Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti : miten meni viikonloppu!!?

Vierailija
19.02.2017 |

Millä mielellä uuteen viikkoon?

Rehellisiä vastauksia :)

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi voinut mennä paremminkin.

Siivoilin paikkoja, laitoin ruokaa, kävin ruokakaupassa, kävin kaupungilla alennusmyynnissä ja ostin 60 prosentin alennuksesta jakun, jota olin pitkään katsellut.

Oli vähän yksinäistä. Mies oli kipeä ja flunssaisena sängyssä. Murrosikäinen poika oli ulkona tai pelailemassa tietokoneellaan. Soitin äidille.

Nukuin huonosti, kun työasiat pyörivät ikävästi mielessä. Tykkään työstäni mutta nyt sitä on ollut liikaa. Työt ovat kasaantuneet, olen aikatauluista jäljessä. Ahdistaa.

Tuntuu, että viikonloppu meni hukkaan.

Vierailija
42/50 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaillessa. Täytyy ryhdistäytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIenosti:)

Lauantaina käytin anopin ruokakaupassa samalla kun ostettiin itse viikon ruuat. Illemmalla tuli koko perhe (kotoa muuttaneet lapset, miniä ja pikkuinen) meille syömään ja siinä se ilta ihanasti vierähtikin:D Sunnuntaina käytiin kuopuksen kanssa Lumenen ystävämyynnissä ja iltapäivällä yritin katsoa paria leffaa onnistumatta, huonoja molemmat. Sitten vaan syötiin hyvin ja oleiltiin. Illalla katsottiin lempileffaa ja -sarjaa Rimakauhua ja rakkautta ja Herkullinen elämä

Vierailija
44/50 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki tai viikonloppu, ei eroa kun molemmat kotona työttömänä ja kht-tuella. Samaa tylsää. Lapset käytettiin pulkkamäessä, iltapäivällä aloin vilkuileen kelloa että monta tuntia että pääsee nukkumaan.

Tai no eroa arkeen sinänsä että esikosella ei koulua.

Vierailija
45/50 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävähän se oli. Yksin vaan riuduin kotona.

Vierailija
46/50 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepäsin, söin ehkä liiankin hyvin, kävin ostoksilla ja tein kivoja löytöjä - rahan meno tosin hieman ahdistaa. Kohta pitäisi nousta sängystä ja lähteä töihin vaikkei huvita.

Vierailija
47/50 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä pelas koko viikonlopun. Onneks ulkona oli hyvä ilma ja lapset viihtyivät luistelemassa, pulkkailemassa ja leikkimässä. Itse makasin sohvaan kiinni kasvaneena influenssan kourissa. Vanhin lapsista sai kokata ruoat ja keskimmäinen hoiti tiskit.

Tämäkin viikonloppu olis ollut tuskaa, ellen olisi perjantaina saanut vakituista työpaikkaa! Kunhan paranen, alkaa uuden kodin etsiminen ja eropapereiden täyttäminen. Jatkossa saa mies pelata pelejään ihan ilman meidän häiriötä!

Keskimäärin siis paskaa parempi viikonloppu. Joskus oven sulkeminen takanaan voi avata toisen oven jonnekkin parempaan.

Vierailija
48/50 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aivan kuoleman väsynyt. Mies oli koko viikon omissa harrastuksissaan ja oltiin uhmaikäisen kanssa kahdestaan kotona. Raskauden takia en ole saanut kunnolla nukuttua ja olo on kuin jyrän alle jäänyt!

Vierailija
49/50 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikonlopun paras asia vasta tulossa; miesystävä tulee parin tunnin kuluttua kylään ja yöksi.

Ja minä taas olen odottanut ja toivonut koko viikonlopun romantiikkaa ja että tapailemani mies olisi niin kiinnostunut minusta että haluaisi itsekin ottaa yhteyttä.

Ei paljon kurjempi olisi voinut viikonloppu olla.

Jossei mies ole kiinnostunut niin seuraava kehiin. Minäkin tinderöin aktiivisesti puoli vuotta ja kävin lukuisilla treffeillä ennenkuin löysin tämän helmen jonka kanssa ei todella tarvinnut arpoa että onko hän kiinnostunut vai ei. Älä tuhlaa aikaasi sellaisiin, jotka eivät selvästi ole, menee viikonloputkin pilalle.

Vierailija
50/50 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normisettiä. Eiköhän se tästä parane kun maanantaista selviää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi