En voi mennä mihinkään töihin, koska tarvitsen päiväunet iltapäivällä.
Väsyttää vain liikaa. Aamun pystyn olla tehokas, mutta sitten tarvitsen 1h päiväunet. Tämä ei onnistu normaalityössä.
Kommentit (46)
Henkilökohtainen avustaja, aamupäivällä kolmen tunnin keikka. Illalla viiden tunnin. Keskipäivällä voi ottaa nokoset.
Vierailija kirjoitti:
Hihoj kirjoitti:
Mit vit?!? Toivottavasti nää ap ja pari muuta ei ole tosissaan...
Ap lienee provo mutta se joka otti kahvitauolla torkut autossa puhui totta. Eli minä siis.
Ei välttämättä ole provo.
Itse olen joutunut jäämään osatyökyvyttömyyseläkkeelle uupumuksen takia. Tunnen myös ihmisiä jotka ovat täydellä työkyvyttömyyseläkkeellä uupumuksen takia. Ongelma heillä, ja minulla on se, että ei jaksa olla hereillä koko päivää (tai tulee niin voimakasta kognitiivista uupumusta että töiden tekeminen, tai mikään tekeminen ei onnistu, ei pysty enää ajattelemaan).
Väsymys on oikeasti hyvin invalidisoiva vaiva.
Kaikilla meillä uupumuksen takia eläkettä saavilla on taustalla sairaus joka aiheuttaa uupumuksen lisäksi muutakin oireilua, mutta useimmilla uupumus on ainoa oire ja eläkepäätös tehty pelkästään sen perusteella.
Itse jaksan tehdä 4 tunnin työpäivää, mutta tarvitsen sen jälkeen päiväunet.
Ja höpö höpö!
Olet vaan yksinkertaisesti LAISKA!
Liika kahvinjuontikin vain väsyttää. Kahvi nostaa ensin nopeasti verensokeria, mutta romahduttaa sen pian.
Vierailija kirjoitti:
Miten jos asumistuki ja sossu evätään niin oisko sitten työkaluja. ???
Työkaluja. Liian hyvä sosiaaliturva vielä.
Hae töitä sellaisesta maasta, jossa pidetään keskellä päivää siesta, ja mennään iltapäivällätakaisin töihin.