Paljonko maksat työpaikkapysäköinnistä?
TA ei järjestä pysäköinti, suuren kaupungin keskusta. Parkkitalosta saisi paikan 80e/kk. Onko paha? Voinko vuokrata eteenpäin sellaisille päiville kun en tarvitse itse?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tolppapaikasta 10€/kk ilman sisätilatilalämmitintä ja vaihtoehtona toinen tolpparivi 15€/kk jossa saa käyttää sisätilalämmitintä.. Työpaikka on maaseudulla valtatien varressa ja mulla on tuo kalliimpi tolppa.
15 eurolla käyttää kylmää moottoria tyhjäkäynnillä n. 3 litran tuntikulutuksella 3h 15min. 20 työpäivän aikana saisit käyttää melkein 10 minuuttia joka päivä joten kannattaako tuosta maksaa?
Todella kylmänä kulutus voi tosin olla suurempikin, minulla ainakin kun käynnistän pakkasella ja erityisesti kovalla pakkasella niin näytössä on aluksi yli 10 litraa tunnissa mutta pikkuhiljaa se siitä tulee alaspäin. Kylmänä polttoainetta jostain syystä tarvitaan vaan todella paljon.
Ja kysymykseen, en maksa mitään vaan pidän kadun varressa tai vähän kauempana olevalla ilmaisella parkkipaikalla.
Kylmäkäynnistykset ei tee koneelle hyvää. Ja se on paljon mukavampi mennä lämpimään autoon (kone+sisätilat) kuin mennä kylmään autoon ja käyttää minuuttitolkulla pihassa ennen kuin viitsii lähteä liikkeelle. Lasitkin on helpompi raapata auki, kun sisäpinta on vähän lämminnyt.
Ilmainen tolppa, jos tulee ajoissa. Jos tulee myöhemmin niin on ilmainen paikka ilman tolppaa. Meille tulee 99% työntekijöistä autolla.
Tampereen keskustassa parisen sataa kuussa hallipaikasta.. halvin pysäköintivaihtoehto tällä hetkellä
Mieheni maksaa 61,50€/6kk eli 10,25€/kk. Itselläni on työsuhdematkalippu eli työnantaja maksaa työmatkat.
Vierailija kirjoitti:
TA ei järjestä pysäköinti, suuren kaupungin keskusta. Parkkitalosta saisi paikan 80e/kk. Onko paha? Voinko vuokrata eteenpäin sellaisille päiville kun en tarvitse itse?
Etkö pääse julkisilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Firman auto käytössä, käyttöetu, aika vähän ehtii konttorilla olemaan mutta sopimuspysäköinti luolassa Helsingin keskustassa. Työnantaja maksaa. Edellinen työpaikka ei autoa, ei parkkipaikkoja. Ratikalla...
Mä en edes haaveile tollasesta, ei toteudu ikinä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö pääse julkisilla?
En pääse. Työmatka 42km ja sellainen reitti ettei kulje busseja. Voisin toki jättää auton matkan verrelle ja hypätä bussiin mutta sitten saa lisätä työmatkaan vähintään puoli tuntia, se taas menee ajallisen kipurajan yli ja bussilippukin maksaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tampereen keskustassa parisen sataa kuussa hallipaikasta.. halvin pysäköintivaihtoehto tällä hetkellä
Auts, mulla tuo hinta tarkoittaisi liian suurta prosenttia tuloista pysköintiin. Onko edes lämmin halli?
ap
Meillä on muutama ilmainen tolppapaikka, pieni ulkoparkkis ja pieni lämmin halli. Parkkeeraus on ilmaista, mutta parkkipaikkoja ei riitä kaikille autollisille. Loput parkkaavat läheisen kaupan pihalle (2h kiekkopaikka).
Espoo, Tapiola.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on muutama ilmainen tolppapaikka, pieni ulkoparkkis ja pieni lämmin halli. Parkkeeraus on ilmaista, mutta parkkipaikkoja ei riitä kaikille autollisille. Loput parkkaavat läheisen kaupan pihalle (2h kiekkopaikka).
Espoo, Tapiola.
Sepä kiva. Ja sitten kulutatte työaikaa kun juoksette parin tunnin välein veivaamassa kiekkoa ja estätte kaupan asiakkaiden parkkeeraamisen.
Lämmin autohalli, ilmainen.Pikkukaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Lämmin autohalli, ilmainen.Pikkukaupunki.
Pikkukaupungin etuja :)
ap
195e/kk. Jonossa toisena työnantamin antamiin paikkoihin, joka on sitten ilmainen hallipaikka.
Sitä odotellessa...
Vierailija kirjoitti:
195e/kk. Jonossa toisena työnantamin antamiin paikkoihin, joka on sitten ilmainen hallipaikka.
Sitä odotellessa...
Siis työnantajan antamiin paikkoihin. Ajatusvirhe. :D
Olin aikoinaan Postilla eri toimipisteissä työssä, ja aina oli ilmainen autopaikka. Ulkona tosin, mutta ilmainen eikä tarvinnut parkkipirkoista huolehtia. ABB:llä oli sitten ilmainen parkkihallipaikka. Nykyään asun ihan työpaikan vieressä, eli pääsen kävellen töihin ja kotiin takaisin.
Meillä on maksuton tolppapaikka. Riittää kaikille halukkaille jos webastolliset autoilijat pysäköi tolpattomiin ruutuihin. Lisäksi on vaihtoehtona käyttää työnantajan kustantamaa bussikyytiä.
Lämmin halli tre keskusta. 30e/kk.
Ilmainen tolppa.