Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MISTÄ olette löytäneet kumppaninne? :)

Vierailija
19.02.2017 |

Otsikossa se tulikin. Mistä löysitte elämänne rakkauden?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festareilta ja meni sit vähän ohi ne festarit kun naiskenteltiin teltassa ja myös vaan kuunneltiin sydäntemme sykkeitä ja tunnusteltiin kuinka pehmeiltä kätemme tuntuivat vastakkain. Syötiin myös pastilleja. Hänellä oli karvainen kroppa jota olin aina halunnut. Ja olin toivonut että löytäisin jonkun "sellaisen kivan" ja minulla oli aavistus juuri ennen festareita että mitä jos siellä onkin joku. Uskon että pitää esittää universumille toive siitä minkä kaltaista haluaa ja sitten uskoa että sen tulee saamaan. Odota vaan! En minäkään tiennyt että se tuolla tapahtuu mutta on eduksi poistua asunnostaan toiveikas mieli eväänä. Ala vaikka käydä piiiitkillä kevätkävelyillä. Tai Jossain!

Vierailija
22/76 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussipysäkiltä. Kuljettiin samalla bussilla, ruvettiin odotellessa juttelemaan, siitä se lähti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Interwebistä.

M

Vierailija
24/76 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä

Vierailija
25/76 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneesta.

Vierailija
26/76 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irkistä, kanava #42. Käy katsomassa onko siellä vielä elämää.

Vierailija
27/76 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan jonosta. Oli pitkä jono ja aikaa jutella jouluruuhkassa.

Vierailija
28/76 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tavattiin baarissa, eikä oltu edes humalassa.

Vierailija
29/76 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24:sta, viisi vuotta kohta yhdessä joista neljä naimisissa ja lapsi 3,5v :)

Vierailija
30/76 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan käynyt baarissa. Tapasin mieheni jo ennen kuin oli edes ikää käydä baarissa, oli perhetuttujen poika. Ja sitten kun oli ikää käydä baarissa, niin eipä meitä kiinnostanut siellä kököttää ja huutaa metelin yli. 

Vierailija
31/76 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtoveri.

Vierailija
32/76 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baaristahan tuo löytyi.

Vierailija
33/76 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä on kyllä hauskaa lukea nettideitti-ilmoituksia neljää kymppiä lähestyviltä vauvakuumeisilta naisilta.

Vierailija
34/76 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista välikäden kautta.

Vierailija
35/76 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse fuksi ja mies pari vuotta ylemmän vuosikurssin teekkari

Vierailija
36/76 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä löytyi. Joo, oli mun pomo. Nyt jo kummatkin eri työpaikoissa. Sama ammattiala yhdistää meitä silti.

Vierailija
37/76 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijabileistä.

Vierailija
38/76 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadulta. Vastakkaiset työmatkat, käveltiin toisiamme vastaan aamuin illoin. Jossakin vaiheessa sitten pysähdyttiin juttelemaan.

Vierailija
39/76 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä on kyllä hauskaa lukea nettideitti-ilmoituksia neljää kymppiä lähestyviltä vauvakuumeisilta naisilta.

Mikä siinä niin naurattaa? Hyvähän se on, että ihminen yrittää vielä viime tingassa saada lapsia, mikäli se on ollut haaveena. Asian kun kertoo heti rehellisesti, niin se karsii pois ne joita ei kiinnosta.

Pitäisikö näiden naisten jäädä yksin ja ruikuttaa lopun ikänsä? Parempi edes yrittää.

Vierailija
40/76 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä. :) Sielläkin on paljon potentiaalisia, tavallisia ja rehellisiä miehiä pitkiin parisuhteisiin, jos vain itse osaa heti pitää esillä sitä, mitä haluaa. Minä halusin parisuhteen ja tapasin useampaa hienoa ihmistä, kunnes sitten eräillä ensitreffeillä kolahti niin ettei enää tullut kysymykseenkään jatkaa etsimistä. Onneksi tunne oli molemminpuolinen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä