Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverini petti miestään luonani :(

Vierailija
20.02.2017 |

Kaveri ja mieheni kaveri (jotka eivät olleet ennen tavanneet) jäivät viininhuuruisen illan jälkeen meille yöksi. Yöllä sitten havahduin siihen kun kuulin heidän harrastavan seksiä. Kaverini mies ei siis ollut meillä. Aamulla oltiin kaikki hiljaa asiasta.

Tilanne ahdistaa minua, sillä en voi sietää pettämistä missään muodossa. Mitä pitäisi tehdä? Kertoa kaverini miehelle, yrittää saada kaveri tunnustamaan tälle vai antaa vain olla? Ahdistaa varsinkin sen takia, kun tämä tapahtui meillä. :(

Kommentit (305)

Vierailija
21/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi aikeissa lähteä kertomaan kaverinsa vaimolle asiasta?

Mieheni mielestä pitäisi antaa koko asian olla. En kestä! Kysyn nyt kaverilta mitä aikoo tehdä.

-ap

Ihan oikeasti: kuuluuko tämä asia sinulle?

Vierailija
22/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla. Kaveri kertoo miehelleen jos siltä tuntuu.

Mihin jäi "käräytä petturit" ? Ai niin. Se koski vain miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia kuuluu ap:lle koska kaveri alkoi säätämään ap:n luona!! Aika törkeää asettaa ap vaikeaan asemaan. Jos kaveri olisi pettänyt miestään vaikka hotellissa, asia olisi fine ja ap:n ei tarvitsisi sotkeutua. Ällöttävää, että toisten kotia käytetään kutuluolana ja pettämispaikkana.

Ap juttele kaverisi kanssa, ilmaise, ettet pitänyt tapahtumasta.

Vierailija
24/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin aloittaisin keskustelemalla kaverisi kanssa. Ja mitä jos ne äänet tuli jostakin muusta touhusta? :D

Vierailija
25/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin että järkevintä olisi suostutella kaveri itse kertomaan miehelleen, mutta mitä jos ei suostu? Tosi huono fiilis koko jutun takia :( En halua alkaa valehtelemaan kellekään.

-ap

Miksi sinun pitäisi valehdella ja kenelle? Riittää, kun pidät suusi kiinni asiasta, joka ei sinulle kuulu.

Vierailija
26/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun kaverini on pari kertaa tavannut miesystäväänsä mun kotona kun itse olen ollut viikonlopun poissa.

Eikä mulle tullut mieleenkään että lähtisin siitä huutelemaan hänen aviomiehelleen. 

Mitä siitä, jossain ne olis kuitenkin tavanneet vaikka sitten hotellissa.

Itse hän on valintansa tehnyt pettää tai olla pettämättä.

Vierailija
27/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia kuuluu ap:lle koska kaveri alkoi säätämään ap:n luona!! Aika törkeää asettaa ap vaikeaan asemaan. Jos kaveri olisi pettänyt miestään vaikka hotellissa, asia olisi fine ja ap:n ei tarvitsisi sotkeutua. Ällöttävää, että toisten kotia käytetään kutuluolana ja pettämispaikkana.

Ap juttele kaverisi kanssa, ilmaise, ettet pitänyt tapahtumasta.

Ihan samalla tavalla av-mammat täällä kerää rohkeutta vasikoimiseen, vaikka olisivat kaupungilla sattumalta nähneet jotain. Tai kuulleet huhua. Aina näille ylimielisille löytyy jokin peruste sotkeentua toisten ihmisten parisuhteisiin.

Vierailija
28/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koe, että se mikä tapahtuu mun kodissa, olisi mitenkään vastuullani. Siis jos tapahtuisi rikos, niin sitten kyllä, mutta mun kodissa saa tapahtua moraalittomuuksia ilman, että koen tarvetta SEN TAKIA puuttua. "En mä muuten, mutta kun se tapahtui MEILLÄ." :D

Jotenkin olette hassuja.

Eihän elämää voi elää niin, että on veljensä vartija fiiliksellä liikkeellä. Jokainen hoitakoon omat sotkunsa.

Vierailija
29/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voit olla kuin et tietäisi asiasta mitään. Älä puutu.

Vierailija
30/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pettureita täällä taas. Varmaan neuvoisitte samoin jos vastaava sattuisi omalle kohdallenne. Lehmätkin lentää.

Vierailija
31/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö tämä muka teitä häiritsisi? Minusta kyllä tuntuu pahalta kaverin moraalittomuus. En erityisemmin edes pidä hänen miehestään, mutta ei se tee teosta sen hyväksyttävämpää.

-ap

Häiritsis. Varsinkin se, että tekee pettämisen omassa kodissani, vaikka kaverina varmasti tietää, etten halua kotini olevan paikka, jossa saa pettää ja nusauttaa vieraita miehiä. Jo pelkästään tuosta, ettei kunnioita kotiani, viilenisivät välit hyvän äkkiä. Saati sitten, että laittaa minut osalliseksi valheeseen. Hyvin itsekäs kaveri sulla.

Vierailija
32/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelin kaverin kanssa. Siltä oli sitten mennyt muisti, sanoo ettei muista viime yöstä paljoa. Uskomatonta! Miehen kaveri kyllä myönsi seksin harrastamisen, mutta sanoi ettei tiennyt kaverini olevan varattu. Kaveri on järkyttynyt, kamala soppa. Ahdistaa :(

-ap

Vierailija
33/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas kerran jeesussyndroomaisen jankutus, kuinka hänen velvollisuutensa on kertoa petetylle. Kohta alkaa vakuuttelu kuinka "minä ainakin haluaisin, että minulle kerrottaisiin". No, voin vain toivoa, että kaikille tuon hokijoille jonakin päivänä se viesti tulee.

Mitä ei tiedä, se ei voi loukata. Jos haluaa loukata niin sitten kannattaa tietysti juosta kertomaan. Tai vielä mieluummin lähettää viesti anonyymista sähköpostiosoitteesta tai perinteinen kirje ilman lähettäjän nimeä, sillähän ne ihmisten parisuhteet yleensä saadaan kuntoon. not.

Ja jos kumppani joskus saa tietää, niin sehän on vain muiden ihmisten vika. Hehän se kumppanin sydämen sitten särkee, pettäjän tekemisillähän ei ole mitään asian kanssa.

Vierailija
34/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu sinulle vähääkään.

Kyllä muuten kuuluu kun toi puuhansa ap:n kotiin! Kaveri voi itse valehdella niin paljon kuin sielu sietää, muttei voi olettaa, että muut haluavat lähteä valehteluun mukaan. Varsinkin kun sitä noin hierotaan päin kasvoja omassa kodissa.

Vierailija
35/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestittelin kaverin kanssa. Siltä oli sitten mennyt muisti, sanoo ettei muista viime yöstä paljoa. Uskomatonta! Miehen kaveri kyllä myönsi seksin harrastamisen, mutta sanoi ettei tiennyt kaverini olevan varattu. Kaveri on järkyttynyt, kamala soppa. Ahdistaa :(

-ap

Puolustus se on tuokin. Kännissä-muistin menettämisen varjolla siis voi tehdä mitä vaan joutumatta vastuuseen. Just. En uskois noita sepustuksia.

Vierailija
36/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samantapainen tilanne useampi vuosi sitten. Seksiä eivät harrastaneet, mutta nuoleskelivat aivan nenäni edessä. Tilanteesta teki täysin absurdin se, että kaverini mies oli myös meillä, sillä hetkellä vain minun mieheni kanssa ulkona. Kyllä siinä hetken sai keräillä ajatuksiaan ja lähdin aika pikaisesti tupakalle siitä kun he jäivät nuoleskelemaan sisälle. Pyysin mieheni sivummalle ja kerroin hänelle asiasta ja mietin että miten tuon kertoisi kaverin miehelle, oma mieheni hoiti asian. Kaverin mies silti kertoikin, että oli jo epäillyt aiemminkin naisen tekevän tuollaisia touhuja ja ero sitten tulikin muutaman kuukauden päästä, lukuisten pettämiskertojen tullessa ilmi. Ei silti ole ainut mies, jolle on noin tehnyt, mutta en olekaan enää ollut hetkeen tekemisissä, en vain voi sietää pettämistä. 

Vierailija
37/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Miksi mun on vaikea uskoa tuota black outtia? Känni on aina hyvä alibi kaikkeen. Mitä mä muka oon tehnyt, en muista.

Vierailija
38/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Onko mahdollista, että miehen kaveri on pannut jo sammunutta kaveriasi, ja tämä ei siksi muista? Muuten tuntuu selittelyltä kun ei tajunnut, että sinä kuulit kaiken...

Vierailija
39/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös luottamuksellisen tiedon kertominen on pettämistä.

Vierailija
40/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös luottamuksellisen tiedon kertominen on pettämistä.

Se, että joku päättää pettää kumppaniaan sun edessä välittämättä siitä mitä ajattelet, ei todellakaan edellytä mihinkään salassapitovelvollisuuteen.