Mies hameessa
Onko soveliasta miehen liikkua julkisilla paikoilla naiseksi pukeutuneena
Kommentit (51)
Roope kirjoitti:
Kuka on määritelly hameen tai mekon naisten vaatteeks?
Eiköhän vallitseva kulttuuri sen tee.
Hameessa ollut miehen iloksi
T: toinen mies
Jos on kompetenssia. Jos taas olet joku pälvikaljuuntuva/kaljuuntunut ylipainoinen metriheikki jääkaapin levyisillä hartioilla ja miehen fysiikalla niin ei ole soveliasta. Tuolloin yleensä muistuttaa vain Pelle Hermannin kadonnutta veljeä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne joita haittaa mies hameessa ovat muita miehiä. Johtuuko se sitten omasta epävarmuudesta, kateudesta vai mistä.
Lukaisin tätä ketjua hieman. Joku tuossa heitti että halveksunnasta. Tätä en allekirjoita.
Enkä epävarmuutta, enkä kateutta. Enkä nyt ole niin vanhanaikainen, vaikka vanhempi parru olenkin. Siis 40+ mutta ei nämä nyt ikäkysymyksiä sinänsä ole.
Ehkä minä vaan sitten aidosti ihmettelen, kun itselleni ei tulisi edes mieleen. Ei, ei se haittaa, mutta myönnän että saattaa katse vähän viivähtää. Ja sen voi toki tulkita väärinkin.
Vierailija kirjoitti:
Romuransu on ihgu
Hän nyt onkin reilusti ihan oma itsensä.
Kerran Oulussa vierailessani tuli vastaan tälläinen tapaus. Siis mies todellakin pyntättynä mekossa.
Siitä kyllä huomasi jo päälle että on jonkin sortin perfomanssi päällä. Siitä on jo vuosia mutta verkkokalvolle on palanut kuva. Hrrrr......puistattaa vieläkin.
Nostanpa tätä helteiden vuoksi ajankohtaista pukeutumisketjua :) Itse olen näinä hellepäivinä uskaltautunut liikkumaan välillä ulkona hameessa tai mekossa, ja kyllähän vaikkapa pyöräily hameessa tai mekossa kuumuudessa on niin paljon vilpoisempaa ja mukavampaa kuin housuissa! Eikä kukaan ole edes katsonut pitkään perään... Eli tiedänpä tosiaan jatkossa hellepukeutumiseni, vaikka töihin saatan edelleen mennä housuissa :D
Onneksi ihmiset ovat nykyisin tässä suhteessa melko suvaitsevaisia, tai ainakin melko välinpitämättömiä :)
Samaa mieltä, värikkäät ja kaniit hameet ja mekot miehille. hja
Vierailija kirjoitti:
Mies naisen tamineissa, on jumalalle kauhistus.
Mua ihan kristittynä kiinnostaa, että mihin vedetään miesten ja naisten vaatteiden välinen raja. Mun mummi kuulemma aiheutti pahennusta 40-luvulla maaseudulla, kun hänelle oli tehty hiihtohousut. Ja Jeesuksen aikana kumpikaan sukupuoli ei käyttänyt housuja, vaan enemmänkin jotain mekkoa muistuttavaa. Korkokengät olivat aluksi miesten kengät, koska he halusivat korostaa sääriään. Naisten ei korkokenkiin tarvinnut pukeutua, kun mekkojen alta kengistä näkyivät korkeintaan kärjet.
Mua kiinnostaa, että missä vaiheessa se tietty vaatekappale muuttuu toisen sukupuolen vaatteeksi. Harvan kristityn olen kuullut ehdottavan naisille hamepakkoa kaikkiin tilanteisiin, koska naisen ei ole soveliasta pukeutua miesten vaattesiin.
jos säärikarvat on ajettu tai peitetty sukkahousuilla.
😑