Miten miehen saisi panostamaan esileikkeihin?
Miestä ei kiinnosta esileikit lainkaan, vaan heti pitää päästä panemaan. Mikä olisi paras tapa puuttua asiaan siten, ettei mies loukkaannu ja lakkaa panemastakin?
Kommentit (28)
Mites esim. hieronta? Meillä mies "ehdottaa" seksiä kysymällä, mentäiskö makkariin vähän hieromaan mua. Mies hieroo selkääni noin 10 minuuttia. Kun hieronta kohdistuu alaselkään/ peppuun, alkaa tapahtua. Mahtavaa molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se mies voi sinua panna jos et anna? Seksiin tarvitaan molempien suostumus tai se on raiskaus.
Suurin osa naisista tarvitsee esileikkiä että kostuu, kiihottuu ja saa orkun.
Toki jos oma nautinto ei kiinnosta niin voihan sitä ruikata liukkaria toosaan ja mies nylkyttää hetken ja homma ohi.
Kyllä aikuisen naisen pitää osata/uskaltaa puhua mitä haluaa ja tarvitsee nauttiakseen seksistä.
Luulisi että miestä kiinnostaisi panna ennemmin kiihottunutta ja hommassa mukana olevaa naista!
Täällä toinen saman pulman kanssa pyöriskelevä.
Olen kertonut, että mitä hänen pitäisi tehdä, että kiihotun. Miehen mielestä se on vain "teinimeininkiä" ja "mihinkään räpläilyyn hän ei rupea".
Olen näyttänyt. Olen kädestä pitäen yrittänyt opettaa.
Mies on yrittänyt opetella n. kaksi sekuntia, mutta sitten kyllästyy ja hermostuu, että ei jaksa moista.
Halut menneet oikeastaan täysin, kun seksi on vaan hänen tyydyttämistään ja sitä panemista. Muhun pelkästään sattuu ja yritän kestää kipua. Olen sanonut tästä miehelle, mutta hänen mielestään minuun ei voi sattua.
En oikeastaan enää pysty haluamaan miestä enää. Ei mitään kontaktia seksuaalisesti, ei missään vaiheessa ole ymmärtänyt miten seksi tapahtuu ennemminkin korvien välissä, molemmilla, eikä jollain fyysisellä rynkyttämisellä.
:O apua, mitä just luin....
Sinun miehellä olisi varmaan tarvetta terapeutille, jos tekee sinulle väkisin asioita vaikka sanot että sattuu. Tuo on rikollista. Ja ihan sinne seksuaaliterapeutillekkin voi mennä, jos on noin isoja lukkoja liittyen oman kumppanin koskettamiseen. Ei se ole teiniräpellystä, vaan ihan normaali osa seksiä ja kumppanin rakastamista.
Meillä mies on aina panostanut esileikkiin. Ja vaikka minulla kestäisi, jaksaa vaikka kuinka kauan... olen onnekas. Mutta ehkä lähestyisin asiaa ap sitä kautta, että jos mies voisi tehdä sinulle esileikkinä jotain mikä kiihottaa miestä itseään myös. Meillä ainakin mies tykkää katsella kun tyydyttää minua esim. kädellä. Eikö mies tykkää muka katsella? Ilmeisesti tykkää kun katselee kun teet itsellesi juttuja. Oisko kyse siitä että mies on jotenkin tosi epävarma? Jos pelkää ettei osaa koskea sinua niin että tykkäisit siitä? Jotkut on tosi ujoja/ estoisia loppupeleissä sänkypuuhissa.
Vaihda miestä. Ei se muuksi muutu. Kokemusta on. Jos ei ole lapsia, vaihda miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda miestä. Ei se muuksi muutu. Kokemusta on. Jos ei ole lapsia, vaihda miestä.
Jos on lapsia. Ap
Meillä sama juttu. Lisänä se että mies on ennemmin kokonaan ilman kuin huomioi minutkin.
No ollaan oltu jo pari vuotta ilman, kai häntä joskus alkaa kiinnostaa esileikki.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama juttu. Lisänä se että mies on ennemmin kokonaan ilman kuin huomioi minutkin.
No ollaan oltu jo pari vuotta ilman, kai häntä joskus alkaa kiinnostaa esileikki.
No mut huomioidaan 80% kerroista panemisen aikana, mutta ei ennen eikä jälkeen. Ap
No meillä mies alkuun nuolee sen 3-5min ja jos en ehdi saamaan ei voi mitään. Panemaan, 3min ja homma hoidettu, nukkumaan. Näin hän kuitenkin voi sanoa antavansa suuseksiä. No jos lähtökohta on se, että rojahdan väsymyksestä sänkyyn aikoina nukahtaa sekunnissa, mies enempää kyselemättä nuolee 3min ja tässä ajassa siis minun pitäisi saada unohdettua päivän murheet, pitäisi ehtiä kiihottua ja pitäisi ehtiä itsekin saamaan huippunsa. No arvatkaa ehdinkö? Seksi on sitten sitä, että sovitellaan Vehje sisään ja parissa minuutissa kaikki onkin ohi. Ei paljon kiinnosta seksi ei.
No mulla tilanne on sikäli ihan eri, että ei muhun satu ja esileikitönkin seksi on useimmiten ollut tyydyttävää, mutta vuosien saatossa alkaa jo vähitellen tympiä se, ettei miestä huvita oikeasti tehdä asioita joita MINÄ erityisesti haluan! Ap