TTK 2017 OFFICIAL
Kommentit (1229)
Mites nyt pannaan kiiran ja jorman suut, kun ei ole enää herkkupeppua, jota kuolata.
Vierailija kirjoitti:
Ihan naurettavaa paskaa tää äänestystulos taas kerran, ihmiset ei äänestä tippaakaan sen perusteella, kuka oikeasti ansaitsi päästä jatkoon. Loppui mun katselut tähän.
Anna kun arvaan: itse et kuitenkaan vaivautunut äänestämään?
Ai että kun ottaa pattiin kun Eevi ei pudonnut ! Katri ja Musta barbaari siis niin paljon paremmat tanssijat :(
Meni maki ohjelmasta kin James ja Katrina tippy.
Olispa kuvakaappaus tuomaripöydästä kun tulos julkistettiin...
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne saa vaihdettua tuota Förstiä? On niin epämiellyttävä lauluääni, pakko vaihtaa kanavaa...
Todella epämiellyttävä vaikka laulaa teknisesti oikein. Ei tullut tähteä vaikka Mtv sitä yritti Tähdet tähdet -ohjelmassa.
Jaa että jalat kohti kattoa jonain hemmetin propelina jatkoon. Surkeeta!
Sinkun sunnuntai-illan miete - olispa mullakin joku joka pitelisi mua noin kuin James pitelee Katria <3 ja joo, Eevi olisi saanut jo tippua.
Vierailija kirjoitti:
Olipa yllätys, että Eevi ei pudonnut, saako hän muka todella noin paljon yleisöääniä?
Kansa antoi sympatiapisteitä kun tuomarit arvostelivat kovin sanoin. Tätä on tapahtunut aijemmillakin kausilla.
On se kumma ettei nuo tuomarit ole vieläkään oppineet miten tämä menee. AINA kun ne haukkuu jonkun ihan lyttyyn jättää tosi matalille pisteulle, yleisö äänestää hulluna juuri niitä. Ja sellainen keskikastin tasainen tekijäpari unohtuu -> pudotus. Näin on ollut vähontään siitä kaudesta kun Vappu oli mukana ja Kanki-Kaikkonen jyräsi yleisön äänillä. Vappu putosi ihan samanlaisessa tilanteessa, paitsi että Kaikkonen oli ihan umpisurkea, Eevi ei nyt sentään niin huono ole.
Tuomarit kusivat nyt omaan nilkkaansa, kun antoivat niin matalat pisteet. Jos olisivat antaneet sitä seiskaa, mitä antavat muille tansseille, joista eivät pidä, tuskin äänestäjätkään olisivat vaivautuneet puolustamaan Eeviä ja Jania jatkoon.
James ja Katri olivat liikuttavan söpöjä siinä lopussa, melkein tuli tippa linssiin.
Mitä ihmeen fanijoukkoja tolla Eevillä muka on? Itselle oli ainakin ihan tuntematon tyyppi ennen ttk:ta ja ohjelmassa vaikuttaa ylimieliseltä ja jotenkin yksinkertaiselta ihmiseltä.
Tais mennä niin että säälistä saivat eevi ja Jani pisteitä.. Katri näytti tosi pettyneeltä. Mietin että onkohan tunteita oikeesti Jamesia kohtaan..
Hohhoijaa. Joiltain ihmisiltä pitäisi ottaa puhelimet pois, ihan vain siksi, etteivät voisi äänestää näissä touhuissa aina päin persettä.
Noh, ei James varmaan olisi tätä touhua voittanut kuitenkaan, kyllä se menee Lauralle tai Anna-Maijalle, mutta väärin meni nyt kuitenkin...
Tota Jania mä en ymmärrä, kun sille on aiemminkin sanotu jo muillakin kausilla, että sellainen perustanssi puuttuu, tekee vaan tollasia ihme nostojuttuja koko tanssin täyteen. Ei selvästi osaa tehdä oikeanlaisia koreografioita. Itse inhoan tota Eeviä, ärsyttävä rätkättäjä.
Tuotannon mielestä James on liian samankaltainen kuin P. Parkkonen ja joutaa siksi lähteä ("turvallista" pudottaa hänet tässä vaiheessa ennen finaaliparien valintaa))? Tänä vuonna haetaan ihan selkeästi naispuolista TTK-voittajaa. En siis usko pätkääkään yleisöäänestykseen, ihan muu instanssi valkkaa voittajaparin..
Vierailija kirjoitti:
Tuomarit kusivat nyt omaan nilkkaansa, kun antoivat niin matalat pisteet. Jos olisivat antaneet sitä seiskaa, mitä antavat muille tansseille, joista eivät pidä, tuskin äänestäjätkään olisivat vaivautuneet puolustamaan Eeviä ja Jania jatkoon.
No se nelonen oli tosi törkeä. Tanssi sisälsi kuitenkin hienoja nostoja, jotka onnistuivat.
Siis miten noi oikeasti putosivat????
Sekä Eevi että Kirsi paljon Jamesia surkeampia tanssijoita.
Tuomareiden ilmeet kyllä kertoi kaiken :)