Kysy mitä tahansa kokilta!
Kommentit (79)
Oletko koskaan sylkenyt asiakkaan ruokaan tai tehnyt jotain muuta vastenmielistä?
Tiedätkö mitä eroa on gluteenittomalla ja luontaisesti gluteenittomalla ruokavaliolla?
Vierailija kirjoitti:
Osaatko paistaa pihvin?
Kyllä osaan.
Onko kokilla ja laivakokilla jotain isoa eroa?
Vierailija kirjoitti:
Bravuurisi?
Ehdottomasti henkilökohtainen suosikkini on täydellisen mehukas uunilohi rapealla pinnalla, lohkoperunoilla ja raikkaalla kermaviilikastikkeella! Joten sepä se bravuurikin kai sitten on. :D Kyytipojaksi tilkka hyvää valkoviiniä ja raikas salaatti niin makunautinto on taattu.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan sylkenyt asiakkaan ruokaan tai tehnyt jotain muuta vastenmielistä?
En todellakaan.
Mikä on hienoin/yllättävin/vaikuttavin/hyödyllisin asia, jonka opit opiskellessasi kokiksi, sellainen jota välttämättä kaikki eivät tiedä?
Kauanko olet toiminut kokkina?
Milloin tiesit, että haluat kokiksi?
Mikä on vaikeinta kokkina olemisessa?
Vierailija kirjoitti:
Minkä tason ravintolassa kokkaat?
Ei yllä vielä aivan Michelin- tasolle, mutta toivottavasti vielä joku päivä! :) Muuten on kyllä hyvinkin suosittu paikka.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä on cockisi?
normaali emätin on 12-15 cm
Kuinka keittää täydellistä tummaa makaronia? Pussissa lukee keitä n.8min, mutta kauanko sinä suosittelet?
Tulisitko kokkaamaan minulle hyvää ruokaa? :)
Telkkarissa sanottiin, että kikherneiden lientä ei pidä heittää hukkaan vaan sitä voi käyttää kananmunan sijasta leivontaan, mitä siitä liemestä voisi leipoa. Kuulemma 3 rkl vastaa yhtä munaa ja vaahdottuu samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ketä julkkiskokkia ihailet?
En oikeastaan ihaile ketään, seuraan kyllä todella monien julkkiskokkien elämää ja uusia aluevaltauksia. Olen sen verran nuori vielä, että pyrin myös nappaamaan mahdollisimman paljon vinkkejä kokeneilta julkkiskokeilta ja soveltamaan niitä omiin käyttötarpeisiin sopiviksi. :)
Ikäsi ja sukupuolesi?
Lempiruokasi?
Inhokkiruokasi?
Syötkö koskaan eineksiä?
Miten usein käyt itse ravintolassa syömässä?
Osaatko paistaa pihvin?