Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hameessa

Ei oo
20.02.2017 |

Onko soveliasta miehen liikkua julkisilla paikoilla naiseksi pukeutuneena

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kotona paituliksi kai kutsutussa asussa. Oikeastaan sain tähän idean naisystävältäni, joka kulki kotona pelkästään tässä asussa. Joo, kuten edellä viitattiin, on näin paljon mukavampi olla kuin kalu puristuksissa tiukoissa housuissa.

Hyvin totta. Itse taas kotona etätöitä aamuisin yksin tehdessäni käytän toisinaan hametta tai leninkiä juurikin niiden mukavuuden vuoksi. Homma alkoi niin, että vedin leningin joskus aivan uteliaisuudesta päälleni, ja yllätyin sen miellyttävyydestä asuna. Työpaikalle en kyllä taida ikinä uskaltaa leninkiin tai hameeseen pukeutuneena mennä, vaikka siellä avarakatseista väkeä pääsääntöisesti onkin. Parrakas mies leningissä kuitenkin hätkähdyttää, vaikka minulla hyvät sääretkin mielestäni onkin :-)

Vierailija
22/51 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet hameissa on seksikkäitä. Mielelläni näkisin useammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet hameissa on seksikkäitä. Mielelläni näkisin useammin.

Kuten James Bond kiltissä.

Vierailija
24/51 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yhä kaapissa noin parin sadan hameen ja mekkon kanssa. Nautin mieltymysteni mukaisista naisten vaatteista niihin silloin tällöin pukeutneena. Lähes aina tästä hamejoukosta löytyy päälle pantavia, mutta lisääkin pitää ostaa kirppiksiltä tai netistä. Toivon uskaltavani vielä joskus mennä nimekkääseen naistenvaatekauppaan ja pyytää saada sovittaa ja ostaa itselleni kukallisen vakosamettihameen ja -mekon.

JHA

Vierailija
25/51 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies naisen tamineissa, on jumalalle kauhistus.

Vierailija
26/51 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä ei ole soveliasta ja lisäksi se on naurettavaa.

Kyllä miehen pitää onko hän Romeo vai Julia.

Kukaan itseään kunnioittava mies ei julkisesti kulje naisten vaatteissa.

Vierailija
27/51 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessäkotikaupungissa oli noita 3, joista 1 oli nuorehko mies. Samoin nuorehko mies oli korkkarimies ilman hametta. Ihan vapaasti vaikka tottumattomat voi alkuun vähän hihitellä. Kyllä hekin tottuvat. Ihan rauhassa saivat nuokin olla.

Vierailija
28/51 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosisatojen ajan useimmat euroop­palaiset miehet kulkivat hameessa, ja esimerkiksi muinaiset kreikkalaiset pitivät kaikkia housuja käyttäviä miehiä barbaareina, koska heidän perivihollisensa persialaiset käyttivät housuja.

Moni nykyään naisellisena pidetty ammatti tai muoti-ilmiö oli ennen vanhaan miesten juttu – ja päinvastoin. Harva esimerkiksi tietää, että pinkkiä pidettiin aikoinaan miehekkäänä värinä.

historia.net

Vierailija
29/51 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajaa karvansa.

Vierailija
30/51 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole!n räysin samaa mieltä. Miehille kevät- ja kesämuoti. Marimekko voisi olla tiennäyttäjänä! Unikkohameet miehille!!!!!!!

Vierailija
31/51 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole!n räysin samaa mieltä. Miehille kevät- ja kesämuoti. Marimekko voisi olla tiennäyttäjänä! Unikkohameet miehille!!!!!!!

Vierailija
32/51 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on määritelly hameen tai mekon naisten vaatteeks?

Vierailija
33/51 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan

Vierailija
34/51 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän turpiin heti jos näen jonkun "miehen" hameessa. Puppelipojat ei näillä kulmilla hillu

M38

Vierailija
35/51 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I love a man in kilt!

36/51 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä ei ole soveliasta ja lisäksi se on naurettavaa.

Kyllä miehen pitää onko hän Romeo vai Julia.

Kukaan itseään kunnioittava mies ei julkisesti kulje naisten vaatteissa.

En oo väkivaötene luonne. Mutta ei helteillä ois kovin paljo haitannu ko joku ois lyöny sitä joka anto meken ja hameen naisten vaaeet. Tuo vääryys ois aika korjata. Meikit saa naiset pitää, ne on turhan työläitä. Tosin meikitön nainen on yleesä nätti, ja mitä joskus seurustellu, ei mua varte o kukaa meikannu. Naiskaveri ko tulee kylää nii sitte pakkelit naamaa

Vierailija
37/51 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtälailla miehen hameessa pitäisi olla normi, kuin nainen housuissa. Harmittaa, miten ahdas miehen muotti on, naisilla on enemmän vapautta toteuttaa itseensä, ilman että muut tuomitsevat ja katsovat kieroon. Jokaisen pitäisi saada pukeutua ja meikata juuri niin kuin itse haluaa, ilman että joutuu kiusatuksi. 

Tosin transvestiitit nimenomaan nauttivat siitä, että saavat pukeutumalla ilmentää naisellisuuttaan. Onnistuisiko tämä enää, jos raavaat, miehiset miehet alkaisivat käyttää kukkamekkoja ja sukkahousuja?

Vierailija
38/51 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
39/51 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa mailma.

Saa jos haluaa ei kiinnosta mitä vaatteita muut käyttävät.

Vierailija
40/51 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on pilkkuvirheetkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi