MISTÄ olette löytäneet kumppaninne? :)
Otsikossa se tulikin. Mistä löysitte elämänne rakkauden?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Oho, onpas paljon baarista löytyneitä. Itse en ole löytänyt baarista muita kuin yhdenillaniloja. Näköjään sieltäkin voi kuitenkin löytää jotain pysyvämpää. (Pitääpäs pitää silmät auki vastaisuudessa....)
Iso ero meneekö aikuinen satunnaisesti baariin vai opiskelijat haalareissaan jonkun opiskelijatapahtuman jatkoille.
Istui viereeni baarissa. Ei illanvietosta huolimatta vaihdettu edes nimiä ja ajattelin harmissani jälkeenpäin etten näe koko miestä enää ikinä, mutta kuukautta myöhemmin ystävän bileisiin mennessä tämä sama urho seisoi edessä kun avasin oven, oli siinä naisella naamassa kasassa pitämistä. :D
Vielä ei uskalla juuta eikä jaata sanoa, kun vasta tapaillaan, mutta itselleni tässä on ainakin kaikki ainekset juuri siihen mitä voisin kuvitella haluavani. :)
Tapasimme ala-asteella ekalla luokalla. Ensin oltiin hyviä kavereita, seurustelemaan aloimme 17-vuotiaina. Nyt ollaan 21-vuotiaita ja ollaan asuttu yhdessä vajaa 2 vuotta. :)
Elämäni "the rakkaus" löytyi amiksen rinnakkaisluokalta.
Pitkäaikainen kumppanini löytyi kaverin bileistä, tosin en kyllä heti syttynyt.
Töistä, 12v sitten. Edelleen samassa työpaikassa, 7v naimisissa.
Erittäin onnellisia ollaan, vaikka alku oli haastavaa aikaisempien sitoumusten takia.
Elämäni rakkaus löytyi ystävän kautta. Olivat aikanaan opiskelukavereita.
Toinen, ennemmin virhe kuin rakkaus, oli kantis pubissa, jossa työskentelin. Tämä oli muuten ulkomailla, ei Suomessa.
Nykyinen puoliso, pian exä, löytyi myös yhteisten tuttavien kautta. Olemme tienneet toisemme 20 vuoden ajan, eli kyseessä ei ole mikään "rakkautta ensisilmäyksellä-juttu".
Niinkin yllättävästä paikasta kuin Tukholman risteilyltä.
Tätä ennen olin hyvin vakaasti sitä mieltä, ettei risteilyillä voi koskaan tavata ketään.
Ne on yhdenillanjuttuja varten. :D
N34 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään... : (
Sama. Olen jo luovuttanut.
Eikä, elä nyt vielä luovuta. Mistäs minä sitten enää löydän ketään. :(
Vierailija kirjoitti:
Tältä foorumilta.
Nyt kerrot kyllä kaiken!
Tutustuttiin kaverin kautta teineinä, seurusteltiin hetki, tämän jälkeen oltiin parhaat kaverit ja alettiin uudelleen seurustelemaan
Exän kaveri :)