Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksat työpaikkapysäköinnistä?

Vierailija
20.02.2017 |

TA ei järjestä pysäköinti, suuren kaupungin keskusta. Parkkitalosta saisi paikan 80e/kk. Onko paha? Voinko vuokrata eteenpäin sellaisille päiville kun en tarvitse itse?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilmainen tolppapaikka.

Vierailija
2/38 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ilmainen tolppapaikka.

Luksusta :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin ja ilmainen halli Helsingin keskustassa. Edellisessä paikassa oli toimiston edessä piha, johon sai aina auton jättää. Sitä ennen lentoasemalla piti maksaa tolppapaikasta 20€/kk.

Vierailija
4/38 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10e/kk lämpöpaikka keskellä korpea. Firmalla taas vaihteeksi rahat loppu...

Vierailija
5/38 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin keskustassa Stockan hallissa 450 e per kk, työnantaja maksaa

Vierailija
6/38 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10e/kk lämpöpaikka keskellä korpea. Firmalla taas vaihteeksi rahat loppu...

10e/kk on aika pieni hinta kun vertaa siihen mitä joudun maksamaan.

ap

Vierailija
7/38 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nettotuloilla 1800e tota ei maksettaisi itse :DD

ap

Vierailija
8/38 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoon Keilaniemessä ilmainen lämmin parkkihalli.

Vierailija
9/38 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmanen toloppa täälläkin, työpaikka tosin Vantaalla

M41

Vierailija
10/38 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 euroa kuukausi. Tolppapaikka. Noin kaksi kilometriä kaupungin keskustasta työpaikkani. Edullinen mielestäni.

Vierailija
11/38 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh, me maksetaan samassa hallissa 300€/kk vaikka ollaan pieni asiakas.

Vierailija
12/38 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolppapaikasta 10€/kk ilman sisätilatilalämmitintä ja vaihtoehtona toinen tolpparivi 15€/kk jossa saa käyttää sisätilalämmitintä.. Työpaikka on maaseudulla valtatien varressa ja mulla on tuo kalliimpi tolppa.

13/38 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fillaripaikka on melko halpa, kävellenkään ei maksa mitään, autolla keikkapaikalla laitan auton jonkun toisen tolppaan lämmitykseen sen 8-16h eikä siitäkään veloiteta mitään.

Missä hitossa te oikein ootte töissä?

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Vierailija
14/38 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen tolppapaikka pikkukylässä.

Vierailija
15/38 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

IISAKSONNI kirjoitti:

Fillaripaikka on melko halpa, kävellenkään ei maksa mitään, autolla keikkapaikalla laitan auton jonkun toisen tolppaan lämmitykseen sen 8-16h eikä siitäkään veloiteta mitään.

Missä hitossa te oikein ootte töissä?

-IISAK SONNI

Ap on töissä kaupungin keskustassa, julkista liikennettä ei kulje sieltä missä asun, matkaa 42km.

Vierailija
16/38 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tolppapaikasta 10€/kk ilman sisätilatilalämmitintä ja vaihtoehtona toinen tolpparivi 15€/kk jossa saa käyttää sisätilalämmitintä.. Työpaikka on maaseudulla valtatien varressa ja mulla on tuo kalliimpi tolppa.

15 eurolla käyttää kylmää moottoria tyhjäkäynnillä n. 3 litran tuntikulutuksella 3h 15min. 20 työpäivän aikana saisit käyttää melkein 10 minuuttia joka päivä joten kannattaako tuosta maksaa?

Todella kylmänä kulutus voi tosin olla suurempikin, minulla ainakin kun käynnistän pakkasella ja erityisesti kovalla pakkasella niin näytössä on aluksi yli 10 litraa tunnissa mutta pikkuhiljaa se siitä tulee alaspäin. Kylmänä polttoainetta jostain syystä tarvitaan vaan todella paljon.

Ja kysymykseen, en maksa mitään vaan pidän kadun varressa tai vähän kauempana olevalla ilmaisella parkkipaikalla.

17/38 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 2x2000W(4KW yht) lämmitintä eikä kukaan valita, auto on sauna, kytken tietty ei-niin-kylmällä ilmalla toisen sisälämppärin pois

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Vierailija
18/38 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

IISAKSONNI kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 2x2000W(4KW yht) lämmitintä eikä kukaan valita, auto on sauna, kytken tietty ei-niin-kylmällä ilmalla toisen sisälämppärin pois

-IISAK SONNI

Siinä on oltava tarkkana että pistorasialla on 16A sulake eikä mitään muuta kuormaa että kestää nuo lämmittimesi. Ja siltikin menee tietysti yli laskennallisesti, mutta jännitehäviöt pudottaa vastusten tehoa ja sulakkeet kestää ylikuormaa joten kestänee.

10A ei kestä kuin noin tunnin tai kaksi.

Vierailija
19/38 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

120 e kk. Palkka bruttona 1800 e. Kallista on

Vierailija
20/38 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TA ei järjestä pysäköinti, suuren kaupungin keskusta. Parkkitalosta saisi paikan 80e/kk. Onko paha? Voinko vuokrata eteenpäin sellaisille päiville kun en tarvitse itse?

Firman auto käytössä, käyttöetu, aika vähän ehtii konttorilla olemaan mutta sopimuspysäköinti luolassa Helsingin keskustassa. Työnantaja maksaa. Edellinen työpaikka ei autoa, ei parkkipaikkoja. Ratikalla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme