Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MISTÄ olette löytäneet kumppaninne? :)

Vierailija
19.02.2017 |

Otsikossa se tulikin. Mistä löysitte elämänne rakkauden?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä pelatessa on tartunut muutaman kerran nainen  matkaan sieltä. Harmi ettei vaan oo kestänyt.

Vierailija
42/76 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurta rakkautta ei ole löytynyt, mutta kohtuullisia ehdokkaita kylläkin.

Kadulta löytyi yksi, yöllä käveltiin yhdessä ja siitä se lähti. Alkoholilla oli osuutta asiaan, en minä muuten keskellä yötä tuppaudu vieraan miehen seuraan. Onneksi oli ihan tolkunmies.

Baarista löytyi pari. Heikoin aines.

Parhaat ovat olleet työkaveri (suhde alkoi vasta kun hän vaihtoi paikkaa) ja mies jonka tapasin kirjaston lehtiosastolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn kautta, koskaan ei ole ollut yhtä vahvoja tunteita ketään kohtaan. Kaikki vaan natsas

Erottiin meistä riippumattomista syistä, 3v mennyt ja edelleen olen välillä surullinen siitä

M34

Vierailija
44/76 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulusta.

Aloitin opiskelut ja nykyinen mieheni oli yksi meidän luokan tuutoreista. Alle kuukaudessa jo seurusteltiin ja nyt takana 5 ja puoli yhteistä vuotta :)

Vierailija
45/76 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailin 10v miestä jonka tapasin lähibaarissa kun hän oli siellä töissä baarimikkona, muutama vuosi meni norjalaisen miehen kanssa johon tutustuin kun kämppikseni ehdotti että voisimme sopia yhteen. Nuo on minun tosirakkauksiani.

Vierailija
46/76 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole ketään, ja mietin kanssa, että mistähän sellaisen löytäisi kun kaveripiiri, työ ja jopa harrastuksetkin on naisvoittoisia. Baarit olisi muuten hyvä, mutta humalaiset ihmiset ärsyttää enemmän kuin kiinnostaa, enkä itsekään paljoa juo. Edelliset heilat on löytyneet toinen yhteisen harrastuksen kautta edelliseltä paikkakunnalta, toinen Tinderistä.

Vierailija
47/76 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään...      : (

Vierailija
48/76 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteelta :)

Vierailija
49/76 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junasta. Olin tulossa perjanta-iltana työmatkalta kotiin, päätin pitää läppärin repussa ja tilasin kärryistä voileivän ja punaviinin. Vastapäätä istunut mies tilasi samat, sulki läppärinsä ja aloimme jutella. Ei ole koskaan tuntunut matka Tampereelta Helsinkiin niin lyhyeltä. 

Vierailija
50/76 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään...      : (

Sama. Olen jo luovuttanut.

Vierailija
51/76 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreestä Ladasta.

Vierailija
52/76 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taekwondosalilta.

Vierailija
53/76 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkun synttärijuhlista :)

Vierailija
54/76 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 Treffeiltä.

Vierailija
55/76 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitistä. 10 vuotta yhdessä.

Vierailija
56/76 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ostoskeskuksesta, toinen työpaikalta ja viimeisin (aviomies) taidenäyttelystä.

Vierailija
57/76 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäoppilaitoksesta. Yhdessä 45 vuotta, naimisissa 42 vuotta.

Vierailija
58/76 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on hyvän ystäväni miehen paras ystävä. Häissä olin kaaso, tuo mies oli bestman. Vanhempani oli ihan tohkeissaan, että voi kun se bestman oli niin mukava ja sen vanhemmatkin niin ihania. Samoin oli todennut miehen vanhemmat meikäläisestä ja vanhemmistani. Molemmat toppuuteltiin vanhempia, että ihan kavereita kyllä ollaan vaan.

Tutustuttiin entistä paremmin kun tuon pariskunnan myötä alettiin nähdä porukalla useammin. Vietettiin iltaa porukalla, jäätiin pariskunnan luo yöksi ja juteltiin tuon miehen kanssa koko yö. Alettiin juttelemaan tekstareilla ja Facebookissa lisää. Huomattiin, että ollaan mieltymyksiltämme ja luonteiltamme todella samanlaisia. Mentiin leffaan yhdessä ihan kaverimielessä tosin, mutta leffareissun jälkeen viestiteltiin, että voiskohan nää nyt kumminkin laskea ensitreffeiksi.

Jälkeenpäin vanhemmat ja kaverit ovat naureskelleet, että kyllä he alusta asti ajattelivat, että nuo kaksi vaan sopisivat niin hyvin yhteen.

Vierailija
59/76 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni virheen tapasin lähijunassa. Elämäni miehen pikkujouluristeilyllä aamulla baarissa. Rakkautta riittää 8 vuoden jälkeenkin. Olen onnellinen.

Vierailija
60/76 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista reilu neljä vuotta sitten. Viime viikolla muutettiin yhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän