Omituisimmat mielipiteet mitä tuttavillanne on
Kommentit (616)
Joku tutuistani OIKEASTI uskoi että nyky hallituksella on yhteensä jopa 20% tuki.
Anoppi on sitä mieltä että jos sairastaa masennusta niin ei voi hymyillä tai jutella muille normaalisti ollenkaan. Kaikki oikeasti masennusta sairastavat istuvat vaan tekemättä yhtään mitään koko ajan koska kun hän oli masentunut niin ei jaksanut tehdä muuta. Kaikilla pitää olla masennuksesta täsmälleen sama kokemus kuin hänellä tai keksii sen päästään eikä masennusta oikeasti ole.
Tätini taas on sitä mieltä että antibiootit auttaa aina flunssaan kuin flunssaan, pitkittyneeseen yskään ja kuumeiluun. Vaikka olisi viruksen aiheuttama tauti niin antibiootit auttaa silti ja vähintään lyhentää sairastamisaikaa joten niitä kannattaa aina pyytää.
Ateistit ovat epäluotettavia eikä heillä ole suuntaa elmäsää tai tarkoitusta elämälleen. Kristinusko on ainoa oikea, mutta mielummin mikä tahansa muu uskonto kunhan ei vaan ole ateisti.
Tämä saman ihmisen suusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että vasemmisto ei välitä köyhistä, mutta oikeisto välittää.
Kuulemma oikeisto hallitsee talouskysymykset paremmin, hölynpölyä sanon minä!
Oikeistolaiset elävät todellisuudessa ja ymmärtävät miten talous toimii. Vasemmisto elää idealistisessa kuplassa jossa kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia. Ei ole ihme, että vasemmisto on kaikessa väärässä, heidän ymmärrys asioista on pinnallista kuin lapsella.
Et ymmärrä sosialidemokratian ideologiaa.
Se perustuu ihmismielen huonoimpiin puoliin; kateuteen, kaunaan ja katkeruuteen.
Ei tällaista voi kukaan ymmärtääkään.
-eri
Siskoni mielestä oli hienostelua kun söin haarukalla ja veitsellä. Itse syö aina pelkällä haarukalla. Niinkuin mitä? Ollaanko me sittenkään kasvettu samassa perheessä? Sisko on vieläpä akateeminen ihminen.
Että voi, maito ja tuore liha on epäterveellistä.
Pieniä dilledongeja jotkut ihmiset on.
On todettu että kasvisrasvaa löytyy noista tulehdus kohdista verisuonista.
Lukekaan tiedejulkaisuja.
Olen se joka puhui taivaspaikasta. Kyse lahkosta eroaminen. Sama henkilö sanoi hiekkarannalla kuumasta hiekasta että tässä saat tietää miltä pätsissä tuntuu kun poltteli jalkoja. Ei ole ikävä lahkoon.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelukaveri oli painiskellut aikoinaan sen kanssa, voivatko he harrastaa poikaystävän kanssa esiaviollista seksiä, koska hänen uskonnollinen näkemyksensä (ja perheensä) ei sitä salli. Lihanhimot kuitenkin olivat käyneet liian suuriksi ja kaveri oli poikaystävänsä kanssa vuosia, ennen kuin edes menivät naimisiin.
Sitten kuitenkin uskonnon varjolla kaveri tuomitsi mm. homoseksuaalit, sanoi oikein sairaiksi. Muutenkin oli tiukkapipoinen ja suvaitsematon ihminen, kaikki erilainen oli ihan kauhistus.
Miksi ihmeessä pitää tuomita muut, jos itsekään ei elä omien ihanteidensa mukaan. Voisi elää ja antaa toistenkin elää.
Omille synneille löydetään aina selityksiä, muita helpompi tuomita.
150 cm, siro mummeli ihmetteli, miten minä (160 cm) voin tehdä navettatöitä, kun olen niin kauhean pieni. Itse oli tehnyt nuorempana niitä kuitenkin...
Autolla voi ajaa humalassa, jos vetää käsijarrusta kaksi ’naksausta’.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläintarhat lopetetaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Afrikassa loppuisi nälänhätä kun sinne vain tulis K-KAUPPIAITA. Yhteinen naapuri saanut herätyksen Keskon koulutuksessa , hän on itse K--kauppias.
Siellä mitään nälän hätää ole . Meille tuodaan sieltä ananas kookos kahvi huumeet tee kaupan hyllyt täynnä sieltä tuotua . Ne vaan ei maksa veroja siellä basaareissaan eikä baareissaan ja varastelee niin silti siellä on hienot pilvenpiirtäjät pankkipuolella mutta basaarit ei käytä pankkeja kun pimeästi myy.
Afrikan k e enerik ö sinulta kävi pilkut varastamassa tuosta tekstistäsi?
Ja nyt on sinunkin jo syytä uskoa, että ne varastaa ihan kaiken mahdollisen, minkä vain irti saavat.
-eri
n1 g ga stole my commas!
Vierailija kirjoitti:
Tätini taas on sitä mieltä että antibiootit auttaa aina flunssaan kuin flunssaan, pitkittyneeseen yskään ja kuumeiluun. Vaikka olisi viruksen aiheuttama tauti niin antibiootit auttaa silti ja vähintään lyhentää sairastamisaikaa joten niitä kannattaa aina pyytää.
Minunkin edesmennyt tätini uskoi antibioottien kaikkivoipaisuuteen! Suuttui jos lääkäri ei määrännyt antibiootteja kurkkukipuun, polvikipuun, turvotukseen...
