää tulla katsastamaan onko se toinen oikea!
Nykyajan kihlat ei merkkaa mitään. Se vaan on yks sormus sormes jonka saa pois koska vain. Sä voit huoletta pettää tai vaihtaa ukkoo/muijaa koska haluat. Kihlat ei oo enää lupaus, se on kai vaan unelmia häistä mut jonku muun kans joskus vuosien päästä. Kuinka.. siistiä.
On kahdenlaisia kihloja; ne jotka tosissaan tarkoittavat ja lupaavat naimisiin menot ja sitten nää.. sonja ja jonne kihlat.
Vierailija kirjoitti:
Vilma on tosi upea! <3
Vilma on ihan hirveän isokokoinen :O jotenkin sellainen amatsooni, leveämmät hartiat kuin kenelläkään niistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan kenen kanssa Jennika on yhdessä?
joonas
Vierailija kirjoitti:
Ketkä toivotte lähtevän saarelta yhdessä?
En kenenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks mulla tulee Joonaksesta vähän mieleen V###n puhelinmyyjien Miksu
Oon miettiny ihan samaa!:D Mutta eikö Joonas oo Pohjanmaalta kotoisin ja Miksu Vantaalta vissiin? Ehkä vaan härö yhteensattuma?
Joonas on kylläkin Joensuun seudulta kotoisin, käynyt itse asiassa samaa yläastetta kuin ensimmäisen kauden
Jasmiina (Simon tyttöystävä) :DKontiolahdella? Vai onkohan siellä yläastetta... olen nykyään Kontiolahdella töissä ja törmännyt useampaankin otteeseen Jasmiinaan.
Kontiolahdella on suuri ylä-aste, olisiko ollut jotain 600 oppilasta. Olin siellä samaan aikaan Jasmiinan kanssa ja muistan hänet mutta tuo Joonas ei kyllä soita mitään kelloja.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin ihan järkyttyny ku luin sinkkujen esittelyjä, et se Elli on 22!! Näyttää ainakin 10vanhemmalta!! Muutenki jotenki tosi kummallisen näköinen. Tulee mieleen trollipeikko 🙊🙈
Jonnekin näyttää vähän trollilta sen parran ja omituisten hörökorvien takia. Näistä kahdesta tulisi söpö pari, voisivat muuttaa metsään ja tehdä yhdessä peikkovauvoja.
Vierailija kirjoitti:
Mari on tosi kaunis instakuvissaan
Moi Mari. On tosi läpinäkyvää ja hieman noloa, että oot täällä useaan otteeseen käynyt kehumassa itseäsi. Jokaisessa "Mari on upea" -tyylisessä kommentissa on se yksi peukku ja loput alapeukkuja. Kukahan ne yläpeukut on laittanut, vaikea arvata... :D
Yh, jotenkin en luottaisi johonkin lomakohteen tatuointimestaan.