Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TTK 2017 OFFICIAL

Vierailija
19.02.2017 |

Arvioita tulemaan!

Kommentit (1229)

Vierailija
861/1229 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkun sunnuntai-illan miete - olispa mullakin joku joka pitelisi mua noin kuin James pitelee Katria <3 ja joo, Eevi olisi saanut jo tippua.

Ovatko nämä tahoillansa parisuhteessa? Tässä oli kyllä sellaista kemiaa, etten ihmettelis jos olivat TTK -pariskunta kohtapuoleen. Moista ei ole nähty sitten Anskun ja Antti Tuiskun (mutta Sntti taisi sitten olla miehiin päin).

Vierailija
862/1229 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Kirsi on vielä mukana! :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1229 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että jalat kohti kattoa jonain hemmetin propelina jatkoon. Surkeeta!

Eipä ole tullut nuin kovaa arvostelua Jamesille vaikka on yhtä lailla vaan nostellut naista.

Vierailija
864/1229 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkun sunnuntai-illan miete - olispa mullakin joku joka pitelisi mua noin kuin James pitelee Katria <3 ja joo, Eevi olisi saanut jo tippua.

Ovatko nämä tahoillansa parisuhteessa? Tässä oli kyllä sellaista kemiaa, etten ihmettelis jos olivat TTK -pariskunta kohtapuoleen. Moista ei ole nähty sitten Anskun ja Antti Tuiskun (mutta Sntti taisi sitten olla miehiin päin).

Vaikka onkin tosi tylsää kun aina tätä hoetaan, mutta näillä kahdella on aidosti sellaista kemiaa ja täydentävät jotenkin toisiaan, että jos ovat vapailla markkinoilla, niin kannattaisi vahvasti pohtia parisuhteen mahdollisuutta! :) Jotain vielä hiukan enemmän ja suurempaa kuin pelkkää seksuaalista vetovoimaa.

Vierailija
865/1229 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota Jania mä en ymmärrä, kun sille on aiemminkin sanotu jo muillakin kausilla, että sellainen perustanssi puuttuu, tekee vaan tollasia ihme nostojuttuja koko tanssin täyteen. Ei selvästi osaa tehdä oikeanlaisia koreografioita. Itse inhoan tota Eeviä, ärsyttävä rätkättäjä.

Olen miettinyt ihan samaa asiaa. Tietenkin opettajat ovat erilaisia persoonia, mutta kyllä Jani nyt jo tietää, mitä tanssikilpailussa vaaditaan.

Vierailija
866/1229 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Katrin kumppani on myös tanssija, he tapasivat aikoinaan Dance-ohjelman kautta. Mustasukkaisuutta ei ole päässyt syntymään, vaikka parina on lihaksistaan kuuluisa räppäri.

– Olemme olleet yhdessä jo niin pitkään ja hän on samalta alalta. Häneltä saa enemmän kannustusta kuin mitään muuta, Katri sanoo."

http://www.is.fi/viihde/art-2000005121893.html

Vierailija
867/1229 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201704022200095796_tw.shtml

Kyllä nuo kuvat kertovat kaiken tarpeellisen esityksestä. Silikonit tiskiin jne.

Vierailija
868/1229 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katrilla oli katsojien mielestä sutinaa viime vuonna Parkkosen kanssa, jne. Kemiaa voi olla, mutta ei tanssiopettajat sutinoi jokaisen tanssiparinsa kanssa. 

Vierailija
869/1229 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tais mennä niin että säälistä saivat eevi ja Jani pisteitä.. Katri näytti tosi pettyneeltä. Mietin että onkohan tunteita oikeesti Jamesia kohtaan..

Samaa mietin... mutta toisaalta noista suurin osa näyttää siltä, että olisivat ihan rakastuneet toisiinsa. Hipelöivät ja katselevat niin kovin hempeästi. Mutta ehkä tollanen tanssiminen vaan saa läheisyyden tuntumaan normaalimmalta kuin mitä se yleensä muussa elämässä on.

Vierailija
870/1229 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on myös näitä opettajia kohtaan hitusen loukkaavaa olla parittamassa heitä jokaisen tanssipartnerinsa kanssa. Tai itse en ainakaan saisi kovin mairittelevaa kuvaa ihmisestä, joka ryhtyisi sutinoimaan jokaisen tähtioppilaansa kanssa.

Vierailija
871/1229 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomarien antamat matalat pisteet Eeville ja Janille ei olisi ollut sykäys äänestää heidän puolestaan, vaan se aivan liian tylyn tyylinen mollaaminen ja tanssin kummastelu ja väheksyntä.

Jos tuomarit olisivat puhuneet samat asiat, mutta nätimmällä tyylillä, olisi kansa pitänyt tuomareita oikeudenmukaisina. Nyt tuntuivat pilkkaavilta.

Tuomareiden on täytynyt tietää, että aina tulee sympatiaääniä rajusti mollatuille. Mietin, olisivatko sittenkin juonineet, että James ja Katri saavat kuitenkin paljon ääniä, mutta ehkä Kirsi Alm-Siira taas ei ja hän olisi voinut olla se, joka yhteisäänillä putoaa.

Vierailija
873/1229 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella avoin mielenosoitus.

Vierailija
874/1229 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on myös näitä opettajia kohtaan hitusen loukkaavaa olla parittamassa heitä jokaisen tanssipartnerinsa kanssa. Tai itse en ainakaan saisi kovin mairittelevaa kuvaa ihmisestä, joka ryhtyisi sutinoimaan jokaisen tähtioppilaansa kanssa.

Juurikin näin. Jokainen voi itse miettiä, jos olisi itse vastaavassa tilanteessa ja nettikeskusteluissa joka vuosi paritettaisiin sen julkkiksen kanssa, jonka kanssa tanssii. Tanssinopettajat sitoutuvat työhönsä vahvasti, ja TTKn aikana heidän normaali perhe-elämänsä varmasti kärsii, kun monet näiden treenien lisäksi tekevät vielä ihan tavallista tanssinopetusta.

Vierailija
875/1229 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä itkemistä ja pillitystä alkaa olla nämä ohjelmat. Ja kyseessä on siis VIIHDEohjelma.

Vierailija
876/1229 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä vääryys. En tule katsomaan loppuja jaksoja. Niin sanotusti ei enää kiinnosta. Harmittaa.

Vierailija
877/1229 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kappaleen Pete Parkkonen lauloi? Olen yrittänyt googlettaa sanoituksen perusteella, mutta en löydä.

Vierailija
878/1229 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Eevi ei ole luontainen tanssija, rytmitaju puuttuu, liikkeen sulavuus puuttuu ja tuomarien arvostelu oli aivan oikeuatettua. Todela harmi että James putosi.

Vierailija
879/1229 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kappaleen Pete Parkkonen lauloi? Olen yrittänyt googlettaa sanoituksen perusteella, mutta en löydä.

Maikkarin TTK-sivuilla lukee biisit.

Vierailija
880/1229 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maikkarin TTK-sivuilla lukee biisit.

Kiitos, löytyi (“Ei kaltaistasi”).

Ketju on lukittu.