Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hameessa

Ei oo
20.02.2017 |

Onko soveliasta miehen liikkua julkisilla paikoilla naiseksi pukeutuneena

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on. Meillä on eräs paikallinen...neito, jolla on sekä komeat tissit että parta. Pukeutuu varsin tyylikkäästi hameisiin ja sieviin neuleisiin. Minua ei ainakaan haittaa tippaakaan.

Vierailija
2/51 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On soveliasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On soveliasta. Haluaisin jopa mennä keskustelemaan hänen kanssaan, mistä hän saa rohkeuden esiintyä mekko tai hame päällä.

Vierailija
4/51 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Yhtä normaalia kuin nainen housuissa. 

Vierailija
5/51 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehillä on yhtälailla soveliasta mennä hameessa ulos, kun naisillakin maastohousuissa. Vaatteet ei määritä sukupuolta ja sukupuoli ei määritä vaatteita. 

Vierailija
6/51 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtälailla miehen hameessa pitäisi olla normi, kuin nainen housuissa. Harmittaa, miten ahdas miehen muotti on, naisilla on enemmän vapautta toteuttaa itseensä, ilman että muut tuomitsevat ja katsovat kieroon. Jokaisen pitäisi saada pukeutua ja meikata juuri niin kuin itse haluaa, ilman että joutuu kiusatuksi. 

Vierailija
7/51 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan soveliasta. Jokainen saa pukeutua ihan miten haluaa.

Vierailija
8/51 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne joita haittaa mies hameessa ovat muita miehiä. Johtuuko se sitten omasta epävarmuudesta, kateudesta vai mistä. 

Vierailija
9/51 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Sekä liikkua hameessa että liikkua naiseksi pukeutuneena. Nuohan eivät ole aina sama asia.

Vierailija
10/51 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne joita haittaa mies hameessa ovat muita miehiä. Johtuuko se sitten omasta epävarmuudesta, kateudesta vai mistä. 

Halveksunnasta.

Vierailija
11/51 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Sekä liikkua hameessa että liikkua naiseksi pukeutuneena. Nuohan eivät ole aina sama asia.

Niinpä. Minusta miehet saisi käyttää enemmänkin hameita, ihan myös mieheksi pukeutuneena siis. Ei sillä että naiseksi pukeutumisessakaan mitään pahaa olisi.

Vierailija
12/51 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pukeudutaan naiseksi? Mies hän on silti vaikka mitkä rytkyt vetäisi päällensä.

Vierailija
13/51 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On soveliasta. Miehen on soveliasta käyttää hametta myös niin, että hän ei ole pukeutunut kokonaan naisten tyyliin.

Vierailija
14/51 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että miehet ihan jo biologian takia suosisivat hameita, etenkin kesäisin. Onhan se uloke epämukavammin puristuksissa housuissa kuin ilmavasti hameen alla...

Vierailija
15/51 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartolan JariPekassa vastaan tuli mies kiltissä. Ei ollenkaan epäsoveliasta

Vierailija
16/51 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen asuinpaikkani alueella asui mies, joka käytti kesäisin hameita. Parta oli ja ns.miehekäs. Ihailin hänen rohkeuttaan. Muistan kuinka häntä tuijotettiin kaupassa, kassakin nauroi.

Vierailija
17/51 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenä olen kulkenut julkisesti hameessa, naisilta olen saanut myönteistä palautetta. Myös hameita oataessa olen saanut naistenvaateliikkeissä  loistavaa palvelua. Eli on soveliasta.

Vierailija
18/51 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että miehet ihan jo biologian takia suosisivat hameita, etenkin kesäisin. Onhan se uloke epämukavammin puristuksissa housuissa kuin ilmavasti hameen alla...

Tämä.

Vierailija
19/51 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy täältäkin av:lta yksi kaapissa oleva joka haaveilee kovista huulista ja karvaisista pakaroista. Edelleen jaksaa selittää olevansa lähinnä naisten perään :D

Vierailija
20/51 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kotona paituliksi kai kutsutussa asussa. Oikeastaan sain tähän idean naisystävältäni, joka kulki kotona pelkästään tässä asussa. Joo, kuten edellä viitattiin, on näin paljon mukavampi olla kuin kalu puristuksissa tiukoissa housuissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi