Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olit teini, soittiko sinulle (koskaan) kukaan random-poika että alatko olemaan hänen kanssaan? Koulusta tai muualta tuttu kuitenkin.

Vierailija
21.02.2017 |

Tuli yhtäkkiä mieleen että sain tällaisen puhelun joskus 8. luokalla entiseltä luokkakaverilta, joka oli toki edelleen samassa koulussa kanssani mutta tarkkikselle oli jossain kohtaa hänet siirretty. Ei oltu juuri tekemisissä enää, enkä oikein osannut suhtautua mitenkään tuohon puheluunkaan, pidin läppänä ja pakit siis annoin.

Koskaan en tästä puhelusta kenellekään kaverilleni kertonut enkä sen koommin ole pojasta kuullut kuin jossain ohimennen häntä nähnyt ehkä aikuisiällä vasta.

Olikohan tuo sittenkin tosissaan?

Kaikkea hassua sitä näin monen vuoden jälkeen voi mieleen juolahtaakin.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ite oon 16v ja mulle yks poika jota viimeks sattumalta näin puoli vuotta sitten eikä ees tunneta nii kysy "Alakko seurustelee" muutamien kuulumisien vaihdon jälkeen :D

Vierailija
2/28 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no ite oon 16v ja mulle yks poika jota viimeks sattumalta näin puoli vuotta sitten eikä ees tunneta nii kysy "Alakko seurustelee" muutamien kuulumisien vaihdon jälkeen :D

No aloitko seurustelemaan? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halunnut olla minun kanssani. Eikä meillä ollut kyllä puhelintakaan.

Vierailija
4/28 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta kaveri kerran kysyi tekstiviestillä 6-luokalla alkaako yksi poika olla hänen kanssaan. He eivät olleet koskaan vaihtaneet keskenään sanaakaan. Poika vastasi tylysti "No en"

Vierailija
5/28 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei soittanut. Homous ei ollut siihen aikaan yhtä hyväksyttyä kuin nykyään.

M39

Vierailija
6/28 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa ! Kerran kun olin 'eronnut' niin tämän pojan kaveri soitti että "alahan nyt uudestaan sen kaa" :D nää oli kultaisia 2000 alkuvuosia kun tälläistä tapahtui eikä tietääkseni mitenkään harvinaista. Perus tekstarit myös: "alaks olee ?" Mä en mitenkään muista miten nää traagiset jutut sitten loppui aina :D

Vierailija
7/28 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitti kerran kirjekaverin isoveli, että alanko olemaan :D

Vierailija
8/28 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan vastaanottanut tuollaista viestiä "alatko olee" viestitse, puhelimitse tai suullisestikaan. En ole myöskään keltään kysynyt että alkaisko tämä olemaan, mutta joskus viidennen luokan aikoihin ilmaisin jollekin pojalle lapulla että tykkään hänestä. Hän oli ihan sympaattinen ja vähän valtavirrasta eriävä poika mutta siitä huolimatta hän oli sitten tietenkin näyttänyt lapun luokan muille pojille ja kaikki yhdessä naureskelivat minulle. En ollut mikään suosittu tyttö enkä ollut luokan suosittujen tyttöjen suosiossa. Se homma jäi siis näihin naureskeluihin eikä mistään olemisesta tullut enää puhetta.

Vierailija
9/28 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sillon ei ollut vielä kännyköitä. Kaksi eri poikaa.

Vierailija
10/28 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan halunnut olla minun kanssani. Eikä meillä ollut kyllä puhelintakaan.

Sama täällä, hankala olisi ollut soitella.

Eihän pojat veljeä lukuunottamatta edes puhuneet minulle. Pullea, rasvatukkainen, silmälasipäinen ja purentavikainen ujo tyttö ei ollut oikein suosittu.

Vierailija
11/28 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihan varmasti.

Siihen aikaan oli vain lankapuhelimia, joten soittamisen kynnys toisten kotiin oli varsin suuri. Toisaalta itse olen miespuolinen umpihetero ja siihen aikaan vain hyvin harva uskalsi olla ns. julkihomo.

Vierailija
12/28 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pojat itse kysyneet vaan heidän kaverinsa. "Alatko oleen sen ja sen kaa?" 

Vierailija
13/28 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei soitelleet pojat silloin, eivätkä soittele nykyäänkään.

NeitsytN30

Vierailija
14/28 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Habbo hotellissa. Ei vielä ollut puhelimia minun ikäsillä sillon. Joku ukko tuli viereen sängylle siinä makaamaan ja kysu alatko olla ja sanoin joo. Teki uuh aah kirjotuksia ja sano heipat.

Menin aivan rakkaudesta sekasi ja viikon istuin iltasin (sen tunnin mitä koneella sain olla) odottamassa sitä ja laitoin viestiä, vaan koskaan se ei enää vastannu...

Se oli ensimmäinen kerta kun sydämeni särkyi. Myöhemmin tajusin sen uuh aah jutun :DDD

Vierailija
15/28 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En ollut sen tyyppinen tyttö, joka olisi kiinnostanut yläasteikäisiä poikia. En kiinnostanut lukiossakaan.

Vierailija
16/28 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei todellakaan. :D Kukaan ikäiseni poika, ikävälillä 13-20v, ei halunnut olla kanssani missään tekemisissä. Olin ihan nätti, mutta kaiketi liian outo ja sisäänpäinkääntynyt. Mua usein myös hakuttiin rumaksi. En todellakaan ymmärrä miksi, koska kuvia katsellessani olin mielestäni ihan keskinkertaisen nätti. Ainoat miehet jotka lähestyivät, olivat jotain limaisen oloisia 40+ ikäisiä miehiä, ja se yökötti minua. Joskus harmittaa, etten kokenut nuoruudenajan rakkautta ollenkaan. :/ Ensimmäisen kerran suutelin miestä vasta 24v. iässä, mutta sekään ei ollut erityisen romanttista.

Vierailija
17/28 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei todellakaan. :D Kukaan ikäiseni poika, ikävälillä 13-20v, ei halunnut olla kanssani missään tekemisissä. Olin ihan nätti, mutta kaiketi liian outo ja sisäänpäinkääntynyt. Mua usein myös hakuttiin rumaksi. En todellakaan ymmärrä miksi, koska kuvia katsellessani olin mielestäni ihan keskinkertaisen nätti. Ainoat miehet jotka lähestyivät, olivat jotain limaisen oloisia 40+ ikäisiä miehiä, ja se yökötti minua. Joskus harmittaa, etten kokenut nuoruudenajan rakkautta ollenkaan. :/ Ensimmäisen kerran suutelin miestä vasta 24v. iässä, mutta sekään ei ollut erityisen romanttista.

Aika sama juttu kuin minulla. Olin myös introvertti ja tykkäsin opiskella, jotta sain hyvät arvosanat. Luin scifiä. Ekan kerran pussaisin 21-vuotiaana. Jälkikäteen osa sen aikaisista luokkakavereista on sanonut jotenkin hämmästellen, että sähän olitkin ihan nätti, miksen mä huomannut sua?

Vierailija
18/28 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli yhtäkkiä mieleen että sain tällaisen puhelun joskus 8. luokalla entiseltä luokkakaverilta, joka oli toki edelleen samassa koulussa kanssani mutta tarkkikselle oli jossain kohtaa hänet siirretty. Ei oltu juuri tekemisissä enää, enkä oikein osannut suhtautua mitenkään tuohon puheluunkaan, pidin läppänä ja pakit siis annoin.

Koskaan en tästä puhelusta kenellekään kaverilleni kertonut enkä sen koommin ole pojasta kuullut kuin jossain ohimennen häntä nähnyt ehkä aikuisiällä vasta.

Olikohan tuo sittenkin tosissaan?

Kaikkea hassua sitä näin monen vuoden jälkeen voi mieleen juolahtaakin.

Ai oliko tosissaan? Kummallehan luulisit tuon puhelun olevan kiusallisempi?

Vierailija
19/28 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1995 soitti kaksikin poikaa. Toisen kanssa kävin pari kertaa treffeillä ja toinen oli poikaystäväni muutaman kuukauden. Se oli jännää, kun ei ollut kännyköitä niin heidän piti ensin selvittää vanhempieni nimi ja sitten etsiä puhelinluettelosta oikea numero.Vuonna 1997 yksi entinen luokkakaveri lähetti postikortin, että ikävöi minua.Se oli omituista, koska en ollut hirveästii ollut sen pojan kanssa tekemisissä. Kortti tuli lukion ekalla syksyllä hänen mentyä ammattikouluun. Ehkä ei ollut ollut rohkeutta aiemmin.N 36

Vierailija
20/28 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän näin minullakin, olen siis ihan julkisesti nörtiksi haukuttu kummajainen jne ja siksi epäilinkin että tuo soittanut poika olisi vaan huijannut tai jotain. Kivasti kokemuksia muuten muiltakin :) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi