Indigot, kristallilapset, tähtilapset, onko heitä?
Joskus vuoden 2010 paikkeilla joka toinen lapsi oli joku noista ja mammat suuttuivat kun vinkattiin että lapsella saattaa olla ADHD tai on erityisherkkä. "minun lapseni ei ole sairas vaan avaruudesta tullut ikivanha sielu, joka kaipaa tähtiin takaisin", siksipä juuri Taavi-Tellervo käyttäytyy kuin hirviö, juuri siksi.
Nyt on taas muodissa keskittymishäiriöt ja erityisherkkyydet. Kehtaako kukaan enää myöntää uskovansa että lapsi on kristallilapsi?
Kommentit (42)
Minä ainakin tiedostan olevani ikuinen, kuolematon sielu. Olen elänyt monia elämiä enkä ole täällä ensimmäistä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet itse kyllä ollut new age -hörhöjen ympäröimä, jos joka toinen lapsi on ollut indigo tai kristalli.
Tätähän minä kysyinkin.
Minä olen tähtilapsi, tosin jo hyvinkin aikuinen. Olenko siis tähtiaikuinen? Ei mutta oikeasti. En tiedä miten muutenkaan voisin selittää suunnattoman kaipuuni avaruuteen. Sydäntä särkee, etten ainakaan tämän elämän aikana sinne pääse.
Minä käyn vyöhyketerapeutilla ja hän on hyvin, hyvin hörhö. Kertoilee minulle uskomuksistaan, tosin aina korostaa, ettei ne ole vyöhyketerapiaa. Hän kerran pohti ääneen, että uskoo minun olevan tähti-ihminen. Että mitä??? En minä avaruudesta piittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet itse kyllä ollut new age -hörhöjen ympäröimä, jos joka toinen lapsi on ollut indigo tai kristalli.
Tätähän minä kysyinkin.
Kerroit ilmiöstä, jota en ole ympäristössäni tunnistanut. Joten ehdotin, että ehkä olet hengaillut sellaisten ihmisten parissa, joilla on erityinen mieltymys noihin juttuihin.
Mitä jos kysyisit heiltä itseltään, vieläkö he uskovat samoihin juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tähtilapsi, tosin jo hyvinkin aikuinen. Olenko siis tähtiaikuinen? Ei mutta oikeasti. En tiedä miten muutenkaan voisin selittää suunnattoman kaipuuni avaruuteen. Sydäntä särkee, etten ainakaan tämän elämän aikana sinne pääse.
Mutta kun näitä ko.lapsia on kuulemma alkanut syntyä vasta 90-luvulla. -ap-
Indigo on kasvi, joka tuottaa sinistä väriä.
Kristalli on tietyn taitekertoimen omaava lasi.
Indigolapsen on oltava siniseksi indigovärillä värjätty mukelo. Kristallilapsi on taas todennäköisesti kristallista muotoiltu lapsipatsas. Tähtilapsen täytyy tarkoittaa nuorta tähteä avaruudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 jatkaa.
Vasta 90-luvulla?
Minä olen liki viisikymppinen, vyöhyketerapeuttini myös. Ja hän on siis ihan oikea hörhö, ei vain googlailija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen syntynyt -91. 90's kids ain't kids anymore :D t. Tuo ketä lainasit
Meidän lapsi on platinalapsi ja indigot, kristallit sekä tähtilapset on lähetetty palvelemaan platinalapsia ja valmistelemaan sitä kun platinalapset nostavat ihmiskunnan 10 terahertsin värähtelytaajuudelle.
Platinalapsille on ominaista, että ne juoksevat paljon ympäriinsä, leikkivät paljon ja tykkäävät suklaasta.
Minä tunnen yhden tuollaisen jota sanotaan indigolapseksi. Ei hän ainakaan käyttäydy kuin hirviö tai ADHD:maisesti vaan jotenkin tosi rauhallisesti ja viisaasti. Hän on aina aurinkoinen, haluaa halata kaikkia niin ihmisiä kuin eläimiä, juttelee kuin aikuinen vaikka on nelivuotias, nauttii erikoisella tavalla luonnosta. Ai niin, ja juttelee edesmenneiden kanssa, mikä tuossa iässä mennee mielikuvituskavereiden piikkiin.
Entinen ystävä uskoo näihin ihan täysillä. On aina olut vähän "new age- hörhö", mutta lapsen saamisen jälkeen kilahti täysillä tästä(kin). Oma lapsi oli indigo, ihan selvästi. Kaikki kriteerit täyttyi ja tuli vastaan milloin mitäkin todistetta tästä. "Ulpukka ei tykkää sipulista. Ei millään suostu syömään sitä missään muodossa. No, tässäkin näkee, että Ulpukka on indigolapsi, kun on niin herkkä ja voimakas tahtoinen!"
Välit katkesi siinä vaiheessa, kun piti ruveta välttelemään minun ja lasteni seuraa, koska minun nuorin lapsi saattoi ehkä olla purppura... "Nyt Pertti vei lelun Ulpukan kädestä. Varmaan johtuu siitä purppurasta, kun purppuralapset on sellasia ja tällaisia ja niitähän pitäisi ohjata suuntaan x..." No, Pertti on kaksivuotias, johtuisko siitä, ettei tuo sosiaalinen taito ole vielä kovin korkealla tasolla? Käsi ylös, kenen kaksivuotias EI ole ikänä napannut lelua toiselta lapselta! Meni hörhöily pikkasen liian henkilökohtaiseksi, plus haluaisin kavereiden kanssa jutella muustakin kuin aurojen heijastuksista...
Vierailija kirjoitti:
No mun täytyy sitten olla amerikkalainen (vai "amerikkalapsi"?), koska kaipaan suunnattomasti Amerikkaan.
Vai olenko merenlapsi tai merenneito, kun niin kovin kaipaan merta koko ajan? Tai ehkäpä olekin kahvilapsi, kun sisintäni suorastaan raastaa kahvinkaipuu aamuisin?
Jestas, minulla on kolme lastenlasta ja jokainen heistä on ihan tavallinen lapsi, onneksi!
Vierailija kirjoitti:
Jos perehdyt astronomiaan vähän tarkemmin, huomaat että olet siellä JO. Maapallokin on avaruudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen syntynyt -91. 90's kids ain't kids anymore :D t. Tuo ketä lainasit
No kun kirjoitit "hyvinkin aikuinen" ajattelin heti 50+ ikäistä leidiä 😂
Tiesitkö muuten että joissain piireissä uskotaan tähtilasten saavan alkunsa äidin/isän maapallon ulkopuolisen suhteen seurauksena?
Vierailija kirjoitti:
No mitäs siellä avaruudessa meinasit tehdä?
https://hidastaelamaa.fi/2014/06/ajatuksia-ajasta-tahti-ihmisista/
Tämän mukaan olen oikeasti tähti-ihminen. En sitten tiedä kuinka luotettava tämä artikkeli on.
T. 4
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen yhden tuollaisen jota sanotaan indigolapseksi. Ei hän ainakaan käyttäydy kuin hirviö tai ADHD:maisesti vaan jotenkin tosi rauhallisesti ja viisaasti. Hän on aina aurinkoinen, haluaa halata kaikkia niin ihmisiä kuin eläimiä, juttelee kuin aikuinen vaikka on nelivuotias, nauttii erikoisella tavalla luonnosta. Ai niin, ja juttelee edesmenneiden kanssa, mikä tuossa iässä mennee mielikuvituskavereiden piikkiin.
Ei se ole mielikuvitusta. Henkimaailmaan voi olla yhteydessä ja lapsella selvästi on herkkyyttä nähdä sinne.