Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole vieläkään pukenut päivävaatteita päälleni

Vierailija
18.03.2006 |

Heräsin puoli kymmenen. Luin uutiset netistä ja menin takaisin sänkyyn lukemaan klo 11. Yhden maissa puhuin äitini kanssa tunnin puhelimessa. Kahdelta nukahdin sänkyyn ja heräsin puoli viisi.

Sitten laitoin tiskikoneen päälle ja tulin taas nettiin.

Kohta on ilta ja mä hihhuloin edelleen alasti himassa enkä oo saanut mitään aikaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haitanneeko tuo mittään, jos joskus on tekemättä yhtään mittään? ;)

Vierailija
2/10 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan ulkoiltukin jo kahteen otteeseen, tokalla kerralla käytiin luistelemassa. Voi että, oon mä kyllä vähän kateellinen sulle! Nauti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mekään olla puettu tänään. Siivoiltu tosin ja herätty ennen 8.

Aina viitsi pukea jos ei ole menoa mihinkään/kukaan tulossa.

Vierailija
4/10 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä hetkistä varmaan pitääkin nauttia, kaikilla ei ole tätä mahdollisuutta.

Mies vaan valittaa, että mun persaukseni näkyy Tallinnaan asti, kun verhot on auki ja kuljen alasti.

ap

Vierailija
5/10 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies vaan valittaa, että mun persaukseni näkyy Tallinnaan asti, kun verhot on auki ja kuljen alasti.

ap

Vierailija
6/10 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aina kotona olen alasti.

Aamupalapöydässä joskus naurattaa, kun mieheni on puku päällä, kraka kaulaussa ja istun alasti.

ap

Vierailija
7/10 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätin nuhanenäisenä olla puolikuntoinen tämän päivän ja yöpuku on tiukasti ollut päällä. Samoin on muu perhe laiskotellut, lapset 9 v. ylöspäin; tietsikka, pleikkari ja telkka on olleet kovassa käytössä. Mies vaan kävi heittämässä 12 km hiihtolenkin...

Vierailija
8/10 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mies lasten kanssa käymässä jossain autonäyttelyssä ja kaupoilla. Itse olen puhdistanut nahkasohvaa monta tuntia, vielä olisi vähän jäljellä. Ajattelin pitää tässä pienen ruokatauon. (Kannattaisi ehkä puhdistaa tuo sohva vähän useammin, ettei olisi näin kamala urakka kuin nyt on ollut.)

Mies varmaan katsoo kotiin tullessaan että mikäs pirttihirmu täällä on vastassa; hiki päässä, hiukset sojottaa sinne tänne jne. :D (Mies ei pahemmin hätkähdä mun pirttihirmuiluistani.)

Vierailija
9/10 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kunnon näkymät tuossa aamupäivällä kun ukko siivosi ja pyllisteli ilkosen alasti ;) Onneksi asutaan niin korkella että kadulle ei näy hartioita enempää.

Se tosiaan kummasti rentouttaa kun joskus pitää totaalisen lorvipäivän, tekemättä mitään ja pukematta päivävaatteita. Sitten ollaan pyjamassa tai alasti.

Vierailija
10/10 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Collegehousut jalassa ja t-paita päällä. Taaperon kanssa touhuttu kaikenlaista mukavaa. Tiskattiin yhdessä, oli aika... märkää :D Välillä roikun netissä, päikkäreiden aikana touhuttiin miehen kanssa ;)

Ah leppoisia viikonloppuja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi