Omituisimmat mielipiteet mitä tuttavillanne on
Kommentit (616)
Ei nyt mielipide mutta hauskasti sanottu.
Anopin suusta, varo nyt sitten kun me et sinne mettään kävelemään, siellä voi olla vaikka p edofiilejä kyttäämässä. Nauroin kippurassa, ikää mulla oli jo 45 v ja ihan ikäiseni näkönen. Sanoin että niitähän mun tarttee vähiten pelätä, juoksevat karkuun kun näkevät ryppysen naamani.
Lääkärit ovat lääkeyhtiöiden naruissa kiikkuvia nukkeja, joilla ei ole oikeasti mitään asiantuntemusta. Sen sijaan luomukaupan Seija tietää, että juuri tätä tuotetta on Kiinassa käytetty jo vuosituhansien ajan. Se parantaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Äidin mielestä nuorisolla on liian vapaa seksielämä ja pienissä string-bikineissä kulkevat naiset vielä jonain päivänä häpeävät käytöstään, kunhan kasvavat kunnolla aikuisiksi. Puhe oli siis parikymppisistä naisista, ei mistään teineistä.
Olen syntynyt 70, ikää 50 v. Nuoruudessani 80 ja 90 luvulla monet naiset ottivat aurinkoa ilman yläosia etelässä. Myös bikinin alaosa vedettiin persvakoon jotta kannikat sai aurinkoa. En kadu. Ottanut paljon aurinkoa ilman yläosia myös täällä pohjoisessa. Kaikki ajallaan. Eikö äitisi matkustellut? Hameet vieläpä tosi lyhkäsiä nuoruudessani.
Ei pidä unohtaa omaa nuoruuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidin mielestä nuorisolla on liian vapaa seksielämä ja pienissä string-bikineissä kulkevat naiset vielä jonain päivänä häpeävät käytöstään, kunhan kasvavat kunnolla aikuisiksi. Puhe oli siis parikymppisistä naisista, ei mistään teineistä.
Olen syntynyt 70, ikää 50 v. Nuoruudessani 80 ja 90 luvulla monet naiset ottivat aurinkoa ilman yläosia etelässä. Myös bikinin alaosa vedettiin persvakoon jotta kannikat sai aurinkoa. En kadu. Ottanut paljon aurinkoa ilman yläosia myös täällä pohjoisessa. Kaikki ajallaan. Eikö äitisi matkustellut? Hameet vieläpä tosi lyhkäsiä nuoruudessani.
Tosta seksielämä stå, ollut vapaasta siintä kun pillerit keksittiin 60 luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti oli seurakuntanuori ja meni seurakuntaan töihin, on aina pukeutunut erittäin peittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on mainittu homouden kauhistelu moneen kertaan, erityisesti uskonnollisista syistä. Sitä en ole koskaan ymmärtänyt, miten joissain uskonnollisissa piireissä joku asia on täysin kyseenalaistamatta väärin, koska se Raamatussa sanotaan niin, mutta suurinta osaa ko. kirjan luettelemista kielletyistä asioista ei kuitenkaan noudateta. Että sieltä on poimittu muutamat asiat ja ne ovat ehdottoman tärkeitä, muita ei tarvitse noudattaa. Tähän en ole saanut selkeää vastausta kun olen joskus asiasta asiallisesti koettanut keskustella, itsekin Raamatun pari kertaa läpi lukeneena.
Raamatussakin jo myönnetään että rakkautta omaan sukupuoleen on ollut jo aikojen alusta. Jos nyt sitten Jumala on luonut ihmisen omaksi peilikuvakseen niin tottahan tämäkin tarttee olla ok. Musta pahempaa lapsiin sekoaminen mikä esm siinä toisessa uskonnon kirjassa on ihan ok. Nuorin vaimo oli vielä lapsen iässä kun joutui miehensä hyväksikäytetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä unohtaa omaa nuoruuttaan.Äiti oli seurakuntanuori ja meni seurakuntaan töihin, on aina pukeutunut erittäin peittävästi.
Muista että sun äitisi on sitten se poikkeus.
Lapsuudenkaverini on sitä mieltä, että työpaikka pitää olla lähellä. Kysyi mikä on tarpeeksi lähellä. Sinne voi kävellä.
Tästä johtuen hän on ollut työtön nyt lähes 20 vuotta, koska lähellä ollut yritys muutti n. 2 km:n päähän. Se ei ole enää kävelymatkan päässä ja lähellä, kuten hän määrittelee. Näin hän sitten valittaa, kun ei ole rahaa ja vaimokin lähti ja vuokrat on rästissä. Haukkuin minutkin, kun ostelen autoja "tosta vaan" ja asun omakotitalossa, jonka itse rakensin. Ja maksoin lainat ja ostin uuden auton 10v. sitten. Sekin korpee kaveriani.
Hän ei voinut mitenkään käsittää, kun kiertelin nuorena ympäri maata työn perässä. Miten sulla voi olla noin monta työpaikaa ja hänellä oli vain se yksi ja nyt ei huoli kukaan edes kokeeksi.
En haluisi pahoittaa kaverini mieltä, mutta se on varma niin käy, jos kerron mistä aina rahat loppu tilanne johtuu.
Tapaan kaveriani , aina silloin tällöin. Tarjoan mieluusti hänelle ja itselleni ruuat , mutta hän olettaa ,että minun tulisi maksaa myöskin hänen puolisolleen , kotiin vietynä ruoka.Tämä tapa lähti siitä , kun kävimme pizeeriassa ja maksoin hänelle + itselleni pizzat. Maksoin myöskin mukaan otettavaksi omalleni ja kaverini puolisolle pizzat.Kummallisia oletuksia , kun kerran pari olen reilu ja ystävällinen , niin oletetaan että se on sääntö , eikä poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä unohtaa omaa nuoruuttaan.Äiti oli seurakuntanuori ja meni seurakuntaan töihin, on aina pukeutunut erittäin peittävästi.
Muista että sun äitisi on sitten se poikkeus.
Muistan, tarkoitus ei ollut vähätellä toisten kokemuksia. Tarkoitin vain että äitini nuoruus oli vähän tylsempi kuin useimpien muiden. Hän ei juuri varmaan tuntenutkaan ei-kristittyjä tyttöjä.
Puhdas iho paras kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummoni mielestä tatuoinnit ovat hetken muotijuttu eikä kukaan voi oikeasti haluta sellaisia. Niitä hankitaan näyttämisen halusta ja matkimisesta "kun muillakin on". Kukaan ei voi ottaa kaunista kuvaa ihoonsa ihan vain omasta halusta 😂
Orjat tatuoi synnin orjat Egyptin orjat ja orjilta lävistettiin korvanlehti ....Intiassa nenä. Afrikassa huuli. Egyptin tapoja orjuudesta muistuttaa. Kristitty ei yleensä tatuoi koska ymmärtää että se on bisnes joillekin ottaa siitä rahaa ja sitä ei saa pois iholta . Ei kannata siis .
Höpsis, kristityt ottivat tatuointeja, yleensä pyhimyksistä. Ei ollut kiellettyä ammoisina aikoina. Vankila- ja rikollisuuskulttuuriin tatuoinnit kuuluvat lähinnä vain Japanissa (ja mahdollisesti Koreassa ja Kiinassa, en ole tästä ihan varma). Muualla maailmassa ihminen on pyrkinyt parantamaan, koristelemaan, näyttämään yhteiskunnallisen asemansa ja olemaan yhteydessä paremmin jumaliin juuri tatuointien avulla. Japanissakin tatuoinnit lähtivät rikollisen tielle, koska rikolliset tatuoitiin ja tatskat piti saada piiloon jollain, koska vaikka olisit tuomiosi hoitanut ja muuttunut mies/nainen, olit kuolemaasi asti pohjasakkaa tuomiotatuoinnin takia. Jos halusi saada töitä ja elättää itsensä muutenkin kuin rikoksilla, tatuoinnit piti piilottaa muilla tatuoinneilla. Tämä taas lähti siitä, että vain rikkailla, kuten samurailuokka, oli varaa maalauksiin kotona, joten köyhemmät ottivat maalaukset ihoonsa.
Samoin lävistyksillä on pidempi historia rituaaleissa, yhteydessä jumalaan ja yhteiskuntaluokkajaottelussa - yleensä niin päin, että mitä rikkaampi ja tärkeämpi, sen enemmän lävistyksiä - kuin pelkkä orjien merkkaaminen.
Anoppini uskoo ihan tosissaan, että korona ei voi tarttua perheenjäsenten kesken. Perustelua on se, että jaetaan samat geenit tai vietetään aikaa niin paljon yhdessä, että vastustuskyvyn taso on sama.
Ukkosella ei saanut olla ikkunan lähellä tai katsoa ukonilmaa, kun se ei pidä siitä ja suuttuu.
Näin meillä kotona ja ihan 90-luvulla. Todennäköisesti vanhaa uskomusperua, että ukonilma on vihastuneen Ukon aikaansaannosta ja ei passaa suututtaa vanhaa Jumalaa entisestään töllöttämällä, että mikähän sitä riepoo? :D
Jos ei pese itseään kunnolla oikein kovalla harjalla tai pesusienellä hangaten, tulee likanäppyjä. Likanäpyt eivät ole finnejä tai mustapäitä, vaan iho nousee koholle vähän kuin kananlihalla ollessa tai jos sulla on herkkä iho ja ajat sääret ja ihohuokoset nousee siitä vähän koholle. Pitää siis olla sileä iho, koska jos ei ole, ne ovat näitä mystisiä likanäppyjä.
Anopin mielestä kakkua ei voi syödä haarukalla, koska se on "väärin". Anoppi ei tiedä, että kahvilusikalla syöminen on periaatteessa se väärä tapa.
Vierailija kirjoitti:
Että jos on kerran yrittänyt jotakin, eikä heti ole onnistunut, niin on turha enää toista kertaa lähteä koittamaan. Eli jos et heti ymmärrä jotakin matematiikan laskua, niin sinulla ei vain ole matikkapäätä ja on turha yrittääkään. Tai jos et saanut heti opiskelupaikkaa, niin sen asteen opinnot ei ole sinulle.
Sama henkilö ihmettelee suuresti, miten Suomesta ei löydy tarpeeksi menestyviä urheilijoita yms. Kerran totesin, että jos ne on torpattu heti alkuunsa? Silmälasipäinen lapsi on naurettu ulos taekwondosta ja tyttö, joka ei heti taipunut ulos spagaatiin, pois voimistelusta. Ei sanonut tyyppi siihen muuta, kuin että jos on lahjakas niin sen huomaa HETI.
Mutta laadukkuudella ei saa tehdä mitään pitää vain olla lahjakas. Saa melkein onnistua mutta kärsiä, koska rikkaat menevät jonon ohi.
Poikkeuksena Jumalan lähettämät ihmelapset.
Mun pitäisi siirtää mun poika lähipäiväkodista heidän lapsen päiväkotiin monikulttuuristumaan,kun meidän päiväkodissa ei ole ma mu ja.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei oikeasti halua olla sinkku, eikä nauti sinkkuelämästä. Kaikki vain esittävät reipasta ja sitten itkevät illalla yksinäisyyttään.
Huonokin parisuhde on parempi kuin ei parisuhdetta.
Eroaminen on väärin ja syntiä, vaikka mies olisi juoppo joka lyö.
Ja niin edelleen.
Ja hyvä ihminen hankkii lapsia vaikka mihin elämäntilanteeseen ja kenen kanssa. Jos ei, vihaa ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mun pitäisi siirtää mun poika lähipäiväkodista heidän lapsen päiväkotiin monikulttuuristumaan,kun meidän päiväkodissa ei ole ma mu ja.
Harmi.
Ton repun voi pestä.