Myöhemmin olen ymmärtänyt että hän oli ikäluokkaa joka muistaa nuoruudestaan mm. Keuhkotaudin ja syfiliksen, nämä parannettiin antibiootein jolloin ihmisille tuli olo että ne parantaa 'kaiken'. Hänen elinikänään on tietysti myös keksitty paljon rokotteita, täti kävi joka vuosi ottamassa kuuliaisesti influenssapiikin.
Vierailija kirjoitti:
Äitini on legenda jo eläessään:
-mielisairauksia, syömähäiriöitä, alkoholismia ei ole olemassa, ne on keksittyjä. Jos on masentunut, reipas lenkki parantaa!
-liikunta ja täysin rasvaton ruokavalio auttaa kaikkeen, siis ihan kaikkeen.
- Suomessa ei ole köyhiä. Kaikki saa sossusta 2500e kk kuulemma.
-oppimisvaikeuksia ei ole olemassa, ne on vain laiskuutta.
-avioerot johtuu aina naisesta, eronnut nainen on huono nainen.
-vanhemmat ihmiset on arvokkaampia kuin nuoret ja lapset. Siksi hänen oma aikansa on tärkeämpää kuin nähdä lastenlapsia.
-kuka tahansa saa töitä mistä vaan, työttömyys on laiskuutta ja työtön on laiska, huono ihminen.
- 'pennut' (eli me milleniaalit, pullamössö 'nykynuoret') ollaan kuulemma saatu hopealautasella, helpolla kaikki ja siksi me ei ymmärretä mistään mitään eikä meillä voi olla mitään vaikeuksia elämässä
-miehet/pojat on arvokkaampia kuin tytöt ja naiset, naisia pitääkin kohdella huonosti ja feminismi on paskaa
-kukaan nainen ei saa painaa yli 60kg,muuten on läski
-meikkaavat, hiuksia värjäävät naiset on h**r*a jotka joutuu helvettiin
- ihmisen pitäisi viettää koko elämä saman kumppanin kanssa, naimisissa. Kaikki naiset haluaa lapsia, se on elämän päätavoite
-hänen pitäisi kuulemma olla oikeutettu väh 3000e eläkkeeseen, en tiedä miksi
Jännä kun ei olla juuri tekemisissä :D Joskus mietin, palstaileeko hän.
Yksi ihminen alapeukuttanut eli ilmeisesti äitisi tosiaan palstailee ja on löytänyt kuvauksen itsestään :D
Somebody's in trouble :D
Entinen esimieheni, kahden lapsen äiti, oli sitä mieltä, että raskausaikana itse alkoholi ei ole vaarallista sikiölle vaan alkoholin aiheuttama humalatila, jolloin voi helposti kaatuilla yms.
Vierailija kirjoitti:
Entinen esimieheni, kahden lapsen äiti, oli sitä mieltä, että raskausaikana itse alkoholi ei ole vaarallista sikiölle vaan alkoholin aiheuttama humalatila, jolloin voi helposti kaatuilla yms.
Onkohan sillä mennyt puurot ja vellit sekaisin. Imetyksen aikaisesta alkoholinkäytöstähän sanotaan noin että alkoholia on maidossa niin vähän ettei se juurikaan haittaa vaan äidin humalatila lasta kantaessa ja hoitaessa on se riski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitoalan ihmiseltä: "Käsien desinfiointi ei ole hyväksi, vaan tappaa hyvätkin bakteerit ja lisää tauteja"
"Rokotteet ei ole hyväksi, siskokin oli koko talven kipeä kun otti sen influenssa-rokotteen"No tässähän on oikeasti totuuden siemen. Tietty leikkauksia ennen kuuluu desinfiointi, mutta normaalielämässä enemmän haittaa.. Käsienpesu riittää. Ja rokotteistahan tulee kipeäksi.
huvittavaa lukea näin vuonna 2020, olispa vieläkin 2017...
Vierailija kirjoitti:
Toisessa tyopaikassa kollegani kertoi, etta oli vienyt poikalapsensa neuvolaan, ja siella laakari oli tehnyt "testin," etta eihan vain ole homo. Olivat sitten seka aiti etta laakari tyytyvaisia, kun lapsi oli oikeaoppisesti leikkinyt pikkuautoilla eika nukeilla. Duunikaveri oikein ylpeana tasta kertoi kahvitauolla. Kyseessa siis iso finanssialan firma, nainen korkeasti koulutettu jne.
Tallaista touhua 2010-luvun Etela-Euroopassa!
HOMOTESTI
....
Ei nyt saatana, kuolen nauruun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että vasemmisto ei välitä köyhistä, mutta oikeisto välittää.
Kuulemma oikeisto hallitsee talouskysymykset paremmin, hölynpölyä sanon minä!
Oikeistolaiset elävät todellisuudessa ja ymmärtävät miten talous toimii. Vasemmisto elää idealistisessa kuplassa jossa kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia. Ei ole ihme, että vasemmisto on kaikessa väärässä, heidän ymmärrys asioista on pinnallista kuin lapsella.
Et ymmärrä sosialidemokratian ideologiaa.
Se perustuu ihmismielen huonoimpiin puoliin; kateuteen, kaunaan ja katkeruuteen.
Ei tällaista voi kukaan ymmärtääkään.
-eri
Pitäisikö sun käydä jossain oikeasti äärivasemmisto/oikeistomaassa, niin oppisit ymmärtämään kultaista keskitietä.
Siis mikä on se harmi? Sekö etten suostunut siirtoon???
Minä en lastani näille altista.